mitäs siellä tapahtuu juuri nyt?
Itse vietän vapaapäivää ja lapsetkin pitivät kotipäivän. Karkkipäivä, tuolla nauttivat herkuista ja katsovat Viirua sekä Praosta .itse löhöän sohvalla
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:49"]Istun kassalla, tylsää :D
[/quote]
Ja oon 16v ^^
Ainoa vapaapäivä kahden pitkän työputken välissä. Juon aamukahvia ja mietin, lähtisinkö hiihtämään vai en.
Kissa kerjää ruokaa, vaikka juuri sai. Jääkaappi möykkää, ja minä tsemppaan itseäni soittamaan lääkärille.
Lähde ihmeessä! Minäkin menisin, jos olisi lunta. Missäpäin olet?
Istun tässä koneen äärellä, ja surffailen netissä, ja täälläkin välillä. Mietin tässä aamupalan syömisen jälkeen yöpaita vielä päälläni, että vaihtaisiko noi parivuoteen lakanat ja tuulettaisko petivaatteet, mutta keli on niin inhottavan kosteaa, eikä pakkasta ole yhtään, joten en viittis raahata noita peittoja tuuleutumaan terassille.
Sitten olen jo koko viikon ollut aikeissa lähteä jompaan kumpaan naapurikaupunkiin shoppailemaan, mut en oo vaan viitsinytkään, ja mieheni on yhdellä soitollani aina tuonut tullessaan töistä, mitä on tarvittu tai olen seilannut eri verkkokauppojen myyntisivustoja lävitse, ja miettinyt esim. uusien verhojen ostamista jne., mutta en ole sitäkään saannut aikaiseksi.
Laiskottaa vaan niin himskatisti:);)
etätöissä kotona, 2 yläasteikäistä koulussa, 2 yliopisto-opiskelijaa naapurimaassa, 1 koulussaan samassa kaupungissa. kissan ja kahden marsun kanssa otetaan iisisti.
Töissä olen ja surffailen netissä.
Ennen kuin huudatte: olen tehnyt reilun kahden tunnin aikana noin neljän tunnin työt, eikä lisää ole tiedossa, koska esimieheni on niin laiska pa*ka, ettei tee omaa osuuttaan (vaaditaan, jotta minä voin tehdä työni).
Lapsi katselee Tuomas Veturia, mä surffailen netissä ja kohta täytyy vähän siivoilla. Remonttimies pitää kauheaa elämää eteisessä.
Lapsi on kipeänä joten olemme kotona. Kipeä lapsi nukkuu sohvalla unikavereiden ja kissan kanssa kanssa peiton alla, isompi päiväkotilainen pitää myös vapaapäivää. Hän leikkii legoilla. Koululainen on koulussa, mies töissä.
Karjalanpaisti on uunissa, pyykkikone päällä ja itse kökin koneella.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:23"]Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
[/quote]Piristys ny vähän hei!Mitä enemmän käperryt itseesi masennut lisää,kiinnostus ulkomaailmasta on elävän ihmisen merkki.Kuoriudu ulos sieltä minäminämaailmasta.
Vauva rinnalla, isompi virikehoidossa, koululaiset koulussa. Kohta lähtään rattailla lenkille.
Sairaslomalla kolmatta viikkoa, jalkaleikkaukseen jonossa. Eskarilainen kuumeessa kotona, myös kuopus pitää vapaapäivän, mies töissä. Hiljakseen siivoillaan, lapset pelaa ja äiti selaa av:ta ja viikkaa välillä pyykkiä ym. Kohta syödään eilistä sapuskaa ja sitten aletaan leipomaan, koska illalla tulee vieraita. Rauhallista olemista.