Tuttu raivona rokottamattomille, hänen oma leikkauksensa siirtyy sairaaloiden kuormituksen vuoksi
On jo pitkään muutenkin odottanut omaa leikkaustaan. Vaikuttaa suoraan hänen työkykyynsä.
Kommentit (790)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menossa mammografiaan. Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa. Pelottaa, että jos löytyy, ei saa riittävän ajoissa hoitoa näiden idioottien takia.
Oletpa tietämätön. Syöpätauteja hoidetaan kiireellisenä. Ei kiireettömänä. Koronaa ei hoideta sytostaateilla, sädehoidolla eikä leikkauksilla.
Sinä se tässä olet todella tietämätön. Koronan on viivästyttänyt myös syöpätautien hoitoja.
Ainskin osittain johtuu siitä, etteivät ihmiset ole myöskään uskaltaneet hakeutua hoitoon ajoissa..
Voisiko joku rokottamaton nyt kertoa, miksi hänen koronansa täytyy hoitaa, mutta muiden sairauksia ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamaton on terve eikä kuormita sairaanhoitoa.
Ovatko tehohoitoon joutuneet rokottamattomat siis satuolentoja?
Ovat näyttelijöitä. Meillä on nykyään niitä hirveästi, kun teatterikorkeakouluun pääsee niin helposti. Etenkin keski-ikäisiä vatsakkaita miehiä on paljon.
Erikoista on meno, kun tehohoito-osastollekin kutsuttaan kaikki äimistelemään tehohoito-oletettuja koronapotilasoletettuja.
Tehohoito-oletut koronapotilasoletetut? Selventäisitkö hieman.
Kun kerran valehtelemaan on lähdetty, niin voihan sitä ihmisiä kutsua tutustumaan koronatilanteeseen vaikkapa Sykkeen kuvauspaikalle. Lavastihan Neuvostoliittokin Suomen Talvisodan aloittajaksi.
Ja kun tehohoitoon voi ilmeisesti joutua muutenkin kuin koronan takia, niin sitten on mahdollista vääristellä tilastoja kirjaamalla koronapotilaiksi kaikki, joilla sattuu olemaan koronatartunta, vaikka se olisikin oireeton tai vähäoireinen.
Johan Salminenkin kerkesi julistaa, etteivät rokotetut koronatartunnan saaneet ole sairaalahoidossa koronan takia, vaan jonkun vakavan sairauden tai taudin takia. Erikoista, jos rokottamattomista ei ole yhtään oireetonta tai vähäoireista koronaa sairastavaa hoidossa jonkin muun taudin tai sairauden tiimoilta. IHmetyttää, ettei Salminen ole rokottamattomien osalta tiedottanut, etteivät he kaikki suinkaan koronan takia sairaalahoidossa ole.
Koronaan liittyvä kuolemakin kuulostaa termiltä, joka on keksitty mahdollistamaan tilastointiin väljyyttä ja luovuutta. Eikö korona ole tarpeeksi vaarallinen tauti vai mistä on kyse?
Totuus teistä on tämä kirjoitti:
Siis epidemioissa tuberkuloosi HIV ebola jne otetaan yksi kaksi sairaalaa ihan kokonaan keuhkotauti Sairaala mikä tarkoittaa erikoistunutta henkilökuntaa keuhkotauti laitteita koneita ja eristys pyykki käsittelyä ja jätekäsittelyä sekä pyykin käsittelyä erittäin kuumassa nythän te ette desinfioi edes lakanoita enää kuten ne kuuluu pestä 70-90 asteessa. Meillä oli eläke ikä 50-60 nyt te muutitte sen yhtä huonoksi kuin Arabiassa ja teette tästä samanlaisen helvetin kuin ne on ja itä Eurooppa . Huononnatte meidän hyvät asiat huonoiksi tahallaan Aasian tyyliin arabien. Meillä oli vuosisata taisteltu hyvien asioiden puolesta te tulette huonoista maista tekemään tästä samanlaisen helvetin .
Mä en ymmärrä tuota kirjoitusta: kolme välimerkkiä 7 rivin tekstissä. Aasian tyyliin arabien? Desinfioimattomat lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole hankkinut kunnon vakuutusta ja leikkauta yksityisellä?
Rokottamattomat saisivat hoitaa ko. viruksesta johtuvat sairautensa yksityisellä.
Läski persu ei pysty ymmärtämään, että polvivamma on urheilijalle hyvin tavallinen. Jos kiellämme urheilun, niin on sillä lopulta aika suuret kansanterveydelliset vaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku rokottamaton nyt kertoa, miksi hänen koronansa täytyy hoitaa, mutta muiden sairauksia ei?
