Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä miesten harrastukset ovat turn off?

Vierailija
27.02.2015 |

Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.

Kommentit (342)

Vierailija
181/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus, pelaaminen ja yleensäkin jatkuva nörttääminen millä tahansa laitteella.

Vierailija
182/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokeri ja frisbeegolf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:48"]

Monella täällä on metsästys miinuksena. Hassua, koska minun miehelläni se olisi iso plussa. Mistä te yleensäkin luulette, että se pihvi lautaselle tulee? Jostain steriilistä soluviljelmän kasvatusmaljasta?

[/quote]

Tiedän varsin hyvin, mistä liha tulee, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että suurin osa lihaasyövistä miehistäkään ei halua mennä metsään, katsoa silmiin kaunista viatonta peuraa ja ampua siltä aivot pellolle. Normaali ihminen ei nauti tappamisesta, eikä kutsu sitä harrastukseksi. Herää kysymys, että mihin muuhun eläimen tappamiseen kykenevä mies kykenee?

[/quote]

No mihin muuhun luulet sen kykenevän? Mulle olis turn off, jos mies ei pystyis tappamaan eläintä. Voin kuvitella sellasen kiljuvan hysteerisen miehen....

Mun mielestä on tekopyhää tuomita metsästysharrastus jos itse syö kuitenkin lihaa. Riistaeläimiä syövät ja kalastajat ovat useimmiten huomattavasti eläinrakkaampia kuin jotkut tehotuotantoa kannattavat. 

[/quote]

En oikeastaan mihinkään muuhun, vain tappamiseen. Ja ei tosiaan eläinrakas ihminen tapa eläintä!

Enkä ole syönyt lihaa kohta kahteen vuosikymmeneen.

Vierailija
184/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:48"]

Monella täällä on metsästys miinuksena. Hassua, koska minun miehelläni se olisi iso plussa. Mistä te yleensäkin luulette, että se pihvi lautaselle tulee? Jostain steriilistä soluviljelmän kasvatusmaljasta?

[/quote]

Tiedän varsin hyvin, mistä liha tulee, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että suurin osa lihaasyövistä miehistäkään ei halua mennä metsään, katsoa silmiin kaunista viatonta peuraa ja ampua siltä aivot pellolle. Normaali ihminen ei nauti tappamisesta, eikä kutsu sitä harrastukseksi. Herää kysymys, että mihin muuhun eläimen tappamiseen kykenevä mies kykenee?

[/quote]

No mihin muuhun luulet sen kykenevän? Mulle olis turn off, jos mies ei pystyis tappamaan eläintä. Voin kuvitella sellasen kiljuvan hysteerisen miehen....

Mun mielestä on tekopyhää tuomita metsästysharrastus jos itse syö kuitenkin lihaa. Riistaeläimiä syövät ja kalastajat ovat useimmiten huomattavasti eläinrakkaampia kuin jotkut tehotuotantoa kannattavat. 

[/quote]

Eläinlääkäritkin ovat siis turnoff. Kykeneväthän hekin tappamaan eläimen ja vielä maksusta. Voi olla että joillain on verenmaku suussa metsästäessä, mutta en ole koskaan kenenkään metsästäjän kuullut ylistävän sitä tappamista. Olen itsekin metsästäjä ja se tappaminen on vain pieni osa aktiviteettia. Minä ja moni muu nauttii siitä luonnossa llikkumisesta ja yhdessä tekemisestä eikä saalilla ole niin väliä.

Mutta kysympä kumpi on eläinrakkaampi, se joka katsoo vierestä kituvaa eläintä vai se joka lopettaa kärsimykset.

[/quote]

Joissain maissa armomurhakin on jo sallittu, mutta murhaaminen on silti edelleen rikos. Eikä eläinlääkäri harrasta tappamista, vaan tekee sen, jos ei muita vaihtoehtoja ole. 

