Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä mieheltä ei saa kysyä seksin aikana

Vierailija
27.02.2015 |

Kuvittelepa tilanne, jossa ollaan varsin kuumissa tunnelmissa lakanoiden välissä. Sitten nainen menee ja kysäisee mieheltä:

– Joko se on sisällä?

Ei liene kysymystä, joka varmemmin kävisi miehisen egon päälle. Tunnelma on taatusti pilalla.

Glamour.com muistuttaa, että seksin tarkoituksena on nautinto. Alentava ja toista loukkaava kommentointi ei siis sovi yhtälöön.

Jos nainen ei voi olla varma siitä, joko mies on kohteessa, ei sitä kannata sanoa ääneen seksin aikana. Jos mies näyttää nauttivan, voi sitä pitää osoituksena siitä että perillä ollaan. Asian voi toki ottaa puheeksi, mutta jossain muussa tilanteessa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:07"]

Kaikkia on naitu puolikovalla koska penis on aina puolikova seksissä välillä. 

[/quote]

Mistä tällainen fakta on peräisin? En ole kuullutkaan. Ja en ole koskaan huomannut, että mieheni penis löystyisi kesken kaiken.

[/quote]

Penis kyllä löystyy päästessään sisälle. Itseasiassa penis kovettuu ja löystyy lähes koko ajan. Ei miehen penis pysy sinä kivikovana kauaa ilman jatkuvaa stimulointia. 

Seisokkihan tulee vaikka penis ei olisi läheskään täysin kova. Itse olen mies jos sitä ihmettelet.

Vierailija
22/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Mistä tällainen fakta on peräisin? En ole kuullutkaan. Ja en ole koskaan huomannut, että mieheni penis löystyisi kesken kaiken.

[/quote]

Penis kyllä löystyy päästessään sisälle. Itseasiassa penis kovettuu ja löystyy lähes koko ajan. Ei miehen penis pysy sinä kivikovana kauaa ilman jatkuvaa stimulointia. 

Seisokkihan tulee vaikka penis ei olisi läheskään täysin kova. Itse olen mies jos sitä ihmettelet.

[/quote]

Ei ole sama asia, kuin puolikova!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:48"]

Eihän sitä voi olla tuntematta! :D Ei kai kukaan nainen oikeasti kysy tuollaista? Sen täytyisi olla tulitikun paksuinen, ettei sitä tuntisi.

[/quote]

Ei välttämättä. Jos penis on esim. vain puolikova ja nainen on super märkä, niin ei siinä oikein mitään tunne. :/ Tätä tapahtuu aika usein sillon, ku ollaan kännissä.

[/quote]

Aika surkeat lihakset on jos pillu venyy niin ilman tuntoa

[/quote]

Jos miehellä on niin pieni että mitään ei tarvi venyä

[/quote]

No se pitäisi olla tulitikun paksuinen

Vierailija
24/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:48"]

Eihän sitä voi olla tuntematta! :D Ei kai kukaan nainen oikeasti kysy tuollaista? Sen täytyisi olla tulitikun paksuinen, ettei sitä tuntisi.

[/quote]

Ei välttämättä. Jos penis on esim. vain puolikova ja nainen on super märkä, niin ei siinä oikein mitään tunne. :/ Tätä tapahtuu aika usein sillon, ku ollaan kännissä.

[/quote]

Okei, no täytyy kai uskoa, että ihmisiä on erilaisia. Itse olen aina liian märkä, mutta silti tunnen. Itse asiassa se sisäänlaitto jopa sattuu.

[/quote]

No me voidaan inttää ikuisuus siitä, että kumpi meistä tulee märemmäksi, tai sit voin kertoa, että tossa noiden kahden asian (puolikova penis ja liika märkyys) yhdistelmä aiheuttaa sen tunnottomuuden. Jos sua ei oo koskaan pantu puolikovalla niin sitten sä et varmaan tiedä mitä tarkoitan. :)

[/quote]

[/quote]

Se, että sulla ei sulla ei oo kunnon seisokkia, ei tarkota, etteikö meillä muilla olisi. Älä yleistä!

-Ohis

[/quote]

Olet surkea provo. Katsos sitä kutsutaan biologiaksi. Jos esiinnyt miehenä niin kannattaa opetella miehen perus biologia. 

Vierailija
25/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole sama asia, kuin puolikova!

[/quote]

No eikö se ole puolikova kun penis ei enää pysyisi erektiossa jos se ei olisi sisällä? 

Vierailija
26/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä menisin lääkäriin tarkistamaan että onko sulla testosteronitasot kunnossa ja että sulla ei ole mitään verenkierron häiriötä, kilpirauhasarvot kannattaa myös mitata. Ei peniksen jatkuva löystyminen seksin aikaan ole normalia. Se seksihän sitäpaitsi nimenoman on stimulointia...

Vierailija
27/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aatelkaa nyt sitä tilannetta, mies ährää siellä jossain välilihassa ja persvaossa, mitään et voi sanoa et "hei kuule pena ku musta tuntuu et oot nyt väärässä paikassa"...

Vierailija
28/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:54"]

Samaan aiheeseen liittyen: Onko ok kysyä joko mies laukesi? Mä en aina ole varma ja sitten on vaikea tietää ollaanko jo lopettelemassa vai missä oikein mennään :/

[/quote]

Kai se on ihan yhtä ok kuin kysyä naiselta "Saitko?"

Vierailija
29/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä menisin lääkäriin tarkistamaan että onko sulla testosteronitasot kunnossa ja että sulla ei ole mitään verenkierron häiriötä, kilpirauhasarvot kannattaa myös mitata. Ei peniksen jatkuva löystyminen seksin aikaan ole normalia. Se seksihän sitäpaitsi nimenoman on stimulointia...

[/quote]

Minulla ei ole mitään ongelmia seksin tai erektion kanssa. Yhdyntää voi harrastaa ilman pienintäkään nautintoa jopa mies. 

Seksi kuitenkin helposti kestää sen tunnin tai yli eikä miehen peniksen edes pidä pystyä olemaan erektiossa sitä aikaa. Se voi olla mutta se ei ole sen toiminta tarkoitus.

Hyvän verenkierron ja erektiokyvyn näkee miehellä siitä että onko hänellä vaikeuksia jatkaa orgasmin jälkeen yhdyntää. Jos on niin silloin hänellä on ongelmia. 

Vierailija
30/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kun mies vastaa: En tiedä... ;)

Vierailija
31/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakio kysymys,tuliks jo?

joo kiitti vitusti tuli jo.

tv.minuutinmunalöysästälöysäänjakättelytvälissä

Vierailija
32/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jankkausta te saatte aikaan aiheesta kuin aiheesta. Monille tekis hyvää lukea keskustelualueen säännöt ja myös noudattaa niitä. Pilaatte muiltakin mahdollisuudet järkevään keskusteluun.

Vierailija
33/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:44"]

Ihme jankkausta te saatte aikaan aiheesta kuin aiheesta. Monille tekis hyvää lukea keskustelualueen säännöt ja myös noudattaa niitä. Pilaatte muiltakin mahdollisuudet järkevään keskusteluun.

[/quote]

Ystävä hyvä: kuka on täällä jankannut? Voisitko antaa esimerkin ja sitten kertoa miten se olisi pitänyt tehdä? Kiitos etukäteen!

Vierailija
34/34 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä porukkaa täällä :D pienimunaset itkee ja "tiukat" muijat vittuilee "löysille" :D aika varmasti te "tiukat" ootte niitä löysimpiä lorttoja joilla ei ole muuta kokemusta seksistä kuin maata lahnana alla. Ja miehille nyt vaan on aina ollut tosi vaikeeta myöntää että on pieni muna. Huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi