Kutsuttiin kirjeellä PAPA-seulontaan?
Onko kenelläkään kokemusta, en ole käynyt vielä kertaakaan papakokeessa. Apua.
Kommentit (24)
No ainaki minä bioanalyytikkona oon ottanu monet kerrat sekä joukkopapoja että hoitopapoja.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:35"]
Itse kyllä muiden tarkastusten yhteydessä 15 vuotiaasta alkaen käynyt parin-kolmen vuoden välein ilman mitään sen kummempia kutsuja.. :o
[/quote]
Ajoissa olet aloittanut seksielämän. Kyllä se kutsu sulle tulee sitten, kun olet aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:35"]
Itse kyllä muiden tarkastusten yhteydessä 15 vuotiaasta alkaen käynyt parin-kolmen vuoden välein ilman mitään sen kummempia kutsuja.. :o
[/quote]
Ajoissa olet aloittanut seksielämän. Kyllä se kutsu sulle tulee sitten, kun olet aikuinen nainen.
[/quote]
Oivoi, tässä aikuinen nainen ollut jo monia vuosia..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:26"]Simppeli ja nopea juttu. Kokeen ottaa yleensä bioanalyytikko (laboratoriohoitaja). Riisut alaruumiin, tutkimuspöydälle makaamaan jalat telineisiin. Emätin avataan siihen tarkoitetulla välineellä, ja sieltä otetaan muutamasta kohtaa irtosolunäyte. Osaa naisista vähän nippaa se kohdunkaulalta otettava näyte, osa ei tunne mitään erikoista.
[/quote]
No ei tosiaan ota mikään bioanalyytikko, vaan terveydenhoitaja!