Minäkin nautin luonnossa liikkumisesta, mutta jotenkin onnistun tekemään sen tappamatta ketään! 

Ja oleellista oli se, että minun kumppanikseni ja lasteni isäksi ei kelpaa mies, joka nauttii eläimen tappamisesta. 

Vierailija
185/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:35"]

Lisään vielä, että en tiedä metsästyksestä, mutta voisin kuvitella ettei siinä tuijotella kauniita viattomia eläimiä silmiin, vaan nopeasti päätetään sen päivät. Eikö se ole mukavin tapa menehtyä tollaselle luonnossa elävälle eläimelle? Muut vaihtoehdot on tulla syödyksi, jäädä auton alle, kuolla johonkin sairauteen / vammaan ilman lääketieteellisiä helpotuksia.... 

91

[/quote]

Nopeasti on suhteellinen käsite... Olen maalta kotoisin ja aika suuri osa metsästäjistä on niin kännissä, etteivät pystyssä meinaa pysyä. Ja säännöllisestihän he ampuvat vahingossa toisiaankin. Jos voit vahingossa ampua kaverisi, niin miten inhimillisesti niitä eläimiäkään ammutaan... 

Vierailija
186/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäpelit

Vierailija
187/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa pesäpallo ja paini.

Aika moni arvostelee miesten laajasti ympäri maailman harrastamia asioita täällä. Aika erikoista siksi kun miehethän on metsästäneet, esimerkiksi, vuosituhannet, tai olleet tekniikan kimpussa iät ajat. En minäkään inhoa naisten ompelua tai lukemista eli nk. wanhoja naisten harrasteita. Missaanko jotain?

Vierailija
188/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:49"]

No huh-huh. Onpa nykynaisilla äärimmäisen vanhanaikaiset näkemykset meistä miehistä. Näköjään naiset edelleen luulevat että on olemassa eri harrastukset naisille ja miehille, ja mies ei saa pitää naisharrastuksista koska silloin hän ei ole tarpeeksi miehekäs.

Minä olen moderni mies joka on koko elämäsä saanut kuulla miten tärkeää on sallia naisten olla niin kuin he haluavat eikä heistä saa tehdä seksistisiä oletuksia. Siksi minulle on täysin luonnollista antaa naisen harrastaa mitä haluaa. Minulle on aivan sama mitä nainen harrastaa, koska molemmilla sukupuolilla pitää olla samat mahdollisuudet. Kuvittelin tämän pätevän molempiin sukupuoliin, mutta olin selvästikin väärässä. Näemmä on niin että tasa-arvon sanoma on iskostunut vain miehiin, kun taas naiset edelleen saavat elätellä vanhoollisia näkemyksiä siitä minkälainen miehen pitää olla, ja mikä taas on "epämiehekästä".

[/quote]

Taidat olla vähän yksinkertainen? Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ihmisiä kohdellaan heidän yksilöllisten ominaisuuksiensa perusteella, ei sen perusteella minkälainen joku kuvittelee naisen tai miehen olevan. Miten tasa-arvo liittyy mihinkään mitä tuossa edellä sanoit? Sukupuolirooli, mihin viittasit tarkoittaa sitä, että oletetaan jokaisen naisen olevan jotain tai jokaisen miehen olevan jotain. Se, että jotkut naiset pitävät tietynlaisista miehistä ei liity tähän yhtään mitenkään. Idari. Ei me feministit olla koskaa kehotettu miehiä muuttumaan naisellisempaan suuntaan.

[/quote]

Annat feministeistä todella "idarin" ja itsekeskeisen kuvan, et selvästikään edes kunnolla ymmärrä mistä puhut.

[/quote]

Joo, älä vaan perustele mitään mitä sanot. Jatka tolla samalla linjalla. Vitun vajakki.

