Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutus luottotiedottomalle3

Vierailija
26.02.2015 |

onko mahollista sadda kotivakuutus vaikka luottotiedot menneet? Mistä te ootte saannu ja onko tarvinu maksaa vuos etukäteen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista saada kotivakuutus mutta kerralla pitää maksaa, harvemmin erissä saa luottotiedottomana.

Vierailija
2/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä firmasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaik pohjola?

Vierailija
4/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan varmaa tietoo?

Vierailija
5/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:02"]

Onko ihan varmaa tietoo?

[/quote]

Taas. Mitä jos ihan vaan vittu soitat niihin vakuutusyhtiöiden ja kysyt!!!!!!

Vierailija
6/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällähän tuo selviää, mutta voi tosiaan olla niin että vakuutus pitää maksaa aina vuodeksi kerrallaan etukateen.

http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/03/31/kotivakuutukset-yha-maksuhairioisten-ulottumattomissa/20144566/139

Vierailija
7/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mä olen jo vittu soittanu ja kysyny. Nyt tarvis ihan kokemustietoa asiasta eikä tollasta asennetta. Nih. 

Vierailija
8/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:17"]Mitäs jos mä olen jo vittu soittanu ja kysyny. Nyt tarvis ihan kokemustietoa asiasta eikä tollasta asennetta. Nih. 
[/quote]

Jos olisit soittanut ja kysynyt, tietäisit. :D

Vierailija
9/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:06"]

Kysymällähän tuo selviää, mutta voi tosiaan olla niin että vakuutus pitää maksaa aina vuodeksi kerrallaan etukateen.

http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/03/31/kotivakuutukset-yha-maksuhairioisten-ulottumattomissa/20144566/139

[/quote]

pari paikkaa jo kertonut ettei se ole mahdollista edes etukäteismaksulla. Vaikka tarjouduin peräti kahen vuoden ennakkoon..

Vierailija
10/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedottomalle ei ainakaan turussa myönnetty mistään kotivakuutusta. Soitin läpi kaikki vakuutusyhtiöt. Eikä ulosotossa ole siis mitään satoja tuhansia vaan muutama tonni.

Vakuutusyhtiöt sanoivat vain että autovakuutuksen he voivat myöntää luottotiedottomalle niin että tämä maksaa etukäteen koko vuoden vakuutukset kerralla. Samaa ei voi/haluta käyttää kotivakuutukseen.

Vierailija
11/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:23"]onko mahollista sadda kotivakuutus vaikka luottotiedot menneet? Mistä te ootte saannu ja onko tarvinu maksaa vuos etukäteen?
[/quote]
Opettele kirjoittamaan juntti. Sossuloinen.

Vierailija
12/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutusta ei saa luottotiedottomana. Vaikka maksaisi etukäteen, mm. siksi että suurempi riski vakuutuspetoksiin. Liikennevakuutusta tähän ei voi verrata koska liikennevakuutus on lakisääteinen, kotivakuutus ei ole.

Ja nyt tulee tietysti joku sanomaan että on mulla kotivakuutus vaikkei luottotietoja.. No tietysti voi olla jos on esim. ollut monta vuotta muita vakuutuksia tietyssä paikassa ja ne hoitanut kunnolla, sitten mennyt luottotiedot niin voivat myöntää tuollaisessa tapauksessa  kotivakuutuksen.

Vierailija
13/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sossuloisella sattuu varmasti olee enemmän menettävää kuin sunlaisella suunsoittajalla. 

Vierailija
14/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:52"]Kotivakuutusta ei saa luottotiedottomana. Vaikka maksaisi etukäteen, mm. siksi että suurempi riski vakuutuspetoksiin. Liikennevakuutusta tähän ei voi verrata koska liikennevakuutus on lakisääteinen, kotivakuutus ei ole.

Ja nyt tulee tietysti joku sanomaan että on mulla kotivakuutus vaikkei luottotietoja.. No tietysti voi olla jos on esim. ollut monta vuotta muita vakuutuksia tietyssä paikassa ja ne hoitanut kunnolla, sitten mennyt luottotiedot niin voivat myöntää tuollaisessa tapauksessa  kotivakuutuksen.
[/quote]
Väärin. Minä sain elämäni ihkaensimmäisen (koti)vakuutuksen luottotiedottomana. En etukäteismaksulla, vaan kirjallisen hakemuksen avulla johon vakuutusyhtiöstä kerrottiin halutut tiedot. En tiedä toimiiko näin yleensä, itse aikani tuskastelin asian kanssa mutta onneksi kävi näin.