Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä lähtenyt makuaisti

Vierailija
29.11.2021 |

Miesystävä ollut pari päivää flunssainen, ei mitään vakavia oireita. Lepäillyt vaan kotona. Eilen illalla lähti makuaisti eikä ole vieläkään palannut. Ei maista eikä haista yhtään mitään. Minulla on ollut lapsesta asti kipeänä se oire, että makuaisti heikkenee ehkä päiväksi-pariksi. Hän on itse hädissään kun ei kuulemma ennen ole koskaan noin käynyt flunssassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin nuolemaan anusta.

Vierailija
22/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää niitä pikatestejä, kun se on niin helppo tapa tsekata.

Kuinkas luotettavia ne on? Ja miten niiden tulos todennetaan kun haetaan passia?

Ne on kyllä luotettavia varsinkin oireisia testatessa, kunhan tekee huolella. Positiivinen vahvistetaan sitten terveydenhuollossa. Ei noilla saa passia, jos itse tekee. Saa kuitenkin mielenrauhaa. Jos nega, niin sairastaa pois normiflunssana. Ei tarvitse turhaan mennä oikeaan testiin. Rokotettuna oon käyttänyt noita myös ennen mummolla vierailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono maku jo aiemmin kun sut, av-mamman, valitsi?

Vierailija
24/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekemään testamentti NYT, lähetä hänet sairaalaan, ota yhteyttä hautaustoimistoo! Varaudu itse samaan kohtaloon, jos molemmat piikit ei ole otettu. Miehesi ei ole rokotettu, koska rokotetuilta ei lähde makuaisti koronaan sairastuttaessa, vaikka saattaa vaikka kuolla tautiin.

Eli miehesi on valehdellut, jos väittää saaneensa molemmat rokotteet. Jos jää henkiin OTA ERO siitä valepukista!

Vierailija
25/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

En ole. AP

No tietämätön ja yksinkertainen sitten.

Mulla on muutakin tekemistä kuin joka päivä lukea jokin artikkeli mahdollisesta uudesta siitä ja tästä koronaoireesta. Itselläni on aina kuulunut perus kausiflunssaankin makuaistin katoaminen. Sanoin miehelle että testi olisi paikallaan mutta väkisinkö aikuisen rahaan?AP

Vierailija
26/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono maku jo aiemmin kun sut, av-mamman, valitsi?

No onpa täällä aggressiivista porukkaa tänään.

Vierailija
27/27 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi parantaa tämän vaivan. Sitten voikin reissata Afrikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän