Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitäs siellä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
27.02.2015 |

Itse vietän vapaapäivää ja lapsetkin pitivät kotipäivän. Karkkipäivä, tuolla nauttivat herkuista ja katsovat Viirua sekä Praosta .itse löhöän sohvalla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla kolmatta viikkoa, jalkaleikkaukseen jonossa. Eskarilainen kuumeessa kotona, myös kuopus pitää vapaapäivän, mies töissä. Hiljakseen siivoillaan, lapset pelaa ja äiti selaa av:ta ja viikkaa välillä pyykkiä ym. Kohta syödään eilistä sapuskaa ja sitten aletaan leipomaan, koska illalla tulee vieraita. Rauhallista olemista.

Vierailija
2/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kassalla, tylsää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:49"]Istun kassalla, tylsää :D
[/quote]

Ja oon 16v ^^

Vierailija
4/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vapaapäivä kahden pitkän työputken välissä. Juon aamukahvia ja mietin, lähtisinkö hiihtämään vai en.

Vierailija
5/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kerjää ruokaa, vaikka juuri sai. Jääkaappi möykkää, ja minä tsemppaan itseäni soittamaan lääkärille.

Vierailija
6/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä! Minäkin menisin, jos olisi lunta. Missäpäin olet?

Vierailija
7/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä koneen äärellä, ja surffailen netissä, ja täälläkin välillä. Mietin tässä aamupalan syömisen jälkeen yöpaita vielä päälläni, että vaihtaisiko noi parivuoteen lakanat ja tuulettaisko petivaatteet, mutta keli on niin inhottavan kosteaa, eikä pakkasta ole yhtään, joten en viittis raahata noita peittoja tuuleutumaan terassille.

Sitten olen jo koko viikon ollut aikeissa lähteä jompaan kumpaan naapurikaupunkiin shoppailemaan, mut en oo vaan viitsinytkään, ja mieheni on yhdellä soitollani aina tuonut tullessaan töistä, mitä on tarvittu tai olen seilannut eri verkkokauppojen myyntisivustoja lävitse, ja miettinyt esim. uusien verhojen ostamista jne., mutta en ole sitäkään saannut aikaiseksi.

Laiskottaa vaan niin himskatisti:);)

Vierailija
8/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätöissä kotona, 2 yläasteikäistä koulussa, 2 yliopisto-opiskelijaa naapurimaassa, 1 koulussaan samassa kaupungissa. kissan ja kahden marsun kanssa otetaan iisisti.

Vierailija
9/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ja surffailen netissä.

Ennen kuin huudatte: olen tehnyt reilun kahden tunnin aikana noin neljän tunnin työt, eikä lisää ole tiedossa, koska esimieheni on niin laiska pa*ka, ettei tee omaa osuuttaan (vaaditaan, jotta minä voin tehdä työni).

Vierailija
10/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuin kilo paskaa.

Vierailija
11/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi katselee Tuomas Veturia, mä surffailen netissä ja kohta täytyy vähän siivoilla. Remonttimies pitää kauheaa elämää eteisessä.

Vierailija
12/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kipeänä joten olemme kotona. Kipeä lapsi nukkuu sohvalla unikavereiden ja kissan kanssa kanssa peiton alla, isompi päiväkotilainen pitää myös vapaapäivää. Hän leikkii legoilla. Koululainen on koulussa, mies töissä. 

Karjalanpaisti on uunissa, pyykkikone päällä ja itse kökin koneella.

Vierailija
13/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:23"]Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
[/quote]Piristys ny vähän hei!Mitä enemmän käperryt itseesi masennut lisää,kiinnostus ulkomaailmasta on elävän ihmisen merkki.Kuoriudu ulos sieltä minäminämaailmasta.

Vierailija
14/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva rinnalla, isompi virikehoidossa, koululaiset koulussa. Kohta lähtään rattailla lenkille.