Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsiin ensimmäinen trans­suku­puolinen ministeri

Vierailija
30.11.2021 |

Ruotsin tiistaina nimitetty uusi kouluministeri Lina Axelsson Kihlblom on samalla maan ensimmäinen transsukupuolinen ministeri.

Kihlblom, 51, on entinen koulun rehtori ja asianajaja, ja hän on kirjoittanut kirjan kasvuvuosistaan sekä sukupuolenkorjauksestaan naiseksi 25-vuotiaana.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008443122.html
Paljon onnea Ruotsi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, sillä ei ole väliä mitä sukupuolta henkilö on. Pätevin ja taitavin valittakoon.

Vierailija
2/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mahtuu kaikenlaista;

Huonoin hallitus sitten -70 luvun jälkeen.

Onneksi istuvat vaan vajaan vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, sillä ei ole väliä mitä sukupuolta henkilö on. Pätevin ja taitavin valittakoon.

Taisit missata jotain olennaista?

Vierailija
4/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, Ruotsi? Jotenkin en ole kauhean yllättänyt tästä. Toivottavasti edes pätevä.

Vierailija
5/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän nyt sitten hen eller hon? 

Vierailija
6/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on täydellinen silloin, kun hallituksesta puolet on miehiä ja toinen puoli transnaisia. Ketä kiinnostaa etureikämenstruaattorien asiat? Vasemmistonaisetkin ovat nimenneet itsensä ei-miehiksi ja naisten oikeudet pillufeminismiksi.

Vierailija
7/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos sillä pätevyyttä ja näyttöjä myös hommaan vai mainittiinko se tärkein meriitti ja valintaperuste otsikossa?

Vierailija
8/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miksi hallituksessa ei ole yhtään talibania tai somalian n-sanaa?

Vierailija
9/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun arvasin että kyse on biologisesta miehestä.

Vierailija
10/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minun kasvuvuoteni, minun korjausleikkaukseni, minä minä ja minä. Noista saa kuvan että mikään muu ei kiinnosta kuin itse ja menetetty penis.

Vierailija
11/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla. Antaa vahvan signaalin tietyille ihmisryhmille joko alistua tai kerätä kimpsunsa ja kampsunsa, jos ei homma miellytä.

Vierailija
12/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos sillä pätevyyttä ja näyttöjä myös hommaan vai mainittiinko se tärkein meriitti ja valintaperuste otsikossa?

Luetun ymmärtämisessä pahaakin vikaa? Kouluministeriksi valittiin entinen Rehtori ja asianajaja. Mitä luulet onko rehtorilla kokemusta koulumaailmasta? Piti vaan transfoobikon päästä mölyämään kun jo otsikosta meni herneet nenään.

Vierailija
13/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä persreiänveivaajaa kuten meillä?

Vierailija
14/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että saivat transin. Ei tuo muuten olisi otsikoissa. Niillä on aikamoinen homma Ruotsissa selvitettävänä. Tuo porukka ei tule ongelmia selvittämään.

Vierailija
15/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja minun kasvuvuoteni, minun korjausleikkaukseni, minä minä ja minä. Noista saa kuvan että mikään muu ei kiinnosta kuin itse ja menetetty penis.

Sinä, sinä, sinä ja sinun transfobisuus. 

Vierailija
16/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Antaa vahvan signaalin tietyille ihmisryhmille joko alistua tai kerätä kimpsunsa ja kampsunsa, jos ei homma miellytä.

Se porukka nauraa meille ja meidän wokehysterialle ja tyhmyydelle.

Vierailija
17/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku transuus voi olla sukupuoli?

Vierailija
18/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä pahaakin vikaa? Kouluministeriksi valittiin entinen Rehtori ja asianajaja. Mitä luulet onko rehtorilla kokemusta koulumaailmasta? Piti vaan transfoobikon päästä mölyämään kun jo otsikosta meni herneet nenään.

Muista se lääkitys niin rauhoitut vähän😳

T:eri

Vierailija
19/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, sinä, sinä ja sinun transfobisuus. 

Kuinka paljon on lähtenyt vihapostia J.K Rowlingille? Onko aikaa mihinkään muuhun kuin vihaamiseen? Mä voin kyseenalaistaa mutta en vihaa, sinusta ei ole muuhun.

Vierailija
20/24 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se porukka nauraa meille ja meidän wokehysterialle ja tyhmyydelle.

Unohtamatta eheyttäviä katolta-maahan terapioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan