Voi vi**u, Iivo hyytyi ladulle...!
Kommentit (20)
Pojan pitää vielä miehistyä. Muutama onnistuminen ei takaa jatkuvaa menestystä. "Ei suuret sanat suuta halkaise." - Mitalit menivät ohi kolisemalla. No, onhan Suomi kymmenen parhaan joukossa - kai.
Noin siinä käy kun keskittyy vaan tölkkejä esittelemään. Hiihtoliiton johtona mä olisin pistänyt äijän kotiin kun säännöt ei miellytä ja niitä tahallisesti rikotaan. Ei red bull sen kisamatkaa maksa.
olisikohan huonolla pidolla vaikka osuutta tähän? tottakai se syö miehestä voimia jos ei suksi pidä
eikä tuo heikkisen suksen luistokaan hyvältä näytä
Ihan sama. Näillä luisteluosuuksilla Suomi olisi kuitenkin valahtanut alaspäin.
Kovasti täällä haukutaan taas Iivoa. Miksi kukaan ei keskity Heikkisen suoritukseen, vaikka ero kärkeen olisi hyvänä päivänä ollut realistinen ottaa kiinni? Keskittykää omiin asioihinne sen sijaan että haukutte täällä raukkamaisesti muita. Lisäksi uskon vahvasti että Suomen romahtamisen syynä olivat sukset.
Kerttukin väsähti eilen kakkososuudella ja Roponen joutu eka hiihtämää kiinni.. Niskasten teema viestissä = romahtaminen kun oma tavoite on päätösmatkoilla. Mistä lyödään vetoo, että Iivo löytää sunnuntaina yhtäkkiä vauhdin?
kramppi-Heikkinen on näköjään vieläkin paskempi kuin Iippo.
voi että mä taas rakastan suomalaisia. sillon kun pärjätään (kuten Sotsissa) niin ollaan niin omien puolella mutta kun tulee notkahduksa niin heti alkaa paskan jauhanta ja hylätään omat. EN KESTÄ
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:53"]voi että mä taas rakastan suomalaisia. sillon kun pärjätään (kuten Sotsissa) niin ollaan niin omien puolella mutta kun tulee notkahduksa niin heti alkaa paskan jauhanta ja hylätään omat. EN KESTÄ
[/quote]
Koko kisan eilisiä naisia ja kertun nelossijaa lukuunottamatta aika mahalasku nää kisat...
Heikkinen jäi kaksi minuuttia norjalaiselle kympin lenkillä jota sanottu vielä helpoksi. Heikkiseen nähden Niskanen oli hyvä. Jauhojärvi miettii: saatanan tunarit!
Myös esimerkiksi Halfvarsson on ollu vaisu tällä viikolla ja varmaan ihan yhtä paljon häntäkin parjataan mahalaskusta
es olisi varmaan ollu parempi.. :(
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:48"]
Kovasti täällä haukutaan taas Iivoa. Miksi kukaan ei keskity Heikkisen suoritukseen, vaikka ero kärkeen olisi hyvänä päivänä ollut realistinen ottaa kiinni? Keskittykää omiin asioihinne sen sijaan että haukutte täällä raukkamaisesti muita. Lisäksi uskon vahvasti että Suomen romahtamisen syynä olivat sukset.
[/quote]
Johtuiskohan tuosta sen käytöksestä? Jos kuvittelee olevansa suuri tähti, joka saa tehdä mitä itse haluaa säännöistä piittaamatta niin sopis sitten myös hiihtää maailmantähden tavoin. Jos ei hiihto kulje niin kannattais jättää ne tölkkiesittelyt vähän vähemmälle. Elvistely on aina vähän typerää.
taitaa av mammat olla vähän tosikkoja....
Ei se juoma antanutkaan siipiä.. =(