Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruoskiminen

Vierailija
27.02.2015 |

Pidättekö naiset seksileikeissänne ruoskimisesta?. Tiedän muutamia naisia jotka pitävät siitä, mikä siinä viehättää?. Tosin annan mielelläni koska naiset kostuu siitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ja miehen valta siinä kiihottaa.

Vierailija
2/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa oma valta tilanteessa. Minä päätän kuinka kauan leikki jatkuu. Ei tosin kuulu kiinteästi repertuaariin, koska juuri piiskaaminen ei ole niin minun juttu.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusottelevammassa menossa kiihottaa oma alistuminen ja antautuminen vietäväksi. Enemmän keskittymistä vaativassa se kun yrittää rentoutua, keskittyä hengitykseen, laskea iskut, kaikesta ympärillä olevasta irtautuminen kun ei pysty enää keskittymään muuhun kuin olemaan paikallaan = paras ja tehokkain mindfulness-harjoitus joka on tullut vastaan. Kovempi meno tosin vastaa ainakin mulla enemmän muihin tarpeisiin kun seksuaalisiin. Se on enemmän omien rajojen koettelua, luottamuksen rakentamista itseen ja kumppaniin ja stressaavien ajatusten tai huolien karkotusta. Ja adrenaliiniryöpyn jälkeen nukkuu erittäin hyvin.

Vierailija
4/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:36"]

Kiusottelevammassa menossa kiihottaa oma alistuminen ja antautuminen vietäväksi. Enemmän keskittymistä vaativassa se kun yrittää rentoutua, keskittyä hengitykseen, laskea iskut, kaikesta ympärillä olevasta irtautuminen kun ei pysty enää keskittymään muuhun kuin olemaan paikallaan = paras ja tehokkain mindfulness-harjoitus joka on tullut vastaan. Kovempi meno tosin vastaa ainakin mulla enemmän muihin tarpeisiin kun seksuaalisiin. Se on enemmän omien rajojen koettelua, luottamuksen rakentamista itseen ja kumppaniin ja stressaavien ajatusten tai huolien karkotusta. Ja adrenaliiniryöpyn jälkeen nukkuu erittäin hyvin.

[/quote]

Kaikillahan on omat mieltymykset. Tavallinen pano, suuseksi, fistaus, ja juuri tuo ruoskiminenM50+.

Vierailija
5/7 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:36"]

[/quote]

Pidän ruoskimisesta. Mieheni on hyvä sängyssä huomioi aina minut että saan orgasmin, piiskalla aloittelimme ja se jo teki hyvää. Sitten kuvioihin tuli mukaan tuo ruoska, silläkin aikamme totuttelimme. Nyt saan ruoskaa ihan kunnolla ja kastun todella paljon, aikani annan ruoskia ja pyydän sitten kyrpää. mieheni on täysi peto sängyssä, hän nuolee minun pillulimat ja sitten saan kyrpää. Hän jaksaa naida puolestatunista tuntiin, saan peräkkäin monia orgasmeja. Kun mieheni tulee hän tulee kovallapaineella ja jatkaa vielä hetkisen. Tämän jälkeen otan kyrvän suuhuni ja kiitän, käymme pesulla tulee raukea olo ja uni melkein heti. n41

Vierailija
6/7 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala taas, miksi naiset saavat taas kaiken kivan? M53 (en homo)

Vierailija
7/7 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua pitää ainankin ukon ruoskia, että pysyisin hereillä seksin aikana. Toista naapurin Reiskan kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän