MIEHEN ihannevartalo, mikä miellyttää? kuva
Jos olet mies, niin mikä kuvan vartaloista sinulla on?
https://robbonedotcom.files.wordpress.com/2014/06/1368973078762.jpg
Kommentit (88)
Ainakin kuvan ottermode on korkeintaan 75kg 180cm mittaisena.
Ihan vain tiedoksi.
Skinnyfat. Oma mies semmoinen..? On sillä sillä jaloissa ja käsissä lihaksia muttei näkyviä ilman pullistusta. Sopivasti on karvoitusta ;) mielestäni seksikkäin mies maanpäällä. Harmi etten ole hänelle,kun ei halua minua.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:57"]
Builtfat tai bearmode. Uuh tuollaiseen kun pääsisi käsiksi. Miehessä pitää olla massaa, ei pelkkää kuivaa lihasta ja nahkaa! N22
[/quote]Taisipa olla M22, kun miehen vartalo kiinnostaa.
-Mies 29v-
[/quote]
Täh! Naisiako ei miesvartalo kiinnosta? :-o
Builtfat on lähimpänä, mutta olen kyllä snadisti vähemmän timmissä kunnossa kuin kuvan henkilö.
M37
Ottermoden ja athleticin välissä, lähempänä athleticiä (luomu).
M48
Skinny, skinnyfat ja ottermode näyttävät mielestäni parhaimmilta :3 <3
- 15 v.
Oma mies on ottermoden ja skinnyfatin välimaastossa, mutta lihaksikkailla jaloilla. Just hyvä <3
Itse se kyllä ei ole tyytyväinen, vaan treenaa ylävartaloa, jotta olisi tasapainoisempi.
melkeen builtfat - m31
Kesällä sitten athletic.. -15 tai -16
Paskat siitä millainen vartalo on, kunhan mies on kunnollinen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:20"]
Skinny miellyttää eniten silmääni, en voi sille mitään. Mieheni oli juuri tuollainen kun tavattiin, mutta on lihonut niistä ajoista paljon. -N39
[/quote]
Miten tuollainen luuviulu voi olla komea?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:20"]
Olisin ottermode jos laihduttaisin 10 kiloa.
[/quote]
Älä laihduta! :-)
builtfat löytyy kotoa M38 :)
t. N36
builtfat on mielestäni "seksikkäin" ja paras.
N19
Oma poikaystävä on builtfat, vähän enempi vielä massaa tosin. NAM <3 n20
Builtfat = bullfat, noita pulskia palleroita on salit täynnä, erittäin kuvottava vartalomalli. Eilenkö se oli kun Sinkkulaivassa oli joku Mika, juuri tuollainen ällöttävä pullukka, T-paita päällä, peukalo -70 luvun tyyliin farkkujen etutaskussa ja wt-tatskoja käsissä, voi että oli kamala kundi, niin vartalomalliltaan kuin tyyliltään!
Mun mies on skinnyfat <3