[/quote]

Tarkoitin sitä, että tuo feministi näyttää ajavan vain naisten asiaa ja tasa-arvo merkitsee hänelle vain naisen oikeuksien laajentamista, mutta mies voidaan edelleen kahlita vanhoihin käsityksiin sukupuolirooleista. Hän ei ymmärtänyt miten yllä ollut teksti liittyi mitenkään tasa-arvoon, vaikka se oli minun mielestäni ihan selvää, eli että miehiäkään ei pitäisi enää tänä päivänä tuomita sen perusteella harrastaako jotain naisellisisna pidettyjä juttuja vai ei, koska kaikkien pitäisi olla vapaita tekemään sitä mistä nauttii. Tuo viimeinen lausekin, mitä sillä halutaan sanoa?

"Ei me feministit olla koskaa kehotettu miehiä muuttumaan naisellisempaan suuntaan."

Täällä on kuitenkin haukuttu akkamaisiksi sellaisiakin harrastuksia kuin tanssi, pianonsoitto, jooga, erilaiset kulttuuriharrastukset ym. Onko se miesten muuttumista naisellisempaan suuntaan, jos mies harrastaa muutakin kuin perinteisimpiä äijien juttuja? Ei. Kyse on nimenomaan tasa-arvosta, vapaudesta tehdä erilaisia asioita ilman että jaotellaan mikä on naisten juttuja ja mikä miesten. Se on yhtä seksististä kuin väittää että nainen kuuluu hellan ääreen, eikä sen kuuluisi saada äänestää.

Vierailija
189/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöjuoksut ja naapurijuoksut pahimpia. Mitä mieltä olette näistä? Nämä ovat mieheni pahoja harrastuksia, joista se ei tahdo päästä eroon.

Meillä on muut harrastukset kääntyneet siten, että mies virkkaa, aloitti viime syksynä. Ja minä taas aloin autoja rassamaan. Nyt asensin tänään vanhaan Ladaamme, (kun kiinni leikkasi moottori) kiertokangen, männät ja männänrenkaat. Kampiakselin asensin jo lauantaina. Mies oli sillä välin virkannut uudet pannulappuset.

Vierailija
190/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 08:35"]

Kaikkien pelejen pelaaminen

[/quote]

On tosiaankin vain yksi Pele ja sen pelaaminen oli kaikkien aikojen turn-on.

Vierailija
191/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:56"]

Jotkut bodarit täällä rupes itkee heti kun joku oli sitä mieltä, että överi-bodaus ei itteä kiinnosta. Voi voi! Liikkua saa ja kannattaakin, ja mutta semmonen itsekeskeinen pullistelu ja lihasten ihannointi on musta lähinnä naurettavaa. Sopiva on sopivaa.

Ps. Itse oon varsin hoikka ja hyväkuntoinen, vaikka joku kitkerä bodari täällä jo haukkukin kaikki tätä mieltä olevat läskeiksi. :D

T. N233433

[/quote]

Salilla käyvät naiset haluavat salilla käyvän miehen. 

Vierailija
192/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:04"]

204 lisää, että jenkkiautot ja niiden rassaaminen on mielestään turn-on. kaikenlainen sukkahousuilu on hyi.

[/quote] Ne ikivanhat bensaimurit saisi minun mielestäni vaikka pistää romupaaleiksi ja lähettää rautatierahtina suoraan terästehtaan sulattoon-Suomen luonto ei ainakaan niitä surisi !

Ovatko muuten omat sukkahoususi sitten "hyi" ,etkö muka osaa pestä niitä ja vaihtaa päivittäin?

Pitäisihän sinun nyt naisena sen verran tietää !

Minun käsitykseni mukaan eivät naiset muuten  harrasta mitään  erikseen "sukkahousuilua" (... tai mitä nyt sillä sitten mahdoitkaan tarkoittaa )

Sukkahousujahan yksinkertaisesti  vain joko käytetään, tai sitten ei

Ja kyllä niitä nykyisin käyttävät monet miehetkin-halusit ,tai et.

