Kuinka lähellä kuolemaa te äidit itse olette olleet? itse
sain vuonna 2002 kolmannen lapseni ja meinasin kuolla ko. synnytykseen kun kohtu ei meinannut supistua sektiossa, lääkäri sanoi et en olisi täällä jos kohtuani ei olisi poistettu, itse tosin en enää tuossa vaiheessa tiennyt asiasta sen verran huppaheijaa olin
Kommentit (20)
Lääkärit oli sanoneet että yksi hengenveto olis riittänyt, niin paljon häkää veressä.
Mp-onnettomuus, puhjennut umppari... onhan noita!
Olen ollut autokolarissa jossa kaikki muut matkustajat (kolme) kuolivat, pari talvea sitten " hukuin" mutta minut saatiin elvytettyä. Minulla täytyy olla ihan erityisen voimakas suojelusenkeli.
kun tipahdin akvaarioon. Oli kuulemma tosi lähellä aivovamma.
Minun vaarallisin tilanteeni ja riskini on ollut synnytys varmaankin..
Vaikea sanoa. Tässä olisi vaihtoehdot:
-henkirikos
-huumeiden yliannostus
-onnettomuus myrskyssä.
Tän päivän lehdessä oli juuri, että 10 minuuttiakin on yleensä liikaa.
olisimme kuolleet synnytykseen entisaikaan, sillä istukka ei irronnut omia aikojaan vaan tarvittiin leikkaussalia.
henkirikos jossa kuolema oli lähellä.
koska heillä on vielä se refleksi tallella, joka sulkee niin, ettei vettä mene keuhkoihin.
... 2002 kun olin masentunut ja mietin vain miten tappaisin itseni... 3-vuotiaana tipuin järveen, silloin 9-vuotias serkkuni kiskoi hiuksista minut pois vedestä.. Kiitos hänelle!
häkämyrkytykseen. Olin jo tajuton ja pääsin viime tipassa sairaalaan. Toisen kerran aikuisena 2002 oli paha sisäinen verenvuoto. Hätäleikkaus pelasti hengen..
Vierailija:
henkirikos jossa kuolema oli lähellä.
" Olin henkirikoksen kohteena" on siis mahdoton lause.
Vierailija:
Vierailija:
henkirikos jossa kuolema oli lähellä." Olin henkirikoksen kohteena" on siis mahdoton lause.
Keuhkoni painuivat kasaan ja olin pari viikkoa hengityskoneessa.
kovalle maantielle ja kypärä halkesi. Olin tajuttomana kaksi vuorokautta enkä herättyäni muistanut mitään enkä pystynyt liikuttamaan jalkojani. Mutta tunto palasi kuin ihmeen kaupalla jalkoihin vuorokauden kuluessa ja nyt ollaan niin täysjärkisiä kuin tuon tällin jälkeen voi olla :o) Jos ei olisi ollut kypärää, olisi haljennut kallo...
Vierailija:
kun tipahdin akvaarioon. Oli kuulemma tosi lähellä aivovamma.
Vierailija:
kovalle maantielle ja kypärä halkesi. Olin tajuttomana kaksi vuorokautta enkä herättyäni muistanut mitään enkä pystynyt liikuttamaan jalkojani. Mutta tunto palasi kuin ihmeen kaupalla jalkoihin vuorokauden kuluessa ja nyt ollaan niin täysjärkisiä kuin tuon tällin jälkeen voi olla :o) Jos ei olisi ollut kypärää, olisi haljennut kallo...
ymmärrän kyllä jos hevonen ryöstänyt,mutta jos itse vedätetty laukkaa pitkin tietä niin oma moka.
kai hepaltakin jalat menny paskaksi.
teholla hengityskoneessa sepsiksen takia. Miehelle oli sanottu, että voi tilanne kääntyä suuntaan tai toiseen.