MIEHEN ihannevartalo, mikä miellyttää? kuva
Jos olet mies, niin mikä kuvan vartaloista sinulla on?
https://robbonedotcom.files.wordpress.com/2014/06/1368973078762.jpg
Kommentit (88)
Ei nyt mikään ihan täysin mätsää, mutta hieman lisää salia, niin olisinkohan lähinnä builtfattia?
-m42
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:18"]
Ei nyt mikään ihan täysin mätsää, mutta hieman lisää salia, niin olisinkohan lähinnä builtfattia?
-m42
[/quote]
Näyttää hyvältä :)
N24
Ottermode miellyttää eniten, mies nykyisellään lähinnä tuo builfat mutta en vaihtaisi..
Builtfat noista kyllä jotenkin seksikkäin.
Chubbyfat miellyttää omaa silmää eniten.
Builtfat kallellaan builtiin, enemmän kuitenkin rasvaa. M34
Builtfat ("fat", joopa joo) on vetävin, saa myös olla vähemmän lihasta. Kunhan on massaa, seke lihasta että vähän läskiä niin on kiva :)
N23
Mieluiten bulfatin ja athleticin väliltä mutta jos pakko valita yksi niin bulfat. (ja oon siis nainen)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:31"]
Skinnyfat. Oma mies semmoinen..? On sillä sillä jaloissa ja käsissä lihaksia muttei näkyviä ilman pullistusta. Sopivasti on karvoitusta ;) mielestäni seksikkäin mies maanpäällä. Harmi etten ole hänelle,kun ei halua minua.
[/quote]
Ootko ajatellut, että "miehesi" ei kenties tykkää miehistä :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:38"]
Mieluiten bulfatin ja athleticin väliltä mutta jos pakko valita yksi niin bulfat. (ja oon siis nainen)
[/quote] Siis BUILTFAT, antteeksi kirj virhe
Ei mahdu minun päähäni miten tuo laihaläski voi olla kenenkään mieleen. Kuivan kesän orava mutta paskavatta löllyy kuitenkin vyötäröllä.
T: se ensimmäisen sivun karhu.
Kuviin vaikuttaa muuten tosi paljon onko ne otettu levon vai treenin jälkeen, ja sitä näkyvämmin, mitä suuremmat lihakset.
Hullua, että normaalipainoista mutta treenaamatonta ihmistä kutsutaan läskiksi ("skinnyfat")
Exä oli aikoinaan ottermode, nyxä chubby.
Ihanne näin 50+ builtfat, massaa pitää olla mutta mielellään urheilulla tai työllä hankitut lihakset eikä salilla pumpatut
Kauneimmat naisnäkökulmasta ottermode ja buildfat. Nuo loput eivät jostain syystä herätä samanlaista mielenkiintoa.
Ottermode paras, myös skinnyfat hyvä.
-N27
Skinnyfat , ja just tuon kokoinen kun kuvassa .... m45