Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haluaa minulle anoreksian

Vierailija
27.02.2015 |

Olen 13-vuotias, 170cm/47kg tyttö, ja minulla on suuri ongelma. Äitini koko ajan vahtii syömisiäni, pakottaa väh. kaksi kertaa päivässä lenkille, ja vaikka olisin kipeä pitää silti. saada liikuntaa. Syön kerran päivässä lämpimän ruuan, ja sen lisäksi aamupalan ja jotain kevyttä iltapalaa. Kerran kun katsoin elokuvaa ja söin omenaa siinä samalla, äitini tuli ottamaan omenan minulta pois koska siinä oli liikaa.
tää kaikki on suoraan sanottuna ihan helvetistä. Mitä ihmettä mä teen? Puhuminen ei auta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, teet itsestäsi lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
2/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireesti varaat ajan kouluterveydenhoitajalta ja kerrot saman asian hänelle. Äitisi toimii väärin. Myös opettajalle voit puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät rahaa isältäsi ja alat ostamaan eväitä -> syöt salaa äidiltäsi (joka vaikuttaa hullulta). Hän voisi kohdistaa elämässään toiveet itseensä, eikä koulia lapsestaan jotain mallia.

Vierailija
4/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:15"]Jos totta, teet itsestäsi lastensuojeluilmoituksen.
[/quote]
jep. tai mene puhumaan terkkarille tai kuraattorille. tai jos koulussanne on koulumentoreita.

Vierailija
5/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huono noin provona. Omena oli liikaa, parempi yritys ensi kerralla

Vierailija
6/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ostin ja jäin kiinni. sen jälkeen en ole rahaa saanut paitsi kuukausirahaa jos olen liikkunut ja tehnyt julmetusti töitä

Vierailija
7/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:16"]Pyydät rahaa isältäsi ja alat ostamaan eväitä -> syöt salaa äidiltäsi (joka vaikuttaa hullulta). Hän voisi kohdistaa elämässään toiveet itseensä, eikä koulia lapsestaan jotain mallia.
[/quote]

kyllä äitini saa toki syödä mitä huvittaa
eilenkin oli ostanut itselleen suklaata.

Vierailija
8/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsestäsi lastensuojeluilmoituksen välittömästi. Nimettömänä kun teet niin sun äiti ei ikinä saa tietää kuka sen teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi