Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et periaatteessa koskaan kerro ammattiasi kenellekään, mikä on ammattisi?

Vierailija
30.11.2021 |

Miltä vältyt, kun et kerro ammattiasi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä.

Yksi lapsen kaveri ei tule/saa tulla meille/lapseni ei sa mennä heille enää kun äidillensä selvisi, että olen lastensuojelussa töissä.

Ihan oikein.

Vierailija
62/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitaja.

Kyllästyin kommentteihin kuten "ai onko se ihan oikea ammatti?!", "niin että sä sitten vaan silittelet koko päivän kissoja ja koiria?" ja "onks kiva siivota p*skaa koko päivän, hehe?"

🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan tavallisia hieman asiantuntemusta vaativia toimistotöitä hyvin tavallisenkuuloisella ympäripyöreällä ammattinimikkeellä (tyyliin kehittämis-hanke-suunnittelija-koordinaattori, näitä on kunnallisella puolella aika paljon). En jaksa puhua työasioista vapaa-aikana, en halua kuunnella muiden työasioita vapaa-aikana. Lisäksi ihmiset arvostavat mielestäni aivan liikaa työelämän statusta ja saavutuksia, joten ihan periaatteesta vältän kaikkea työpuhumista viimeiseen asti.

Itse asiassa yksi aika läheinen sukulainen oli ihan yllättynyt syksyllä, kun hänelle selvisi, että yleensä olen jossain töissä. Ajatteli, että olen varmaan työttömänä kun en ikinä puhu töistä mitään.

Vierailija
64/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäkauppias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä