Miten lausutte sanan "chat"?
Lausutteko "tsät" vai "khat"? Molempia olen kuullut, kumpi on yleisempi ja "normaalimpi"? :D
Peukuttakaa vaikka jos ette jaksa vastata, "tsätille" ylä- ja "khatille" alapeukku.
Kommentit (20)
Mä sanon shaAAT eli painotan lopun a:ta ja t:tä. Lisäksi muutan intonaation sellaiseksi kiljahtavaksi. Usein myös aloitan sanan sanomisen tosi matalalta, lähes muristen
Tsät tai lö sha tilanteesta riippuen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:38"]
Paras kun lausuisitte ihan vaan "juttelu" kun ei yhdeltakaan mennyt chat oikein. Khat oli paras, sehan on huume.
Will Smith kertoi eilen TVssa kuinka han oli ollut Euroopan kiertueella promoamassa uutta filmiaan "Focus". Sanoi etta vaikeata oli olla vakavalla naamalla kun se lausuttiin "Fuck Us".
[/quote]
No miten se sitten lausutaan?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:30"]
Lausutteko "tsät" vai "khat"? Molempia olen kuullut, kumpi on yleisempi ja "normaalimpi"? :D
Peukuttakaa vaikka jos ette jaksa vastata, "tsätille" ylä- ja "khatille" alapeukku.
[/quote]
Tai suomalaisittain tietty chatti. Tsätti vai khatti?
elä hättäile, tviitaa kinttaalla
t. 10
Paras kun lausuisitte ihan vaan "juttelu" kun ei yhdeltakaan mennyt chat oikein. Khat oli paras, sehan on huume.
Will Smith kertoi eilen TVssa kuinka han oli ollut Euroopan kiertueella promoamassa uutta filmiaan "Focus". Sanoi etta vaikeata oli olla vakavalla naamalla kun se lausuttiin "Fuck Us".