En kestäisi olla pojan äiti :(
Onneksi minulla on maailman suloisin tyttö, jota pukea kaikkiin ihaniin pinkkeihin hörhelöihin. Hän on kiltti, rauhallinen, tottelevainen. Toisin kuin ystävieni pojat! Jokainen on villi; juoksee sisällä, kiljuu, huutaa, ei kuuntele jos komentaa. Miten ihmeessä niiden äidit jaksavat hirveää härdelliä ja meteliä? Ja tämä yksi tyttäremme jää ainoaksi, riski saada poika olisi liian suuri.
Kommentit (62)
Mulla on rasavillit poika ja tyttö, todella temperamenttisia vaikka kuinka on kotona on kuria. Vihastuvat ja rakastavat tulisesti, molemmat niin ihania <3
Ap, vittu kun olet sekaisin. Pennustasi todennäköisesti tulee samanlainen seko.
Erikoista. Minulla on hyvin käyttäytyvä ja totteleva poika 5v. Osaa villitelläkin, mutta meillä ei esim. juosta sisällä. Ystävieni tyttäret sen sijaan, ne pinkkiin pukeutuvat prinsessat, sinnittelevät, kirkuvat, itkevät ja huutavat aina kun asiat eivät mene oman mielen mukaan. Kasvatuskysymyksiäkin varmaan.. Ehkä Prinsessa tietää arvonsa :D
Kiitos kysymästä, minulla on energiaa juosta ja pelata, liikkua ja touhuta eleväisten lasteni kanssa.
Vanha viisas ukki sanoi " olkaa onnellisia niistä eläväisistä lapsista, on niitäkin, jotka sänkyyn syötetään "
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:49"]Onneksi minulla on maailman suloisin tyttö, jota pukea kaikkiin ihaniin pinkkeihin hörhelöihin. Hän on kiltti, rauhallinen, tottelevainen. Toisin kuin ystävieni pojat! Jokainen on villi; juoksee sisällä, kiljuu, huutaa, ei kuuntele jos komentaa. Miten ihmeessä niiden äidit jaksavat hirveää härdelliä ja meteliä? Ja tämä yksi tyttäremme jää ainoaksi, riski saada poika olisi liian suuri.
[/quote]
Mulla on tyttö ja poika. Poika on kiltti ja rauhallinen. Tyttö on rämäpää. Revi siitä.
Odota vaan kun tytöstä tulee teini niin silloin pinkki-prinsessa laittaa sut todella koville.
Esikoinen on tyttö ja kuopus on poika ja poika on paljon helpompi tapaus. Poika on fiksu ja rauhallinen ja aivan ihana mammampoika :) Tyttö on kauniisti sanottuna...rasittava välillä mutta ehkä palaa vielä joskus siihen pinkkiin ihanuuteen tai sitten ei.
En kestäisi olla TYTÖN äiti. Never.
Äitini sanoi, että pojat olivat paljon helpompia. Perheessä kaksi poikaa ja kaksi tyttöä.
Jos minun poikani kiljuisi ja huutaisi, niin pyytäisin häntä laittamaan kuumemittarin kainaloon.
Tuon fiksumpaa ihmistä saa maapallolta hakea pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:45"]En kestäisi olla TYTÖN äiti. Never.
[/quote]
Mun lähipiirissä kyllä on monta kitisijä tyttöä. Kun heitä katselen niin oolen onnellinen reippaista pojistani
Meillä oli taannoin kylässä ystävän tytär, joka kiljui (kirkui) jotain korkeaa ceetä niin että vieläkin tärykalvoni ovat hellinä. Siinä kohtaa olin ihan onnellinen tuosta pojasta...
Apua mitä typeriä vastauksia erittäin typerään aloitukseen. Kinastelu kuulostaa viisivuotiaiden juupas-eipäs-väittelyltä. Itsellä on lapsia kumpaakin sukupuolta, eikä sukupuoli määritä millainen lapsi on, paitsi tietenkin jos itse kasvattaa erittäin perinteisesti sukupuolistereotypioita ylläpitäen.
Mua ei saanut puettua pienenä mihinkään pinkkiin röyhelöön. :D vihasin vaaleanpunaista ja mekkoja. :D samanlainen rasavilli olin kuin pojatkin. Tosin olin hieman kovapäisempi, enkä uskonut mitään ennen kuin kävi kipeää.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:58"]
Apua mitä typeriä vastauksia erittäin typerään aloitukseen. Kinastelu kuulostaa viisivuotiaiden juupas-eipäs-väittelyltä. Itsellä on lapsia kumpaakin sukupuolta, eikä sukupuoli määritä millainen lapsi on, paitsi tietenkin jos itse kasvattaa erittäin perinteisesti sukupuolistereotypioita ylläpitäen.
[/quote]
Stereotypiat kunniaan!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:49"]
Onneksi minulla on maailman suloisin tyttö, jota pukea kaikkiin ihaniin pinkkeihin hörhelöihin. Hän on kiltti, rauhallinen, tottelevainen. Toisin kuin ystävieni pojat! Jokainen on villi; juoksee sisällä, kiljuu, huutaa, ei kuuntele jos komentaa. Miten ihmeessä niiden äidit jaksavat hirveää härdelliä ja meteliä? Ja tämä yksi tyttäremme jää ainoaksi, riski saada poika olisi liian suuri.
[/quote]
Säälittävää.
Kakarat on muutenkin ällöttäviä räkänokkia ja itkupellejä
Mulla on taasen ollut hieno päivä tänään 18-vuotiaan poikani kanssa. Ollaan vitsailtu, käyty keskusteluja ja naurettu. Onneksi jaksaa jutella vielä "vanhan" äitinsä kanssa. Tuntuu, että paremmaksi meidän suhde koko ajan menee, kun alkaa tuo liika äksyily ja hermostuminen pojalta väistymään. Ihana poika on, onneksi olen hänet saanut.