kertokaa joku oikein koskettava elokuva
Kommentit (127)
My Sister's Keeper
The Theory of Everything
En muista ku kerran itkeneeni leffassa ja piru ku en muista mikä se leffa oli:/, muuten kyllä hyvä leffa kolahtaa. Mutta joskus 15 vuotta sitten mukulana porasin silmät päästäni, kun Taylor oli kaapattuna jonkun kuninkaan palatsissa ja Ridge tuli sinne etsiin, Taylor näki peilin takaa Ridgen mutta Ridge ei Tayloria ja luuli, että se on kuollu, yhyy !
Mua itkettää se Up! kohti korkeuksia leffan alku :( kamala
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:22"]ok vähän nolo, mutta itkeä pillitin kun katsoin A.I - tekoäly :DDD
[/quote] Minä myös! Ja luulin elokuvan loppuvan olisiko kolmeen kertaan ennen kuin oikeasti loppui ja paruin valtoimenaan. Paruin siis varmaan sen viimeisen tunnin koko ajan!!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:30"]
Mua itkettää se Up! kohti korkeuksia leffan alku :( kamala
[/quote]
Apua tämä!!! Itkettää jo ajatuskin. Jos haluaa oikein märehtiä kyynelissään (joskus ihan terapeuttista), niin kannattaa katsoa youtubesta jälleennäkemisvideoita, joissa Irakissa tai Afghanistanissa olleet sotilaat palaavat perheidensä luo. 100 % itkut joka kerta, vaikka tyhmältä kuulostaakin.
Koskemattomat. Ranskalainen, perustuu tositapahtumiin :) kyyneleet tuli :')
Remember me on elokuva mitä ei voi katsoa itkemättä! Tai sit päässä on jotain vikaa :o
Vettä elefanteille! :-( surullista katsottavaa, mutta onneksi onnellisella lopulla!
Tähtiin kirjoitettu virhe!!!! Uskomattoman hienosti tehty, lahjakkaan nuoret näyttelijän alut ja koskettava rakkaustarina.
Nasun suuri elokuva. Itketti ihan kauheesti ja nolotti samalla itkeä piirretylle....
Anna hyvän kiertää
Perhosvaikutus
La Bamba
Sininen laguuni
Hellyden ehdoilla
In time
Billy Elliot
Good morning Vietnam
Kuolleiden runoilijoiden seura
ok vähän nolo, mutta itkeä pillitin kun katsoin A.I - tekoäly :DDD