näen sen mekon välillä valkeana välillä sinisenä
Kommentit (12)
Mä näen pääosin sinisenä mutta välillä se tulee välähdyksenomaisesti valkokultaisena. Ihan helvetin omituista!
Kännykässä selvä sininen ja koneella valko-kultanen, huh!
Mä kans molempina, enemmän valkoisena. Ja samalla laitteella katsottuna sama kuva eli ei voi johtua eri näyttöjen sävyistäkään. Outoa.
Mulla taas näköjään kännyn väriasetukset tekee siitä valkoisen ja läppärin asetukset sinisen. En ois ikinä uskonut että tällaisesta asiasta tulee koko maailman puheenaihe numero yksi.
Välillä valko-kultainen ja välillä sini-musta. Nyt oon jostain syystä nähnyt sen pelkästään sini-mustana jo monta tuntia. Käyn vilkuilemassa kuvaa n. puolen tunnin välein! Jäin jotenki koukkuun! :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:49"]Välillä valko-kultainen ja välillä sini-musta. Nyt oon jostain syystä nähnyt sen pelkästään sini-mustana jo monta tuntia. Käyn vilkuilemassa kuvaa n. puolen tunnin välein! Jäin jotenki koukkuun! :D
[/quote]
Sama täällä :D
Kaikilla laitteilla ja kaikissa kuvissa olen sen nähnyt tänään sini-mustana. Missään vaiheessa simät tai aivot eivät valehdelleet sen olevan valko-kulta. Ja nyt ärsyttää, kun totuus mekosta on tullut julki, niin osa jaksaa inttää vieläkin vastaan ja eivät usko alkuperäistä kuvaa (nettikaupan), vaan keksitään jotain ihme selityksiä vieläkin. Osa väittää ettei ole sama kuin kaupan mekko, että ihan selvästi eri tai ettei julkisteta sitä valko-kultaista, vaikka semmoista ei vielä ainakaan ole edes myynnissä. Anyway, toivottavasti jankkaus loppuu pian.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:53"]Kaikilla laitteilla ja kaikissa kuvissa olen sen nähnyt tänään sini-mustana. Missään vaiheessa simät tai aivot eivät valehdelleet sen olevan valko-kulta. Ja nyt ärsyttää, kun totuus mekosta on tullut julki, niin osa jaksaa inttää vieläkin vastaan ja eivät usko alkuperäistä kuvaa (nettikaupan), vaan keksitään jotain ihme selityksiä vieläkin. Osa väittää ettei ole sama kuin kaupan mekko, että ihan selvästi eri tai ettei julkisteta sitä valko-kultaista, vaikka semmoista ei vielä ainakaan ole edes myynnissä. Anyway, toivottavasti jankkaus loppuu pian.
[/quote]
Mut se oli kyllä nätti valkokultaisena, joten varmaan tulee kohta myyntiin :)
Valkosena vaan, en saa siitä millään sinistä vaikka kuinka yritän. Ja vaikka tiedän että sininen se oikeasti on... Ärsyttäävää :)