Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestäisi olla pojan äiti :(

Vierailija
26.02.2015 |

Onneksi minulla on maailman suloisin tyttö, jota pukea kaikkiin ihaniin pinkkeihin hörhelöihin. Hän on kiltti, rauhallinen, tottelevainen. Toisin kuin ystävieni pojat! Jokainen on villi; juoksee sisällä, kiljuu, huutaa, ei kuuntele jos komentaa. Miten ihmeessä niiden äidit jaksavat hirveää härdelliä ja meteliä? Ja tämä yksi tyttäremme jää ainoaksi, riski saada poika olisi liian suuri.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
42/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tuollainen 5 vuotias tyttö, joka ei halua yhtäkään mekkoa päällensä. Saatika leikkiä millään barbeilla.  Ja minulle sillä ei ole mitään väliä.

Hän kun saa itse päättää millä leluilla leikkii, siellä on autoja, eläimiä ja kaikkea poikamaisiakin leluja. 

Luonteesta se on kiinni, ei sukupuolesta. Minua ällöttää kun tytöt pitää lokeroida rauhallisiksi ja pinkkiröyhelöisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, että lapsesi sattuu olemaan sellainen kuin haluat ja hän kelpaa sinulle toistaiseksi. Varmaan teetkin selväksi, ettet rakasta tytärtä enää jos hän vaikka murrosiässä muuttuu villiksi tai poikamaiseksi.

Vierailija
44/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se metelöinti ja riehuminen on monta kertaa ihan kasvatuskysymys, ei aina johdu vain sukupuolesta.

Sinulla tuntuu olevan aika ahdas asennemaailma ja suhtautuminen muihin ihmisiin. Tyttäresi saa väristyneen kasvatuksen, jos tuollaisia hänen kuultensa suustasi päästelet. Opettele arvostamaan muitakin ihmisiä ja lapsia kuin vain sitä vaaleanpunaista kermavaahtoprinsessaasi.

N 60v, 3 aikuista, fiksua lasta

Vierailija
45/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi

Vierailija
46/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sun miehesi on mieltä?

Vierailija
47/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhelö sanan käyttö paljastaa provoksi.

Vierailija
48/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:59"]Mitäs sun miehesi on mieltä?
[/quote]

Hänen mielestään yksi lapsi on ok jos niin olen päättänyt. Onneksi se yksi on tyttö <3

Vierailija
49/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varaudu henkisesti siihen, että murrosiässä voi tyttäresi olla villikko menijä ja vaikea murrosikä, kun taas ne tuttavasi pojat rauhallisempia murrosikäsiä. Ei välttämättä, mutta monestihan kuuluu sanottavan ertä tytöt pahempia murrosiässä.

nimim. Kaksi poikaa ja yksi tyttö, kaikki lapset yhtä suloisia 

Vierailija
50/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa vieläkin sydämeni meinaa pakahtua onnesta kun seuraan suloisen, hauskan, älykkään ja lempeän poikani touhuja. Poika on nyt melkein 5 ja pikkusisko 2.

Ihan pienestä asti pokani kanssa on voinut mennä minne vaan, aina on osannut käyttäytyä. Pienestä saakka on ollut järkimies, aina on ymmärtänyt säännöt kun on perusteltu. On vilkas kyllä mutta huonot käytöstavat on ihan kasvatuksesta kiinni. On myös rohkea ja sosiaallinen, juttelee mielellään aikuistenkin kanssa ja saa paljon positiivista palautetta reippaudesta ja iloisuudesta ja hyvistä käytöstavoista.  Avaa esim kaupanovea kasseja kantaville mummoille, on ihan liikuttava kun kaikin voimin työntää että saa oven auki :) Tervehtii ja kiittää silmiin katsoen. Osaa kohta lukea, on innokas oppimaan uutta. Ihanapoikani jonka siskokin on toki suloinen.

Vierailija
51/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kestä :( Siksi juon.

Vierailija
52/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:14"]

Ap, varaudu henkisesti siihen, että murrosiässä voi tyttäresi olla villikko menijä ja vaikea murrosikä, kun taas ne tuttavasi pojat rauhallisempia murrosikäsiä. Ei välttämättä, mutta monestihan kuuluu sanottavan ertä tytöt pahempia murrosiässä.

nimim. Kaksi poikaa ja yksi tyttö, kaikki lapset yhtä suloisia 

[/quote]

En allekirjoita tuota kliseetä. Minulla on kolme tyttöä, iät nyt 18v , 17v ja 15v. Kun olivat pieniä, minua varoiteltiin kauheasta murrosiästä. Olen ihmetellyt, että mikä tässä piti olla kauheaa. Säyseää menoa. Kotiin tullaan silloin on sovittu, ovet ei pauku, eivät tupakoi, eivät ryyppää, eivät hillu myöhään kaupungilla.

Vierailija
53/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi rauhallinen poika, ja yksi villi ja vilkas tyttö =D

Vierailija
54/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:39"]Mäkään en kestä :( Siksi juon.
[/quote]

Niin mun ystävätkin. Ymmärrän :(

Vierailija
55/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on parhaita! Tytöt on kieroja vinkujia jotka kirkuu ja isompana pissistelee.

Vierailija
56/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillain on kestokyky vähissä.

Vierailija
57/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää Porvoosta! :D

Vierailija
58/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi poika, niin vaatisitko samanlaista tottelevaisuutta ja luonteettomuutta pojaltasi kuin tytöltäsikin? Siitä poikien rasavilliys johtuu. Heiltä sallitaan enemmän.

Vierailija
59/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:00"]Hörhelö sanan käyttö paljastaa provoksi.
[/quote]
juu, minäkin uskon tämän provoksi. mutta vain sen vuoksi, koska kukaan ei voi olla noin urpo oikeasti kuin ap. pitsi hörhelöistä ainakin täällä Turun suunnalla puhutaan kyllä ihan yleisesti.

Vierailija
60/62 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kasvatuksesta kiinni, ei sukupuolesta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi