Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mitä ihmettä minä nyt teen!? Naapuri muutti pois ja olen matkinut häntä kaikessa.

Vierailija
30.11.2021 |

Tulin pihaan ja näin naapurin astuvan muuttoauton kyytiin. Jäin seisomaan pihalle huuleet väpättäen.
Aavistelin jotain, kun kantoi asunnostaan pienempiä tavara kuormia autoon yksi päivä.
Olen aina matkinut naapuria kaikessa ja kuunnellut seinän lävitse hänen ääniään. On tuntunut vähän siltä, kun asuisimme yhdessä 😭. Koskaan ei ole olo tuntunut yksinäiseltä.
Nyt olen aivan hukassa mitä minä teen. Minunkin pitää varmaan muutta, mutta minnehän naapuri muutti?
Apua olen shokissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se asukas, joka muuttaa ja hän on fantasioinut siitä, että naapurit ovat kadehtineet ja ihailleet häntä 😀😀😀

Vierailija
22/31 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt someen. Siellä bloggaritkin hankkii kaikki samanlaisia huonekaluja ja sisustusesineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas

Vierailija
24/31 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vitsi. Ja hauska semmonen...

Koita pärjätä ap!😉

Vierailija
25/31 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä  lopettaisit matkimisen? Muuta siis sinäkin. Jos et pääse naapurisi luokse, niin katso sellainen paikka. jossa on sopivia naapureita matkittavaksesi. Olet näköjään valinnut varsin erikoisen tien, mutta jos pidät siitä, niin minun puolestani se on ihan OK. Kallonkutistajat myötäeläjineen voisivat sanoa "Hanki oma elämä!"

Vierailija
26/31 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä  lopettaisit matkimisen? Muuta siis sinäkin. Jos et pääse naapurisi luokse, niin katso sellainen paikka. jossa on sopivia naapureita matkittavaksesi. Olet näköjään valinnut varsin erikoisen tien, mutta jos pidät siitä, niin minun puolestani se on ihan OK. Kallonkutistajat myötäeläjineen voisivat sanoa "Hanki oma elämä!"

Onneksi av-palstalla on näin avarakatseisia kuin sinä ja minä ja ap. Onhan iso kynnys muuttaa matkinnan kohdetta. Varsinkin jos on ollut kauan sama naapuri matkittavana. Voimia!🤔🤔🤔

Vierailija
27/31 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hankkiutuisin lääkäriin, ei ole normaalia tuollainen

Vierailija
28/31 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että ei osata ajatella itse mitään vaan kaikki kopioidaan muilta

Vierailija
29/31 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tästä 3+/5. Yllättävä ja omaperäinen.

Vierailija
30/31 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna hankkiutuisin lääkäriin, ei ole normaalia tuollainen

Ehkä ei. Voi olla vaarallista jos alkaa sitä lääkäriä vielä matkimaan.

Vierailija
31/31 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yks parhaista ketjuista. Harmi vaan kun sit aidosti huolestuttaa apn vointi eikä voi auttaa. Tuskin naapuri takaisinkaan muuttais vaik tehtäis kansalaisaloite ja kerättäis 40 000 nimeä.

Auttaiskohan aptä jos lukis kissan eläkeketjua? Itseä naurattaa kovin. Tai tamponinnarukorut, Ukko Nooa???