auttakaa mammat ruuassa liikaa sitruunaa, mitä teen?
Eli risottoon laitoin pari tippaa sitruunaoliiviöljyä ja nyt se maistuu liikaa
Kommentit (10)
Sitruuna oliiviöljyä? Sitruuna ja sitruunaoiliiviöljy on kaksi eri asiaa. miten ne edes on saanut sitä sitruunaa siihen öljyyn, kun nehän hylkii toisiaan. En ostais. Ei jatkoon!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:56"]Sitruuna oliiviöljyä? Sitruuna ja sitruunaoiliiviöljy on kaksi eri asiaa. miten ne edes on saanut sitä sitruunaa siihen öljyyn, kun nehän hylkii toisiaan. En ostais. Ei jatkoon!
[/quote]
Pässi. Kyllä on olemassa sitruunaoliiviöljyä.
Minä keittäisin lisää riisiä ja sekoittaisin sen risottoon.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:56"]Sitruuna oliiviöljyä? Sitruuna ja sitruunaoiliiviöljy on kaksi eri asiaa. miten ne edes on saanut sitä sitruunaa siihen öljyyn, kun nehän hylkii toisiaan. En ostais. Ei jatkoon! [/quote] Pässi. Kyllä on olemassa sitruunaoliiviöljyä.
[/quote]
Siinähän sitä on. Itse se sitruunan aromiaine taitaapi olla rasvaliukoista kaiken lisäksi!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"]Minä keittäisin lisää riisiä ja sekoittaisin sen risottoon.
[/quote]
Riisiä ei keitetä risottoa varten.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:56"]Sitruuna oliiviöljyä? Sitruuna ja sitruunaoiliiviöljy on kaksi eri asiaa. miten ne edes on saanut sitä sitruunaa siihen öljyyn, kun nehän hylkii toisiaan. En ostais. Ei jatkoon! [/quote] Pässi. Kyllä on olemassa sitruunaoliiviöljyä.
[/quote]
Siinähän sitä on. Itse se sitruunan aromiaine taitaapi olla rasvaliukoista kaiken lisäksi!
[/quote]
Eli ruuassa EI ole liikaa sitruunaa, vaan jotain sitruunan kaltaista ainetta.
Ai riisiä ei keitetä risottoon? Ajattelitko grillata tai paistaa sen mieluummin? Onko nämä vauvafin keskustelut aina näin korkeatasoisia?
Laimenna vedellä ja tee sittenkin keitto
Vierailija kirjoitti:
Ai riisiä ei keitetä risottoon? Ajattelitko grillata tai paistaa sen mieluummin? Onko nämä vauvafin keskustelut aina näin korkeatasoisia?
No ei sitä tosiaan keitetä. Kuullotetaan ja lisätään neste vähän kerrallaan.
Eri
Pistä peruna, se varmaan imee sen.