"ystävä" pyytää miestä auttamaan, ilman että minulle kerrotaan?
Tämä tapahtui jo jonkin aikaa sitten. Ystävä jonka tuntenut vuosia, oli ottanut itsenäisesti yhteyttä mieheeni kesken työpäivän ja pyytänyt apua opintoihin liittyvään ongelmaan.
Mies toki tyyliltään auttavainen, ja meni sinne sen enempää ajattelematta. Minulle kerrottiin sitten illalla, että oli käynyt ja neuvonut.
Ärsytää jollakin tapaa ihan kamalasti. Miksi oli suoraan kontaktoinut mieheeni, kun aina ennen minun kautta viestit kulkenut eikä tietääkseni hänellä edes ollut mieheni puhelinnumeroa? MIksi kiire samalle päivälle ja miksi vielä mieheni niin tollo että sinne heti ensi viestistä meni? Kysyin mitä tapahtui, ja kuulemma pelkkää neuvontaa opiskeluun. Mutta vaikea uskoa, kun jotenkin takanapäin tämä kuvio tehtiin.
Ystävätär siis sinkku, asui kimppakämpässä kaverinsa kanssa. Nyt hänellä puoliso, mietinkin mitä tykkäisi jos kutsuisin miehen vähän katsomaan tiskikonetta jonka kanssa ongelmia ja tietenkin siihen aikaan ettei oma puoliso ole kotona :D
Kommentit (12)
No en nyt ihan totakaan tajua.
Jos yhteisellä tuttavallanne on asiaa miehellesi eikä sinulle, niin kai hän ottaa yhteyttä mieheen eikä sinuun?
Minua on aina ärsyttänyt se, että joku odottaisi minun olevan joku juoksutyttö puolisoni ja jonkun muun ihmisen välisessä keskustelussa.
Saati että puolisoni lupaisi minun puolestani jotain. "Joo kyllä se vaimo varmaan tämän asian hoitaa/ selvittää/ ottaa sinuun yhteyttä."
Eiks toi mennyt ihan hyvin nyt? Vai oletko joku patologisen mustasukkainen luuseri joka näkee mahdollisia rakastajattaria kaikkialla? Vai onko alkanut Alzheimer vaivata, se kun voi puhjeta justiin tuommoisin paranoidisin oirein?
Äiti saanko mennä Maijulle leikkimään?
Tuolleen se alkoi minun ja vaimon siskon suhde myöskin.
Kun saa välillä vierasta niin pysyy mieli virkeänä ja jaksaa taas kotona tehdä kotitöitä.
Mulla on vähän samanlainen tarina. Tunsin pariskunnan molemmat osapuolet ja meillä oli muutto edessä. Kysyin pariskunnan mieheltä, että olisko hänellä ja jollain heidän pojistaan olisi halukkuutta siirtää pesukone uuteen asuntoon, rahapalkkaa vastaan. Mies vastasi että käy. Noh, kun muuttopäivä koitti, mies kertoi ilmeisesti silloin vaimolleen siitä, ja vaimo veti herneet nenään ja kirjoitti asiasta postauksen omalle facesivulleen. Ilmeisesti minun olisi pitänyt ottaa ensin yhteyttä vaimoon ja kysyä häneltä lupa. Tai vaihtoehtoisesti minun olisi varmaan pitänyt infota myös vaimoa, ja aiemmin kuin muuttopäivänä. Ja en todellakaan ole koskaan ollut sen miehen perään, ärsyttävä kun mikä. Sen jälkeen päätin etten pidä heihin enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolleen se alkoi minun ja vaimon siskon suhde myöskin.
Mmmmm. Alkoi tekemään mieli vaimon siskoa.
Jokainen, joka osaa ajatella, tietää tasan tarkkaan miksi toinen nainen ottaa mieheen yhteyttä vaimon selän takana.
Kannattaa laittaa välittömästi välit poikki ja mies sukupuolitautitesteihin. Sinun täytyy kouluttaa miehesi, että miten kysytään lupaa vieraissakäyntiin. Yhden kerran voi aina antaa anteeksi, koska mieshän on tyhmä. Se saattoi oikeasti luulla, että auttaa vain opiskelussa.
Sulla on kyllä paha ongelma, sun omassa päässä. Tossa ei ole mitään omituista ja et sä omista sun miestäsi.