Ah, huomenna mökille!
Vanhempieni mökille siis lähtään miehen ja kahden alle 3 vee lapsen kans. Paikalle tulee myös sisko kahden alle kouluikäsen muksunsa kanssa ja veli tyttöystävineen.
Ihana saada rentoutua siellä ihan rauhassa silleen että lastenhoitoapua on saatavilla 24/7 eikä tarvi olla jatkuvasti laittamassa ruokaa/siivoamassa/pesemässä pyykkiä.
Aion niin nukkua aamulla pitkään (aamuvirkut mummo&pappa huolehtii muksuista aamulla) ja viettää hiukkasen laatuaikaa miehenki kans!
Nyt pitää vaan jaksaa huomenna 6h automatka muksujen kans ja se on siinä sitte - melkeen viikko rentoutumista, ah♥
Oli pakko hehkuttaa.
Kommentit (13)
No ei kyllä kauhean rentouttavalta kuullosta, huh.
Kuulostaa kauhealta, sori vaan! En lähtisi!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:13"]Aika iso mökki teillä jos sinne mahtuu noin paljo porukkaa!
[/quote]
Ei ole yhtä isoa mökkiä, pari pienempää samassa pihapiirissä :) Ap
Viestit 3&4, meidän mielestä oikeen rentouttavaa. Tullaan tosi hyvin toimeen lähisuvun kans ja pystytään olemaan pitkiäki aikoja saman katon alla ilman hermojen menoa :D Ap
Kuin monta huonetta/mökki ja miten jakaannutte? Kuulostaa kadehdittavalta.
Mää kans rakastan perheen kanssa mökkeilyä, mekin yleensä suunnataan isovanhempien mökille. Teinitki vielä mielellään lähtee matkaan :-)
Ot, mutta mä niin vihaan tuota 'lähtään'. Inhokkisanojen top kympissä, mm. jukurtin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:22"]Kuin monta huonetta/mökki ja miten jakaannutte? Kuulostaa kadehdittavalta.
[/quote]
Toisessa mökissä kaksi makuuhuonetta ja toisessa yksi makuuhuone + parvi. Yleensä minä mies ja meidän muksut nukutaan isomman mökin toisessa makkarissa ja isovanhemmat (ja usein myös toinen siskonlapsista) toisessa. Sisko perheineen nukkuu pienemmän mökin parvella ja veli tyttöystävineen pikkumökin pikkumakkarissa. Lisäksi on vielä pieni aitta, mutta se on käytössä vaan kesäisin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:16"]Kuulostaa kauhealta, sori vaan! En lähtisi!
[/quote]
vaikka et itse tule perheesi kanssa sen vertaa toimeen että pystysitte yhessä mökkeilemään niin se ei tarkota etteikö ap vois mökkireissusta nauttia....
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:22"]Kuin monta huonetta/mökki ja miten jakaannutte? Kuulostaa kadehdittavalta.
[/quote]
Toisessa mökissä kaksi makuuhuonetta ja toisessa yksi makuuhuone + parvi. Yleensä minä mies ja meidän muksut nukutaan isomman mökin toisessa makkarissa ja isovanhemmat (ja usein myös toinen siskonlapsista) toisessa. Sisko perheineen nukkuu pienemmän mökin parvella ja veli tyttöystävineen pikkumökin pikkumakkarissa. Lisäksi on vielä pieni aitta, mutta se on käytössä vaan kesäisin. Ap.
[/quote]
Oijoi mitä luksusta! Meillä yhden makkarin mökki, sinne kiva tunkea sitte kuuden ihmisen kans :-D
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:16"]Kuulostaa kauhealta, sori vaan! En lähtisi! [/quote] vaikka et itse tule perheesi kanssa sen vertaa toimeen että pystysitte yhessä mökkeilemään niin se ei tarkota etteikö ap vois mökkireissusta nauttia....
[/quote]
Tuleen kyllä mainiosti perheeni ja sukuni kanssa mökillä toimeen. Porukkaan ei vaan kuulu - jumalan kiitos! - lapsia ja imeväisiä.
Terveisiä mökiltä! Täällä valvotaan tänään pitkään ja nukutaan aamulla pidempään. Appivanhemmat hoitaa muksut aamulla. Viiniä hieman illalla nautittu miehen veljen ja vaimon kanssa. Meillä on iso mökki. Tälläkin hetkellä 9 nukkuu yläkerrassa. Nautinnollista lomaa! Kesä tai talvi. Aina yhtä ihanaa!
Aika iso mökki teillä jos sinne mahtuu noin paljo porukkaa!