Onko tämä normaalia? (kodin asumisjärjestelyistä)
Toisin sanoen joudun viettämään viikonloput ja illat pääosin yhdessä makuuhuoneessa, kun mies on kotona ja jos hän on jollain tavalla tyytymätön minuun (esim. jos olen kritisoinut jotain tai ollut eri mieltä tai en ole siivonnut jotain tarpeeksi rivakasti). Hän monesti komentaa minut menemään "omaan huoneeseen", jossa siis nukun yönikin. Emme ole nukkuneet mieheni kanssa vierekkäin reiluun vuoteen ja sitäkin aiemmin hän monesti komensi minut yöksi toiseen huoneeseen. Monesti joudun syömään ruokanikin toisessa huoneessa, ts. saan kyllä valmistaa ruoan keittiössä, mutta joudun painumaan pois silmistä sitä syömään.
Toki mulla on ko. makuuhuoneessa tietokone ja joitain omia tavaroita ja kirjoja, mutta tuntuu jotenkin oudolta silti, kun siis tämä on ollut nyt viime kuukausina melkein jokapäiväistä ja jokaviikonloppuista. Mies on ollut aiemmin hyvinkin väkivaltainen minua kohtaan, joten hän tunnusti, että pystyy hillitseämään itseään, kun olen poissa silmistä. Aiemmin pari vuotta sitten hän komensi minut ulos kävelemään tunniksi-pariksi (myös talvella); tosin pääsin kyllä kotiin, kun soitin ja yritin lepytellä häntä. Näin siis meillä. :(
Kommentit (14)
Ota ero heti! Hae apua! Kai sinä nyt itsekin tiedät että tuollainen ei voi mitenkään missään olosuhteissa olla normaalia! Toivottavasti on keksitty juttu, ikävä kyllä tiedän että todennäköisesti tuollaisia on olemassa...
Voi jeesus kristus. Pakko olla provo. Ei kukaan nainen ole noin tyhmä.
Jos sun pitää täällä kysellä että onko normaalia, niin mitä itse ajattelet?
Jos miehellä on vaikeuksia itsehillinnässä, niin eikö hänen pitäisi mennä jäähyttelemään kävelylle tai toiseen huoneeseen? Miksi ette tee niin päin?
Missään parisuhteessa ei toista komenneta minnekään "omaan huoneeseen" tms. herranen aika sentään miten alistettuja naiset ja miksei miehetkin voivatkaan olla :(
Sen ymmärrä, että itse poistuu tilanteesta vaikka haukkaamaan happea tai lenkille jos oikein kiukuttaa, mutta toista ei todellakaan ajeta minnekään.
Sulla on ihana alfa siellä. Miten olet onnistunut nappaamaan moisen saaliin? Muista tyydyttää hänet kunnolla, sekä yllättää aamiaisella vuoteeseen, mani- ja pedikyyrein ja ihanilla hieronnoilla ja tuoksuöljyillä, kaikin mahdollisin herkuin. Tuollainen mies ansaitsee vaan parasta!
En taas hetkeen ole lukenut mitään noin sairasta.
Kyllähän näitä "perheitä" on valitettavasti ihan oikeastikin olemassa. Oli provo tai ei, ehkä joku toinen saa apua vastauksista.
Ei ole normaalia, ei millään mittapuulla. Turvakotia suosittelen minäkin sinulle, ja lähtöä sinne jo heti tänään. Älä enää mieti, koska tilanne on niin "sairas" jo, ja kun on ollut pitkään, olet siihen varmaan turtunut jo suurimmaksi osaksi, etkä näe sitä selvästi. Usko siis meitä ulkopuolisia, sinun on syytä hakeutua turvaan heti. Tämä voi olla juuri se viimeinen päivä, jolloin sinulla on siihen mahdollisuus. Joka tapauksessa, älä anna hänen tai kenenkään muunkaan varastaa sinulta enää yhtään päivää, tuntia tai edes hetkeä!
Kaikesta päätellen jopa henkesi on vaarassa, jos jäät. Sinua ei pelasta kukaan muu kuin sinä itse, eli sinun on tehtävä se päätös, ja se on aika tehdä juuri nyt.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:55"]
Kyllähän näitä "perheitä" on valitettavasti ihan oikeastikin olemassa. Oli provo tai ei, ehkä joku toinen saa apua vastauksista.
Ei ole normaalia, ei millään mittapuulla. Turvakotia suosittelen minäkin sinulle, ja lähtöä sinne jo heti tänään. Älä enää mieti, koska tilanne on niin "sairas" jo, ja kun on ollut pitkään, olet siihen varmaan turtunut jo suurimmaksi osaksi, etkä näe sitä selvästi. Usko siis meitä ulkopuolisia, sinun on syytä hakeutua turvaan heti. Tämä voi olla juuri se viimeinen päivä, jolloin sinulla on siihen mahdollisuus. Joka tapauksessa, älä anna hänen tai kenenkään muunkaan varastaa sinulta enää yhtään päivää, tuntia tai edes hetkeä!
Kaikesta päätellen jopa henkesi on vaarassa, jos jäät. Sinua ei pelasta kukaan muu kuin sinä itse, eli sinun on tehtävä se päätös, ja se on aika tehdä juuri nyt.
[/quote]
Eroan kyllä miehestä - ei hätää. Mies itsekin vaikuttaa huojentuneelta siitä. Hän viettää kaiken vapaa-aikansa pelaten konsolipelejä, juttelee verkkopelissa joidenkin muiden kanssa ja komentaa mut tosiaan toiseen huoneeseen. Hän jättää olohuoneen kamalaan kuntoon pelisessioidensa jäljiltä (karkkipapereita, hedelmien kuoria, kuppeja, laseja, ruoanjämiä) ja hän olettaa, että mun pitää siivota huone priimakuntoon sillä aikaa, kun hän on töissä. Minä olen vain häiritsevä tekijä ja esim. normaalia seksiä ei ole ollut melkein kahteen vuoteen lainkaan. Tämä koko kuvio vain tuntuu niin sairaalta. Ei tässä mitään välitöntä hätää ole, mutta kyllä mäkin haluaisin ihan normaalia, vapaata elämää kokea jälleen pitkästä aikaa. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:34"]
[/quote]
Eroan kyllä miehestä - ei hätää. Mies itsekin vaikuttaa huojentuneelta siitä. Hän viettää kaiken vapaa-aikansa pelaten konsolipelejä, juttelee verkkopelissa joidenkin muiden kanssa ja komentaa mut tosiaan toiseen huoneeseen. Hän jättää olohuoneen kamalaan kuntoon pelisessioidensa jäljiltä (karkkipapereita, hedelmien kuoria, kuppeja, laseja, ruoanjämiä) ja hän olettaa, että mun pitää siivota huone priimakuntoon sillä aikaa, kun hän on töissä. Minä olen vain häiritsevä tekijä ja esim. normaalia seksiä ei ole ollut melkein kahteen vuoteen lainkaan. Tämä koko kuvio vain tuntuu niin sairaalta. Ei tässä mitään välitöntä hätää ole, mutta kyllä mäkin haluaisin ihan normaalia, vapaata elämää kokea jälleen pitkästä aikaa. T. Ap
[/quote]
No mitä ihmettä vielä odottelet? :o
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:34"]
[/quote]
[/quote]
No mitä ihmettä vielä odottelet? :o
[/quote]
Olen odotellut, että tapahtuisi ihme ja hän taas muuttuisi sellaiseksi, kun hän oli tavatessamme toisemme. Tai hän tajuaisi, että hänen täytyisi radikaalisti muuttua. Itseäni hävettää saada eronneen leima ja reilusti yli kolmekymppisenä mahdollisuuteni tavata ketään uutta miestä ovat olemattomat. Tosiaan toivoisin, että hänestä tulisi lempeä ja armollinen minua kohtaan, mutta mitään sellaista ei kyllä näytä olevan näköpiirissä ja arki on painajaismaista, joten pakkohan tässä on erota käytännössä. :/ T. Ap
Tuollainen käytös on normaalin ihmisen näkökulmasta todella järjenvastaista, ja siksi on vaikea uskoa että joku voisi olla oikeasti tuollainen, eikä vain väliaikaisesti. Uskottava se kuitenkin on. Mitä taas tulee siihen millainen miehesi oli tavatessasi, niin ehkä hän silloin vain osasi esittää normaalia mukavaa tyyppiä. Tuo tilanne on sitä paitsi jatkunut niin kauan, että en usko että mies muuttuu. Nyt pystyt vielä itsekin näkemään, miten huonosti mies kohtelee sinua. Älä jää odottelemaan, että sopeudut tilanteeseen niin että alat itsekin luulla ansaitsevasi tuollaista.
Eikai teillä ole lapsia? Etkö voisi pakata kamppeita miehen ollessa töissä ja mennä vaikka aluksi kaverin luo tai sisaruksiasi moikkaamaan että saisit oman asunnon?
No ei ole normaalia. Jos et ole provo niin turvakotiin mars.