Yhdysvaltain pääkaupunki laillisti marihuanan
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1424842440571
Pitääkö tässä nyt alkaa rukoilemaan ettei tännekin rantaudu kannabishulluus.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:21"]
se on hamppu, polttaisin jos saisin. missä ne sitä myy?
[/quote]
Sadetakkimiehiltä koulujen nurkilla kannattaa kysellä ainakin jos uskomme foobikoita.
[/quote]
nyt on lauantai, koulut on kiinni. mistä muualta sais?
[/quote]
Kysele kavereilta, aina joku tuntee/tietää jonkun jolta voi saada. Ei kukaan näin julkisesti kerro mistä saa.
kaikki rasistit ja rikolliset ketä tiedän eivät kylläkään ikinä kieltäydy pajarista, jos tarjolla on.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:47"]Narkkarit taas vauhkoamassa näköjään. Antakaa jo periksi, jokainen tietää että huumeidenkäyttäjät ovat SÄÄLITTÄVIÄ.
[/quote]
Hei kukkahattu! Sinulla ei ole näköjään mitään hajua mitä narkkari tarkoittaa. Ota asioista selvää ennenkuin tuut turpaasi aukomaan. Olet vajukki joka ei tiedä mitään elämästä. :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:46"]
[/quote]
Sadetakkimiehiltä koulujen nurkilla kannattaa kysellä ainakin jos uskomme foobikoita.
[/quote]
[/quote]
Piritorilta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:21"]se on hamppu, polttaisin jos saisin. missä ne sitä myy?
[/quote]
Ala kasvattaa itse, niin se on paras. ;) Itse en enää voi, kun lapsi tulossa.
Tämä on totta. Olenpa todistanut rasistin ja ulkomaalaisen kaveruuden alkamista pilven avulla. :)
Jännä miten moni kannabista vastaan oleva haluu kännissä kokeilla. Nähnyt ja tarjonnut.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:14"]
Jännä miten moni kannabista vastaan oleva haluu kännissä kokeilla. Nähnyt ja tarjonnut.
[/quote]
alko onkin porttihuume
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:14"]
[/quote]
alko onkin porttihuume
[/quote]
Niin on, käytännössä kaikki kokeilut muilla aineilla tehdään humalassa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:21"]se on hamppu, polttaisin jos saisin. missä ne sitä myy? [/quote] Ala kasvattaa itse, niin se on paras. ;) Itse en enää voi, kun lapsi tulossa.
[/quote]
Itse kasvatettuna tietää mitä saa. Lopetin kasvatuksen samasta syystä vuosia sitten. Joskus ostan pari kiekkaa kun lapset eksällä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:41"]
hamppu vapaaksi
[/quote]
Paremminkin valvontaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:21"]se on hamppu, polttaisin jos saisin. missä ne sitä myy? [/quote] Ala kasvattaa itse, niin se on paras. ;) Itse en enää voi, kun lapsi tulossa.
[/quote]
Itse kasvatettuna tietää mitä saa. Lopetin kasvatuksen samasta syystä vuosia sitten. Joskus ostan pari kiekkaa kun lapset eksällä.
[/quote]
En tiedä milloin tulee seuraava mahdollisuus pajauttaa, kun asumme yhdessä ja lasta en kyllä pienenä yöksi ainakaan hoitoon vie enkä kyllä päiväseltäänkään paitsi jos tulee joku hätätilanne kun on pakko. Eikä mulla oo enään kavereitakaan. Tiedän yhden perheen jossa on vauva ja 3-vuotias ja vanhemmat saattaa käydä savut polttamassa aina kun siltä tuntuu, ei kyllä vaikuttanut lapsiin mitenkään negatiivisesti, mutta en mä kyllä itse tekis niin.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:17"]
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1424842440571
Pitääkö tässä nyt alkaa rukoilemaan ettei tännekin rantaudu kannabishulluus.
[/quote]ei tarvitse, tuo on jumalan tahto. Jos hän ei sitä haluaisi niin sitä ei laillistettaisi
[/quote]
Ei se voi olla. Sillä niin moni uskova kuitenkin on oikean asian puolella eli anso lutismin.
Pilvi on ollut laitonta vasta meidän aikana. Miten joku voi ajatella jumalan rankaisevan meitä luonnonlääkkeestä. Poliisi rankaisee.
Asiallista toimintaa vihdoinkin USA:n suunnasta. Sota huumeita vastaan hävittiin siellä kauan sitten ja tärkeä syy häviöön oli juuri kannabiksen rinnastaminen koviin aineisiin. Nyt tuota rinnastusta ollaan purkamassa, jolloin kannabista hankkivat tavikset eivät enää joudu tekemisiin huumekauppiaiden kanssa.
Toivottavasti sama tapahtuu myös täällä sitten, kun huomataan USA:n osavaltioiden päätösten seuraukset rikostilastoissa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:46"]
[/quote]
[/quote]