Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten boostata laihdutus käyntiin?

Vierailija
27.02.2015 |

Olen jumissa 77kg:ssa, ollut jo pari viikkoa! Ei vaan tipu!!! Pitäisikö pitää vaikka vesipäivä? Eli yhden päivän ajan vain vesipaasto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lisäisin päiväksi tai pariksi kaloreita. Elimistö jää muuten nälänhätä -moodille. Pidä nyt löysäily viikonloppu ja palaa sunnuntai-iltana ruotuun. Stressihormonit muuten estävät tehokkaasti laihtumista, ota ihan rennosti nyt vaan ja unohda koko laihduttaminen, niin kyllä se siitä sitten.

Mulla auttoi jumituksessa se, että en käynyt pariin viikkoon vaa'alla ollenkaan, se painon kyttääminen johtaa turhaan stressiin ja turhautumiseen ja jumittaa painoa.

Vierailija
2/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttia vaan. Tasannevaiheet on normaaleja. Mä ehkä söisin parina päivänä kaiken sen mitä keho tarvitsee. Mulla se monesti auttaa. Ja lisäksi paljon sitä vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräruiske

Vierailija
4/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti olla elämäni kunnossa tänä kesänä. Aloitin vajaa vuosi sitten ruokarempalla ja liikunnalla. 

Nyt ollaan siinä vaiheessa, että en uskalla mennä vaa'alle. Varmasti mun kauhurajat rikkoontuneet. En tiedä miksi. Sairastelin kuukauden verran ja sinä aikana ja sen jälkeen olen vain ahminut kaikkea mässyä.

Mä niin tarvitsisin myös buustia tähän elämään. Joku kilahdus päässä ja pääsisin taas terveellisen elämän rytmiinn.

Vierailija
5/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boostaa ennemmin pitämällä vapaasyöntipäivä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän