Tuttu myynyt käytettyä 30€ pinnasänkyä FBssä jo vuoden
Hintaa ei lakse ja tehnyt uuden ilmoituksen tästä samasta jo varmaan 20 kertaa.
Ymmärtäisi jos esim talo kyseessä, siitä halutaan tietty hinta ja voi olla jopa vuoden myynnissä, mutta 30€ käytetty pinnasänky joka kuvan perusteella ei mitenkään erikoinen???
Miten ihmeessä jollekin voi olla niin tärkeää saada 30€ vanhasta pinnasängystä? Ei siis voi edes laskea hintaa tai vaikka lahjoittaa pois. Itseäni sänky ei kiinnosta mutta tuo pomppaa esiin FBssä koko ajan kun kaverina tämän tutun kanssa.
Kommentit (11)
Nuo kirppikset on kyllä saatanan esikartanoita. Vaikka olisi miten halpa hinta, niin aina joku koittaa tinkiä.
Ja ehkä hänellä on periaatepäätös. Että tietyn hinnan alle ei myy, vaan sitte vaikka mielummin polttaa tavaran.
Itse olisin jo pilkkonut polttopuiksi ellei kuukaudessa olisi ostettu
Vierailija kirjoitti:
Nuo kirppikset on kyllä saatanan esikartanoita. Vaikka olisi miten halpa hinta, niin aina joku koittaa tinkiä.
Ja ehkä hänellä on periaatepäätös. Että tietyn hinnan alle ei myy, vaan sitte vaikka mielummin polttaa tavaran.
En siis ihmettele pelkkää hintaa vaan myös sitä että jo vuoden pitänyt myynnissä ja nostellut jatkuvasti.
Minulla on tuollainen myytävänä 30 eurolla. Kukahan tutuistani mahdat olla?
Itse pistän paloiksi, jos ei viikossa mene kaupaksi. Todella huonosti tuntuu liikkuvan osa tavaroista vaikka ilmaiseksi tarjoaisit.
Ehdota ystävällesi Tori.fi:n käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja vastapainona taas että halpaa hyväkuntoista on aika vaikea löytää. Usein pyynti on järjetön verrattuna uuteen.
15 e