Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas tekisi mieli muuttaa paikkakuntaa ja vihaan itseäni sen vuoksi

Vierailija
30.11.2021 |

Alle vuosi nykyisellä paikkakunnalla ja ”kyllästyttää” jo ja tekisi mieli muuttaa taas. Mikä ihme minua vaivaa, kun en osaa asettua minnekään? Tuntuu, että iän myötä vain pahenee.. Aina jossain muualla voisi olla paremmin, mutta kun ei vain ole ja sitten taas alkaa mielessä pyöriä seuraava paikkakunta. Tämän nykyisen piti olla unelma, mutta kun ei tunnukaan nyt kaikki niin täydelliseltä niin alkaa mieli halajamaan pois täältä. Järki sanoo, etten olisi yhtään onnellisempi uudessakaan paikassa. Olen siis elämäni aikana muuttanut koko ajan muutaman vuoden välein ja tahti tuntuu vain kiihtyvän. Aina jotenkin ”petyn” uuteen paikkaan, kun uutuudenviehätys on mennyt. Hävettää jo ihan olla tällainen aikuinen ihminen yli nelikymppinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää.

Vierailija
2/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurettomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hävettää ihan jutella jonkun kanssa, kun tulee esille, kuinka monessa paikassa olen asunut. Varmasti tulee kuva minusta jotenkin epävakaana ihmisenä. Itseäni ahdistaa, etten tunne missään olevani kotona, eikä minulla ole mitään vakituista paikkaa elämässä. Olen kateellinen ihmisille, jotka pystyvät asettumaan jonnekin ja tuntevat sen paikan kodiksi. Eikä elämässäni tietenkään ole muutakaan vakituista eli siis ystäviä, työpaikkaa tai muuta vakiintuneita piirejä, kun koko ajan vaihdan paikkaa.

-Ap

Vierailija
4/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaus kuten jo itsekin tuossa tuumailit

Vierailija
5/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö on kyllä diagnosoitu nuorempana, että sekö sen sitten aiheuttaisi, vaikka en mielestäni enää nykyään ole sillä tavalla tasapainoton tai impulsiivinen, mutta ehkä sitten kuitenkin.

-Ap

Vierailija
6/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jäät kotiisi. Aloitat uuden harrastuksen tai vaikka jonkun jännän salasuhteen. On paljon muitakin tapoja saada elämään vaihtelua ja säpinää.

Vierailija
7/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki puoliso, navetta, eläimiä, metsiä...

Vierailija
8/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja jäät kotiisi. Aloitat uuden harrastuksen tai vaikka jonkun jännän salasuhteen. On paljon muitakin tapoja saada elämään vaihtelua ja säpinää.

Hah hah, mahtava vastaus! Tulin tuosta ihan hyvälle tuulelle. Jännä salasuhde jo löytyykin, mutta tosiaan jonkun uuden harrastuksen voisi kyllä aloittaa. Ainakin sain sinun vastauksesta ajattelemisen aihetta.

-Ap