Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
26.02.2015 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ensin Chobanin kreikkalaisen jogurtin ja pari kuppia kahvia täysmaidolla. Tunnin tai kahden päästä tuosta jaksan vasta tehdä kunnon aamupalan, munakkaan juustolla ja tomaatilla.

Vierailija
22/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:56"]

Puuroa ja maitoa. + protskupatukka tai banaani-ananas-protsku-maito -smoothie.

[/quote]

ohis, mut hei, oikeesti: eiks kukaan muu saa inhonväreitä sanasta "protsku"?  yööööhhh!

[/quote]

No vittu proteiinia. Treeni heti aamupalan jälkeen.
[/quote] se proteiini kuuluis ottaa treenin jälkeen. Luuletko oikeasti ettet saa tarpeeksi proteiinia ravinnosta? Aika moni suomalainen saa tarvittavan määrän ihan perus ravinnosta. Ylimääräinen proteiini loppupeleissä muuttuu rasvaksi sun lantiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa margariinisilmällä, kanelilla ja sokerilla/ vain margariinilla/ banaanilla kuppi kahvia rasvattomalla maidolla.

Vaihteen hiutaleita (mutta syön näin joka aamu) ja jos menee tosi pitkä aika lounaaseen otan omenan ja toisen kupin kahvia.

Vierailija
24/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:51"]En mitään.
[/quote]
Sama. Tai itseasiassa kyllä kolme kuppia mustaa kahvia menee, mutta sehän ei olekkaan syömistä.

Vierailija
25/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Tänä aamuna olen syönyt maustamatonta jugurttia ja mansikoita sekä pyöreän näkkileivän juustosiivulla. Eilen mulla oli herkkusieni-raejuustomunakas. Puuropäivä on 1-2 kertaa viikossa. Leipä ja jugurtti/rahka, maustamaton, jonka maustan itse hedelmillä tai marjoilla on se yleisin. Kahvia joka aamu. Salaattia, kurkkua ja tomaattia lisukkeena on aika usein. 

Mä liikun paljon ja olen laskenut kalorilaskurilla proteiinimääriäni niin, että 1,5 garmmaa per painokilo. Hyvin tulee täyteen tavallsella ruualla, ei tartte mitään lisiä. Munakasaamuina joutuu vähän jo varomaan, ettei tule liikaa. 2 grammaa aktiiviurheilijalle ja 3 grammaa bodarille on kai ne suositusmäärät. 

Vierailija
26/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillisen kahvia. Töissä sitten toisen kupillisen ja joskus sen kanssa palan ruisleipää.

Vierailija
27/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna söin maustamatonta viiliä, hapankorpun kinkulla ja join lasillisen omenamehua.

Vierailija
28/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 05:30"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:56"]

Puuroa ja maitoa. + protskupatukka tai banaani-ananas-protsku-maito -smoothie.

[/quote]

ohis, mut hei, oikeesti: eiks kukaan muu saa inhonväreitä sanasta "protsku"?  yööööhhh!

[/quote]

No vittu proteiinia. Treeni heti aamupalan jälkeen.
[/quote] se proteiini kuuluis ottaa treenin jälkeen. Luuletko oikeasti ettet saa tarpeeksi proteiinia ravinnosta? Aika moni suomalainen saa tarvittavan määrän ihan perus ravinnosta. Ylimääräinen proteiini loppupeleissä muuttuu rasvaksi sun lantiolla.
[/quote]

Jännää kun tullaan huipputasolla treenaavia tänne usein neuvomaan!!!
Kyllä se nyt vaan niin menee että jos treenaa kovaa niin sitä proteiinia tarvii aika paljon suhteessa normitallaajaan.

T: Ei se smoothien syöjä vaan ohikulkeva treenaaja