Kahden ihmisen välinen kemia ja vetovoima
Kaikki varmasti ovat kokeneet vetovoimaa jonkun toisen ihmisen kanssa. Miten se on selitettävissä? Mistä se syntyy? Itse olen koko elämäni (36 vuotta) aikana kokenut ainoastaan kolmen ihmisen kanssa oikeaa kemiaa, vaikka olen tavannut tuhansia.
Kommentit (26)
Onko kellään kokemusta, että jos kemiat on toiminut ja on päädytty sänkyyn asti, niin fysiikka ei olisikaan toiminut?
Olen tavannut tasan yhden ketä kunnioitan. Toisen sitä ennen jonka kanssa seurustelin(ensi rakkaus). En rakasta enään yhtään ensimmäistä. En usko että rakkaus kestää lopun elämää. Jos kestää niin sen on oltava ainut oikea. Vetovoimaa täytyy olla. Rakkaus ja vetovoima on periaatteessa sama asia. Jos et rakasta et myöskään intohimoitse. T:28n
Ainakin minulle se oli elämän parasta seksiä. Ja sen vaan tiesi jo ennen kuin päädyttiin sänkyyn. Ja kun sitä kemiaa on, niin sen vaan tietää että se on molemminpuolista.
Minullakin on tällä hetkellä tuollainen ihminen elämässä. Järjellä ajattelen että ei sovita toisillemme mutta kemia ja se kun mies vaan kävelee ohi, niin se on kuin joku magneetti. Erään kerran hän katsoi tietyllä katseella, tietty ilme silmissään suoraan minua, niin tuntui pillussa ja jalat meni veteliksi :D