Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt edes siivoojaksi

Vierailija
27.02.2015 |

Mitähän tässä nyt tulisi tehdä kun en saa maksettua kohta ensikuun vuokraa. Työpaikkojen hakumuksia tänäänkin täytetty n.6tuntia. 20-vuotiaat eivät kelpaa edes siivoojaksi.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:04"]Vihjeenä, äänestä oikein ensi vaaleissa, ehkä tuo saadaan muutettua. ja rahaa auttaa suomalaisia hädässä olevia.
[/quote]

En ole ap, mutta mitäköhän puoluetta mahdat tarkoittaa?

Vierailija
42/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:02"]Mitähän tässä nyt tulisi tehdä kun en saa maksettua kohta ensikuun vuokraa. Työpaikkojen hakumuksia tänäänkin täytetty n.6tuntia. 20-vuotiaat eivät kelpaa edes siivoojaksi.
[/quote]

Pääset siivoojaksi, kunhan suoritat laitoshuoltajan ammattitutkinnon.
[/quote]

Pitääks siivoojillekin olla joku koulutus :D
Ohis
[/quote]
Onneks sulle riittää elämänkoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huolittu edes puhelinmyyjäksi...

Vierailija
44/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojiksikin on paljon hakijoita...kun hain osa-aikaista erikoissiivoustyötä hakijoita oli kuulemma 110.... joten turha sanoa edes.

Vierailija
45/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei mullakaan oo työpaikkaa vaikka koulutuksia on monta ja myös amk-tasoinen. Mulla kaatuu työpaikan saanti aina työkokemuksen puutteeseen. Mistä ihmeestä sitä kokemusta voi saada jos ei ikinä saa edes ensimmäistä työpaikkaa...

:(

Vierailija
46/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä nyt todella kurja työtilanne, kun tarjontaa on vähän verrattuna hakijoihin. Väkisinkin alkaa masentumaan, kun on ollut jo 8 kk työtön ja minnekään ei pääse. Vaikka on yhden tutkinnon jo suorittanut, niin vaaditaan käymään lisää, että pääsee edes Siwan kassalle tai juurikin siivoushommiin. Varsinkin, kun oman alan töitä on vielä vähemmän.

Vierailija
47/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:05"]Älä huoli, ei mullakaan oo työpaikkaa vaikka koulutuksia on monta ja myös amk-tasoinen. Mulla kaatuu työpaikan saanti aina työkokemuksen puutteeseen. Mistä ihmeestä sitä kokemusta voi saada jos ei ikinä saa edes ensimmäistä työpaikkaa...

[/quote]

Tämä!!

Vierailija
48/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:05"]Älä huoli, ei mullakaan oo työpaikkaa vaikka koulutuksia on monta ja myös amk-tasoinen. Mulla kaatuu työpaikan saanti aina työkokemuksen puutteeseen. Mistä ihmeestä sitä kokemusta voi saada jos ei ikinä saa edes ensimmäistä työpaikkaa...

[/quote]

Tämä!!
[/quote]Hankkikaa yliopistotutkinto. Ei tuollaisilla mikkihiirikoulutuksilla mitään tee

Vierailija
49/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:05"]Älä huoli, ei mullakaan oo työpaikkaa vaikka koulutuksia on monta ja myös amk-tasoinen. Mulla kaatuu työpaikan saanti aina työkokemuksen puutteeseen. Mistä ihmeestä sitä kokemusta voi saada jos ei ikinä saa edes ensimmäistä työpaikkaa... :( [/quote] Tämä!! [/quote]Hankkikaa yliopistotutkinto. Ei tuollaisilla mikkihiirikoulutuksilla mitään tee

[/quote]no harvemmimpa yliopistokoulutuksellakaan mitään tekee, muuta kuin siis jonottaa työkkärissä.

Vierailija
50/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo luovuttanut. Mukavasti se elämä luistaa sieltä kotisohvaltakin. On rentoa elämää. Nukkuu pitkään, kaikessa rauhassa laittelee aamupalaa, käy suihkussa...
Kesällä voi viettää aikaa rannoilla ja puistoissa.
Köyhyyteen tottuu. Minulla jää kuussa käteen 485,50 euroa vuokran jälkeen. Asun yksin eikä ole autoa. Kyllä tuolla rahalla ihan siedettävää elämää viettää.
Kirppiksellä myydään ihan hyvää tavaraa. Ostin tori.fi sivulta pesukoneen 70 eurolla. Koneessa ei ole ollut mitään vikaan. Samasta paikasta ostin hyväkuntoisen kauniin sohvan 100 eurolla.
Vaatteet ostan uutena halpisketjuista, on varaa syödä hyvää kotiruokaa. Siltin minulla jää kuussa 200 € säästöön. Niillä sitten menen talvella lomalle. Juuri olin 3 viikon lomalla Thaimaassa.

Vierailija
51/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta halvempaan asuntoon. Hae asumistukea, toimeentulotukea jne.

Vierailija
52/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:01"]

Minä olen jo luovuttanut. Mukavasti se elämä luistaa sieltä kotisohvaltakin. On rentoa elämää. Nukkuu pitkään, kaikessa rauhassa laittelee aamupalaa, käy suihkussa... Kesällä voi viettää aikaa rannoilla ja puistoissa. Köyhyyteen tottuu. Minulla jää kuussa käteen 485,50 euroa vuokran jälkeen. Asun yksin eikä ole autoa. Kyllä tuolla rahalla ihan siedettävää elämää viettää. Kirppiksellä myydään ihan hyvää tavaraa. Ostin tori.fi sivulta pesukoneen 70 eurolla. Koneessa ei ole ollut mitään vikaan. Samasta paikasta ostin hyväkuntoisen kauniin sohvan 100 eurolla. Vaatteet ostan uutena halpisketjuista, on varaa syödä hyvää kotiruokaa. Siltin minulla jää kuussa 200 € säästöön. Niillä sitten menen talvella lomalle. Juuri olin 3 viikon lomalla Thaimaassa.

[/quote]

Sama muuten paitsi, että sijoitin nuo ja nyt minulla on jotain isompaa säästössä. 

Vierailija
53/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pienempiin firmoihin. Etsi Googlesta paikkakuntasi nimi + siivouspalvelu. Soita suoraan jos on numero.

Vierailija
54/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:02"]Mitähän tässä nyt tulisi tehdä kun en saa maksettua kohta ensikuun vuokraa. Työpaikkojen hakumuksia tänäänkin täytetty n.6tuntia. 20-vuotiaat eivät kelpaa edes siivoojaksi.
[/quote]

Pääset siivoojaksi, kunhan suoritat laitoshuoltajan ammattitutkinnon.
[/quote]

Pitääks siivoojillekin olla joku koulutus :D
Ohis
[/quote]
Onneks sulle riittää elämänkoulu.
[/quote]
Se on elämäm koulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä