Millaisia ovat tuntemasi Pirjot?
1.Aviomiehen ryöstäjä, patologinen valehtelija.
2.Siivoushullu kolmenlapsen äiti.
Ap
Kommentit (23)
1. Kaupan kassalla istuva siiderivalas.
2.Vl-äiti jolla on 16 lasta. Sikäli mukava että lapsia löytyy, mutta toisaalta ei
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:12"]Varasti kaverinsa identiteetin. Uskottelee olevansa Isabella
[/quote]
Hahhahahaha viikon naurut
Kiero, mutta vässykkä, yksinäinen ja mt-ongelmainen. Ei siis kovin mukava.
Hieltä ja lialta haiseva laitosapulainen, koko osasto haisee kun hän on töissä.
Kahden lapsen äiti, uskonnon opettaja miehenä suntio.
Lyhyitä, hieman pyöreitä opettajia joilla lyhyet hiukset. Nähnyt näitä kymmenen vuoden ajan kouluissa parikymmentä.
Pieniä, mutta pyöreitä. Tummia ja erittäin kolkkoja ihmisenä..
Lukioaikainen kaverini, joka oli kauhean suosittu poikien keskuudessa. Hylkäsi seurani kuin seinään kesken lukion, syyksi kertoi, että olen niin tylsä. Jätti lukion kuitenkin kesken ja jos senaikaiset merkit pitää paikkansa, elelee tod näk jossain lähiöluukussa kolmen koiran kanssa ja viettelee aikaansa rööki huulessa koirapuistossa. Ei hyviä kokemuksia, vieläkin riepoo..>=/
1. Pani mieheni kanssa ja valehteli minulle päin naamaa. Lisäksi yritti tehdä minusta syntipukin. Patologinen valehtelija myöskin. Hoitoalalla esimiestehtävissä.
2. Himouskovainen, jonka autoiluunkin Jeesus vaikuttaa kolareita ehkäisevästi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:20"]Lyhyitä, hieman pyöreitä opettajia joilla lyhyet hiukset. Nähnyt näitä kymmenen vuoden ajan kouluissa parikymmentä.
[/quote]
Meidän pojan luokanvalvojana tälläinen myös
Tätini on Pirjo ja hän on ihana ihminen. :)
1. Semmoinen 45v hempukka joka varasti minun 27v poikani . Nyt elävät yhdessä ja risoo vieläkin . Nainen ei enää edes voi saada lapsia ja poika ei halua. Lisäksi poika on ainokaiseni. Ei siis hyviä kokemuksia.
T. NeverMummo
1. Sairas paska joka ajoi minun tyttöni ylitse.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:25"]
Tätini on Pirjo ja hän on ihana ihminen. :)
[/quote]
Älä ole niin varma, hän voi olla joku noista edellämainituista. Kukaan ei ole vaan tullut sinulle kertomaan, että Pirjo vei hänen miehensä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:30"]
1. Tyttöni rakas
[/quote]
Onko tyttösi lesbo? Miten suhtaudut? Ja kuulostaa että hänen rakkaansa Pirjo on nimen perusteella vanhempi ihminen, eikö se haittaa?
Kaikkia yhdistää pulumainen ulkonäkö.
Varasti kaverinsa identiteetin. Uskottelee olevansa Isabella