Jos mies ne kerran  itse itselleen valiten,  omalla rahallaan kaupasta ostaa,ovat ne silloin hänen eikä kenenkään naisen vaate sinänsä.

Miltä sinusta itsestäsi muuten  tuntuisi jos joku mies tulisi tiirailemaan sinua vaateostoksillasi,tai puhumattakaan ,jos hän  määräisi mitä vaatteita saisit (hänen mielestään )omilla  rahoillasi ostaa ?

Minusta tuollaiset arvostelijat ja muiden pukeutumista (alusvaatteita myöten) sanelemaan pyrkivät tyypit ovat mielestäni  itse,  aika lailla: "hyi".  Tuo sanallinen tunneilmaisusi onkin nyt siis aika molemminpuolinen-tässä tapauksessa..eli "hyi nyt sitten  vaan "... sinullekin siellä.

[/quote]

Ikivanhat? Miten olisi ihan uusi, esim. Corvette tai Mustang? Paaliin vaan?

Vierailija
193/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko sen verran takapakkia, että määritellään kehonrakennus? Jos kroppa on samassa kunnossa kuin Colt Prattesilla niin a)harrastanko kehonrakennusta b) oliko se vielä turn-off?

http://starcrush.com/colt-prattes-daily-swoon/

Vierailija
194/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:09"]

No huh-huh. Onpa nykynaisilla äärimmäisen vanhanaikaiset näkemykset meistä miehistä. Näköjään naiset edelleen luulevat että on olemassa eri harrastukset naisille ja miehille, ja mies ei saa pitää naisharrastuksista koska silloin hän ei ole tarpeeksi miehekäs.

Minä olen moderni mies joka on koko elämäsä saanut kuulla miten tärkeää on sallia naisten olla niin kuin he haluavat eikä heistä saa tehdä seksistisiä oletuksia. Siksi minulle on täysin luonnollista antaa naisen harrastaa mitä haluaa. Minulle on aivan sama mitä nainen harrastaa, koska molemmilla sukupuolilla pitää olla samat mahdollisuudet. Kuvittelin tämän pätevän molempiin sukupuoliin, mutta olin selvästikin väärässä. Näemmä on niin että tasa-arvon sanoma on iskostunut vain miehiin, kun taas naiset edelleen saavat elätellä vanhoollisia näkemyksiä siitä minkälainen miehen pitää olla, ja mikä taas on "epämiehekästä".

[/quote]

Taidat olla vähän yksinkertainen? Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ihmisiä kohdellaan heidän yksilöllisten ominaisuuksiensa perusteella, ei sen perusteella minkälainen joku kuvittelee naisen tai miehen olevan. Miten tasa-arvo liittyy mihinkään mitä tuossa edellä sanoit? Sukupuolirooli, mihin viittasit tarkoittaa sitä, että oletetaan jokaisen naisen olevan jotain tai jokaisen miehen olevan jotain. Se, että jotkut naiset pitävät tietynlaisista miehistä ei liity tähän yhtään mitenkään. Idari. Ei me feministit olla koskaa kehotettu miehiä muuttumaan naisellisempaan suuntaan.

[/quote]

Annat feministeistä todella "idarin" ja itsekeskeisen kuvan, et selvästikään edes kunnolla ymmärrä mistä puhut.

[/quote]

Joo, älä vaan perustele mitään mitä sanot. Jatka tolla samalla linjalla. Vitun vajakki.

[/quote]

Tarkoitin sitä, että tuo feministi näyttää ajavan vain naisten asiaa ja tasa-arvo merkitsee hänelle vain naisen oikeuksien laajentamista, mutta mies voidaan edelleen kahlita vanhoihin käsityksiin sukupuolirooleista. Hän ei ymmärtänyt miten yllä ollut teksti liittyi mitenkään tasa-arvoon, vaikka se oli minun mielestäni ihan selvää, eli että miehiäkään ei pitäisi enää tänä päivänä tuomita sen perusteella harrastaako jotain naisellisisna pidettyjä juttuja vai ei, koska kaikkien pitäisi olla vapaita tekemään sitä mistä nauttii. Tuo viimeinen lausekin, mitä sillä halutaan sanoa?

"Ei me feministit olla koskaa kehotettu miehiä muuttumaan naisellisempaan suuntaan."

Täällä on kuitenkin haukuttu akkamaisiksi sellaisiakin harrastuksia kuin tanssi, pianonsoitto, jooga, erilaiset kulttuuriharrastukset ym. Onko se miesten muuttumista naisellisempaan suuntaan, jos mies harrastaa muutakin kuin perinteisimpiä äijien juttuja? Ei. Kyse on nimenomaan tasa-arvosta, vapaudesta tehdä erilaisia asioita ilman että jaotellaan mikä on naisten juttuja ja mikä miesten. Se on yhtä seksististä kuin väittää että nainen kuuluu hellan ääreen, eikä sen kuuluisi saada äänestää.

[/quote]

Tasa-arvo ei liity mitenkään parinvalintakriteereihin. On ihan kiva, että miehet voivat harrastaa kulttuuria tai virkata mutta jos naiset eivät halua virkkaavaa kumppania, niin sitten eivät halua. Joten mitä helvetin itkemistä miehet taas harrastavat tässä ketjussa? Me ei olla kieltämässä teiltä harrastuksia.

Vierailija
195/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tasa-arvo ei liity mitenkään parinvalintakriteereihin. On ihan kiva, että miehet voivat harrastaa kulttuuria tai virkata mutta jos naiset eivät halua virkkaavaa kumppania, niin sitten eivät halua. Joten mitä helvetin itkemistä miehet taas harrastavat tässä ketjussa? Me ei olla kieltämässä teiltä harrastuksia.

[/quote]

Ette ole kieltämässä, mutta puhutte paskaa. Kuten mainittiin edellä, haarat aukeaa naisilta kyllä lihaksilla vaikka tämän ketjun perusteella se on pahin mahdollinen turn-off. Tai sitten olette kaikki kuin eksäni, lopputulosta rakastettiin mutta salilla ei saisi aikaa mennä yhtään.

Vierailija
196/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun golf on niin monen mielestä huono harrastus, musta se taas on plussaa, on ainakin yhteistä tekemistä. Mä en jaksais taas katella tietokoneella pelaavaa miestä tai jotain mootyoripyörä/autonrassaus-hommaa

Vierailija
197/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisena kaikki harrastukset a) missä liikutaan b) voi tehdä yhdessä on plussaa. Terveys- ja elämänlaatuhyötyjä. Vaikka nyt sitten se paljon haukuttu kuntosali ja kropan rakentaminen, golf, laskettelu ja vaikka jopa metsästys.

Vierailija
198/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:51"]Minusta naisena kaikki harrastukset a) missä liikutaan b) voi tehdä yhdessä on plussaa. Terveys- ja elämänlaatuhyötyjä. Vaikka nyt sitten se paljon haukuttu kuntosali ja kropan rakentaminen, golf, laskettelu ja vaikka jopa metsästys.
[/quote]

Komppaan tätä!

Vierailija
199/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelit, himopyöräily, ryyppäys. Mikä tahansa, mikä menee överiksi niin, että normaalielämä kärsii.

Vierailija
200/342 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 07:20"]Otetaanko sen verran takapakkia, että määritellään kehonrakennus? Jos kroppa on samassa kunnossa kuin Colt Prattesilla niin a)harrastanko kehonrakennusta b) oliko se vielä turn-off?

http://starcrush.com/colt-prattes-daily-swoon/
[/quote]
a) kyllä tuo on ja vaatii bodausta
b) on turnoff tavoitella tuollaista ja viettää salilla vaadittava aika. luonnostaan jos on tuollainen niin kiva. vähän sama logiikka kuin silikonien kanssa.