EI täällä ole ketään rokottamatonta, jolla olisi sairaalahoitoa vaativa koronatartunta. Kerro sinä rokotettuna miksi riskiryhmään kuulumattomien rokottamiseen pitää haaskata rahaa ja terveydenhuollon hoitoresursseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette päättäneet olla ottamatta rokotusta, voisitteko samalla myös sitoutua siihen, ettette hakeudu hoitoon jos sairastutte vakavasti? Tai vähintäänkin korvaatte hoidosta aiheutuneet todelliset kustannukset jos sairaalaan päädytte.
Kas kun nyt näyttää aika lailla siltä, että haluatte vain vapauksia ilman mitään vastuuta.
Olen ollut kaksi vuotta eristyksissä. Kaksi vuotta olen tehnyt kaiken voitavan ettei virus leviä. Sinä ja sinun rokotteesi tai rokotuspassisi ei estä viruksen leviämistä. Sinä piikitit itseesi jotain. Olisit ostanut kaasumaskin johon saa juomaletkun juoma-astioineen kiinni niin olisit voinut jatkaa baarissa dokaamistasi.
Te olette tehneet viimeiset kaksi vuotta todella huonoja päätöksiä koska halusitte päästä elämään mahdollisimman nopeasti mahdollisimman normaalisti.
Ihan vaan ohiksena totean, että mä en ole käynyt baarissa moneen vuoteen. Nyt korona-aikana en kertaakaan. Olen saanut kaksi koronapiikkiä. Aika surkuhupaisaa kuvitella, että kaikki rokotetut hilluu baareissa ja elää kuin koronaa ei oliskaan.
Kyllä. Itse olen ollut muuten eristyneenä kotiini fysioterpiakäyntejä ja muita kuntoutuksia lukuunottamatta. Naurettavaa tämä rokotettujen syyllistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti sairaat jäävät hoitamatta itsekkäiden takia.
Ei ole itsekästä vahingoittaa itseään.
Ei niin vaan TYHMÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menossa mammografiaan. Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa. Pelottaa, että jos löytyy, ei saa riittävän ajoissa hoitoa näiden idioottien takia.
Oletpa tietämätön. Syöpätauteja hoidetaan kiireellisenä. Ei kiireettömänä. Koronaa ei hoideta sytostaateilla, sädehoidolla eikä leikkauksilla.
Sinä se tässä olet todella tietämätön. Koronan on viivästyttänyt myös syöpätautien hoitoja.
Jonothan kasvatettiin entisestään sillä hetkellä kun koronan alussa ihmiset siirsivät leikkauksia ja hoitoja pelätessään saavansa sairaalasta tartunnan. Rokottetita ei vielä ollut. Nyt ovat ne vanhat todetut ja uudet ilmenneet tapaukset tappelemassa samoista ajoista. Jonoa oli ennen koronaa ja tulee olemaan vielä kauan sen jälkeenkin. Ellei tule onnekkaasti luonnollisen poistuman kautta kerta rysäyksellä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Läski persu ei pysty ymmärtämään, että polvivamma on urheilijalle hyvin tavallinen. Jos kiellämme urheilun, niin on sillä lopulta aika suuret kansanterveydelliset vaikutukset.
Sitä suuremmalla syyllä urheilu pitäisi kieltää ja edelleen urheilevat pistää maksamaan omasta pussista polvileikkauksensa ja nivelkulumat. Eikä mitään yhteiskunnan varoja urheilulle. Kyllä sitä kävelemälläkin ihminen kuntonsa yllä pitää.
Vierailija kirjoitti:
En halua vähätellä, ehkä sielläpäin Suomea on näin.. mutta mun lähipiirissä on pandemian aikana leikattu 3 ihmistä ja yhdellä on nyt taas leikkaus tulossa (sai leikkauksen 2-3 viikon päähän suonikohjujen vuoksi). Tämä alueella missä koronatilanne ei ole mikään helppo.
Itseasiassa moni jonka tunnen, on päässyt lähetteelllä hoitoon normaalia nopeammin... itse pääsin reumatutkimuksilla ei-kiireellisellä lähetteellä muutamassa viikossa. Siis sain ajan lääkärikäynnistä kirjeellä n. 1-2 viikossa. Läheinen meni polille seuraavalla viikolla.
Ainut minkä tiedän ruuhkautuneen on pähetteet mt-puolelle.
Oikeasti nämä ruuhkautumiset johtuvat todennäköisesti pikemminkin siitä että terveydenhuollosta on säästetty vuosia. Kiva että syyllistävä katse menee ihmisiin, jotka itsekin kärsii. En minäkään syyllistä ihmisiä, jotka ovat ennaltaehkäistävissä olevien elämäntapojensa johdosta ruuhkauttamassa sairaanhoitoa. Ne ovat kuitenkin jollain tavalla valintoja, mutta ei kukaan valitse saada tartuntatautia.
Aika moni jonka tunnen, niin heillä on terveyssyyt taustalla miksi ei ota rokotusta, minulla myös.
Muistakaa että myös rokottamattomilla on läheisiä, jotka voi olla vastaavassa tilanteessa. Mullakin kuoli lähipiiristä ihminen 2020 leukemiaan.... häntä piti suojella, sekä sydänleikkaukseen menevää. Me pidettiin huolta hygieniasta, maskeista ja välteltiin turhia altistumisia.
Ehkä sun pitäisi näyttää sun kaverille se artikkeli MS-tautipotilaasta joka ei halua rokotetta.
Ne ihmiset, joilla on oikeasti lääketieteellinen syy olla ottamatta koronarokote, ovat erittäin harvassa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonothan kasvatettiin entisestään sillä hetkellä kun koronan alussa ihmiset siirsivät leikkauksia ja hoitoja pelätessään saavansa sairaalasta tartunnan. Rokottetita ei vielä ollut. Nyt ovat ne vanhat todetut ja uudet ilmenneet tapaukset tappelemassa samoista ajoista. Jonoa oli ennen koronaa ja tulee olemaan vielä kauan sen jälkeenkin. Ellei tule onnekkaasti luonnollisen poistuman kautta kerta rysäyksellä tilaa.
Eiköhän tässä sen luonnollisen poistuman varaan pelatakin ja sen, että ne joilla on rahaa, hakeutuvat yksityiselle puolelle, jolla ei ole jonoja eikä pelkoa koronasta.
Korona on flunssan kaltainen haitta yhteiskunnalle ja yksilölle.
Syyttäkää ylipainoista kansaa. Muistakaa saarnata jokaiselle lihavalle vastaantulijalle. 86% on ylipainoisia koronan takia sairaalaan joutuvista.
Olen välinpitämätön. Katson omaan napaan. Toisista ihmisistä viisveisaan. Ei mitään lääketieteellistä syytä olla ottamatta korona rokotetta. En kuitenkaan ota. Ihan sen takia kun kaikki hyökkää rokottamattomien päälle syyttää, painostaa ja uhkailee. Annan samalla mitalla takaisin😂😂😂. Sitä saa mitä tilaa!👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nämä medialukutaidottomat oman elämänsä virologit ja "kriitikot" päättivät toisin. Jos kyseessä on "vain nuha", pysykää pois sairaalasta oikeasti apua tarvitsevien tieltä.
Samat sanat rokotehaitoista kärsiville.
Voi hyvä luoja tätä haittajankkausta. Omassa tuttavapiirissäni KAIKKI ovat tuplarokotettuja: sukulaiset, perheenjäsenet, ystävät, työkaverit. Kaikkien kanssa on tätä rokotusasiaa vatvottu sekä ennen rokotusten ottamista ("onko kokemusta, ootko kuullut muilta mitään") ja sen jälkeen ("millaista oli, tuliko mitään, ootko kuullut muilta mitään") ja KUKAAN ei ole saanut käden kipeytymistä tai puolen päivän kuumetta pahempaa haittaa. Ei kukaan. Jos nämä vakavat, intensiivistä sairaanhoitoa vaativat haitat olisivat niin yleisiä, miksi kukaan ei ole saanut sellaisia itse tai edes kuullut kaverin serkun saaneen?
Sama täällä. Lähipiirissäni KUKAAN ei ole saanut MITÄÄN pistoskohdan kipeytymistä kummempia haittoja. Laajemmassa tuttavapiirissä yksi henkilö oli päivän verran väsynyt ja hänelle nousi kuume.
Ihan oikeasti, jos haitat olisivat yleisiä, mehän kaikki tuntisimme niistä kärsiviä.
(Kas kummaa, kukaan tuttavistani ei ole myöskään kuollut mystisesti viime aikoina.)
Tuolla logiikalla voi hengittää vaikka asbestipölyä ja seisoa ydinlaskeumassa ja todeta, ettei tunnu missään.
Yhteiskunnan sivistyksen mitta on se, miten se kohtelee heikoimpia jäseniään. Koronan kohdalla näitä ovat riskiryhmäläiset ja vanhukset. Heitä pitää suojella ja heille pitää suoda tarvitsemansa terveydenhuolto.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva odottaa leikkausta ja syödä kipulääkkeitä. Ei kipulääkkeitä voi ikuisuuksiin syödä. Olen nyt sairas ja lisäksi kipulääkekoukussa. Kiitos koronapotilaat :(
Riippuu ihmisestä. Itse olen syönyt vuosia kipulääkkeitä enkä ole koukussa.
Tuttusi raivoamista ei hoideta leikkaussalissa, vaan suljetulla osastolla. Sinne ei paha maailma yllä ja siellä saa raivota ilman kohdetta.