Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun rohkaistuin kysymään, että voisimmeko viedä ystävyyden seurustelun tasolle, nainen vastasi, että olet liian kiltti mies" :(

Vierailija
30.11.2021 |

"– En minä osaa räyhätä, olen tasainen luonne. En tykkää riidellä, kaipaisin vain jonkun, jonka saisi ottaa päivän päätteeksi kainaloon ja rupatella päivän kuulumiset."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin lihava ja luulee että että parisuhteettomuus johtuu kiltteydestä?

Tämä oikeastaan kertoo kilttiksistä sen oleellisen, heillä ole mitään realistista ajatusta siitä miltä he näyttävät.

Herlevikin on ikisinkkuuteen tuomittu :(

Vierailija
22/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nämä kiltit miehet voi kiinnostua kaltaisistaan kilteistä naisista? Aina ne kiinnostuu tylyistä ämmistä.

Kiltit naiset myös oikeuttaa itselleen vain parasta ja he kelpaavat jännä miehille pelkästään seksiin ja sen jälkeen haukkuu kaikki miehet kun olisi halunnut sen yhden jännä miehen parisuhteeseen mutta hän ei sitä halunnut kun tietää itsekin että saa uuden naisen vaikka joka päivälle kun tietää olevansa haluttu naisten keskuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oikeastaan kertoo kilttiksistä sen oleellisen, heillä ole mitään realistista ajatusta siitä miltä he näyttävät.

Siinäpä näet miten paljon fyrkkaa pitää olla, että saa kompesoitua sen että on läski.

Vierailija
24/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herlevillä ei taida olla päänsä kanssa samoja ongelmia kuin palsta- ja iltapäivälehti ul3illa

Vierailija
25/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kilttimies paljastui äkkiä, kyseessä on eräs holhouksen alla oleva mt-ongelmainen. Ennen kuin tuomitsette sen enempää.

Mitä?

Vierailija
26/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa osannut arvostaa miehen kiltteyttä nuorempana enemmän. Paljolta olisin säästynyt. Pidä itsesi kilttinä, saavutat sillä kunnioitusta ja arvostusta, siltä joka osaa niitä arvostaa. Kunhan aika on oikea.

Niinpä. Naiset oppivat arvostamaan kiltteyttä vasta neli-viisikymppisinä, kun ovat koko ikänsä ottaneet pataan jänniltä. Kiltit miehet ei välttämättä niitä katkeria naisia huoli.

Ei. Oma kiltti mieheni oli niin kiltti, että juotti omaisuutensa kavereilleen. Kiltit on kato kilttejä kaikille. Normaalilla itsetunnolla varustettu seuraavaksi, kiitos.

N40

Vierailija
27/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"180 senttiä pitkän ja 120 kiloa painavan varren sisällä asuu säyseä mies.

Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Painoindeksi 37 ja vähän isokokoinen. Naista haukuttaisiin tuon painoisena jo todella törkeästi, mutta ne on ne naiset, jotka on ikävän ulkonäkökeskeisiä.

Jos se nostelee painoja, niin ei kummoinenkaan paino vielä. Superraskaassa sarjassa kilpailee yli 170-kiloisia nallekarhuja,

Vierailija
28/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriksi miehen ei pidä ryhtyä, sillä naiset eivät sellaista kunnioita. Demokratia ei pelaa. On oltava mies, joka vie.

Vierailija
29/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, eikö se naisvihatasoteoriaopas osannut neuvoa tuossa tilanteessa?

Merkkaa pienillä tarralapuilla avainkohdat niin löydät nopeasti oikean ohjeen.

Vierailija
30/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson ympärilleni, tuttavia ja sukulaisia, niin eipä siellä tavalliset miehet ole sinkuiksi jääneet. Eron jälkeenkin ne on uuden kumppanin löytäneet. Jopa mun sairaseläkkeellä (fyysinen sairaus) oleva serkku, joka ei siis millään mittapuulla ole varakas eikä edes terve. Osa mun sukulaismiehistä on vielä ihan kauheita vatipäitä (esim. mainitsemani serkku), silti niillä on naisystävä tai puoliso. Ei siis tartte olla rikas, hyvännäköinen tai mikään "paha poika" pärjätäkseen naisten kanssa. Minä en siis ymmärrä, että missä ne nirsot naiset on. 

Eikä muutenkaan tartte kuin mennä Prismaan lauantaina, niin näkee kyllä, että kyllä niillä hyvinkin tavallisilla miehillä on puolisoita. Jos naiset tahtoisivat vain komeita miehiä, niin aika pieni olisi valikoima mistä valita - miehistä  (kuten naisistakin) ehkä kaksi kymmenestä on hyvännäköisiä. 

Vierailija
31/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies vedetään pian lattiamatoksi. Parisuhteessakin on aina valtataistelu päällä.

Vierailija
32/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti tarkoittaa vetelää, persoonatonta miesvauvaa, jolla ei ole selkärankaa eikä kykyä vastuunottoon mistään.

---> ihmissuhteen kivireessä löhöävä kuorma.

Oman elämänsä ameba heti aamusta taas vauhdissa.

Vierailija
33/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat on eri asia kuin kiltteys. Kannattaa hoitaa se pää kuntoon ensin.

Tämä on niin totta. Samoin kuin se että kilttiksillä syyllinen on aina joku muu kuin se tyyppi siellä peilissä.

Vierailija
34/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies vedetään pian lattiamatoksi. Parisuhteessakin on aina valtataistelu päällä.

Höpö höpö. Kiltti ei halua vastuuta eikä valtaa. Hän haluaa vain maata passattavana. Mammanpoika.

35/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herlevillä ei taida olla päänsä kanssa samoja ongelmia kuin palsta- ja iltapäivälehti ul3illa

Herlevi on hottis! Lähtisin hänen kanssaan rasvankäryiseen seikkailuun milloin vaan 🍔

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
36/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."

Painoindeksi 37 ja vähän isokokoinen. Naista haukuttaisiin tuon painoisena jo todella törkeästi, mutta ne on ne naiset, jotka on ikävän ulkonäkökeskeisiä.

Minun BMI on myös 37. Kiva tietää, että olen vain vähän isokokoinen. Siinä kuulitte, miehet, joten turha haukkua minua läskiksi.

Vierailija
37/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä miehiä käyttävät kaikki hyväkseen niin miehet kuin naiset. Kiltti mies ei voi saada tasa-arvoista kumppania

Vierailija
38/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kiltti mies sit tietää olevansa liian kiltti naisen äidiltä kun nainen vain katosi ja lopetti yhteyden pidon

Vierailija
39/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167cm naisena painaisin 105kg.

Vierailija
40/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti mies. Pitää puolensa eikä uhriudu kiltteydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi