Pirahteleeko teidän kissat?
Omani tekee sitä yleensä hämmästyessään ja yllätettynä :)
Kommentit (50)
Kurnuttaa, kurisee, purisee, pirisee, ähisee, tuhisee ja kuorsaa. Jos vähän arveluttaa, iso kolli sanoo pienen pienen "Miip".
Eiiih mä en kestä näitä juttuja mä haluun meille kissan! <3
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:30"]Kurnuttaa, kurisee, purisee, pirisee, ähisee, tuhisee ja kuorsaa. Jos vähän arveluttaa, iso kolli sanoo pienen pienen "Miip".
[/quote]
<3 tuitui
Kun kissa hyppää alas esim. pöydältä, lattiaan osuessaan siitä kuuluu tuommoinen pieni "miip" tai "tööt" :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:34"]
[/quote]
Sama! Ei pitäis lukee näitä ketjuja, kun kissakuume vaan kohoaa taivaisiin. :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:34"]
[/quote]
Sama! Ei pitäis lukee näitä ketjuja, kun kissakuume vaan kohoaa taivaisiin. :)
[/quote]
Sitten ei auta kuin ottaa pikkuinen kisuli <3
Mun tyypit taitaa nähdä jänskiä unia, kun tuossa vierellä kuuluu aina välillä pirahtelua ja kirahtelua vienon kuorsauksen lomassa.
Pirahtelee kaiken aikaa, myoskin aina kun alan silittamaan niin pirahdus tulee! :)
Joo, juurikin yllätettynä jos vaikka ohimennen silitän nukkuvaa kissaa ja herää siihen. Joskus myös hypätessä kurahtelee. :)
Cooni pirahtelee päivittäin saadessaan huomiota. Persialainen ei, litteän pään sisältä lienee puuttuu pirahteluelin. Perski tärisyttää häntäänsä niissä tilanteissa joissa Cooni pirahtaa.
Maatiainen kurnuttaa ja tärisyttää häntää kun on innostunut.
Ihania kisuja <3 piriseviä, pieniä karvapalloja :)
Kyllä, juurikin yllätettynä ja kurisee leikkiessä.
Pirahtaisikohan kissantappaja Teemu Mäki jos sitä löisi turpaan?
Meidän nuorin kissa pirisee jutellen=) siis melkein kokoajan ja toinen määkyy..kolmas hiljainen tarkkailija.
Pirisee, kurisee, säksättää, kehrää, naukuilee :)
Joo aina kun se haluaa huomiota, leikki menee hurjaksi tai se on tyytymätön :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 01:18"]Kyllä pirahtelee ja sanoo myös jutellessaan "Mjäh mjäh" ja ties mitä muuta. En ennen tiennytkään mitä kaikkea hassua kissa voikaan tehdä. Tämä oma kissaystäväni muun muassa värisyttää häntää ja siristelee silmiään astianpesukoneelle, mikä on niin huvittavaa että kuolen.
[/quote]
miksiköhän minun kissoista ei kumpikaan väristä häntää? Kaverini kisu kuitenkin harrastaa sitä :o