Miksi muka olen niin kamala?
Pyysin hetki sitten pikkuveljeäni (10.v) menemään suihkuun kun oli juuri tullut harkoista, oli siis aika hikisen näköinen. Siihen muka hyvä isäni ärähti: "Mikä määräilevä akka sustakin on tullu!" .. Ja suuttui siitä kun pahoitin mieleni haukuista. Mitä pahaa muka tein :'(?
Kommentit (15)
Ja ikää oli? Tämä ei ole lasten palsta.
Et mun mielestä mitään... Kuulostaa oudolta. Jospa isälläs pinna kireällä ja nyt purki omaa pahaa oloaan suhun.
Olen 15 vuotta vanha. En vaan ymmärrä, miksi pitää sanoa ilkeästi. Ei ole yleensä sellainen..
Ap
No anna ihmisen käydä suihkussa silloin, kun haluaa. Eikö harkkojen jälkeen yleensä käydä suihkussa pukukopilla?
Et mitään. Isäsi ärähti ihan turhaan ja törkeästi. Kohta se varmaan tulee pahoittelemaan
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:04"]Olen 15 vuotta vanha. En vaan ymmärrä, miksi pitää sanoa ilkeästi. Ei ole yleensä sellainen..
Ap
[/quote]
Juttele äidin kanssa. Tämä palsta ei ole ikäisillesi.
Ja nyt kun en puhu sille niin valittaa: " Hei mitä sä oikeen voit tollasesta suuttua!"
Surullinen Ap
Jos äidilläsi on vihamielinen nuotti pyytäessään asioita ja olet omaksunut sen, isäsi reagoi siihen. Muussa tapauksessa hän on sovinisti ja vaadi häneltä kukkapuska ja suklaalevy lohdutukseksi, koska nyt päätät heittäytyä herkkähipiäiseksi sulottareksi, joka ei koskaan korota ääntään eikä kuvittele voivansa astella herransa varpaille, mutta jota vastapalvelukseksi pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Sellaiselle leidille ei äristä sohvalta yhtään mitään, sille ei koroteta ääntä koskaan. Isä valitkoon kantansa.
Oisin raahannu oman pikkuveljen niska-perse-otteella suihkuun. Pyysit liian nätisti. t. 16v
Kai täällä saa minkä ikäiset tahansa olla? Onhan täällä niitä 11.v tyyppejäkin. Ja on helpompaa valittaa pahasta olostaan tuntemattomille kuin äidille :/
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:04"]No anna ihmisen käydä suihkussa silloin, kun haluaa. Eikö harkkojen jälkeen yleensä käydä suihkussa pukukopilla?
[/quote]
Osalle kymmenenvuotiaista kyllä pitää välillä muistuttaa siitä suihkuun menosta, kun meinataan lykätä ja lykätä.
Et ole kamala. Isälläsi oli huono päivä ja purkasi oloasi sinuun. Tai sitten hän asettui veljesi puolelle ettei veljellesi tulisi paha mieli. Itsellä kans pikkuveli ja tuo tilanne kuulosti niin tutulta. Yleensä vanhemmat aina asettuivat nuoremman puolelle koska ne on muka heikompia. Isäsi ei olisi saanut ärähtää sulle tuolla tavalla ja toivottavasti hän tajuaa pian että ärähti tyhjästä.
Nyt se näyttää jo siltä että vähän nolottaa..ehkä sille voi antaa anteeksi jos ei enää toiste niin sano.
Siis kuinka vanha olet, näin alkuun?