Olen työtön ja ryyppään joka viikko
jopa kaksi kertaa ja silti joka kuukausi raha lisääntyy tililläni 50e-100e vaikka elän vain työmarkkinatuella ja asumistuella. Siinä teille kokoomus ja spd kun valehtelitte! Opiskelin yliopistossa mutta tutkinnollani ei saa töitä sen aikaisista valheistanne huolimatta... opiskeluni aloittaessani mulle toitotettiin että "joo, tällä työllistyy hyvin" eli haistakaa pitkä paska kun turhaan opiskelin jonkun paskan yhteiskuntatieteiden tutkinnon. Olette velkaa mulle sen rahan minkä olen menettänyt töissä ansaittavana rahana eli yli 100000 euroa, vitun kokoomus ja sdp.
Kommentit (23)
Ap, mikä pääaine, mitkä sivuaineet?
T: toinen työtön ytm
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:26"]
Ap:n on paras unohtaa muiden lupaukset ja alkaa opiskella alaa jolla ikärasismi ei vaivaa ja joka sopii yhteen aiemman tutkinnon kanssa. Vaikka sossutyö. Voit hakea suoraan maisteriopintoihin (edes kiintiöt ei vaikuta), menee 2 vuotta, opiskele ensin avoimessa aineopinnot. Teet jotain henkilökohtaisen avustajan tai postinkantajan tai pikaruokamyymälän kassan duunia tuon 2 vuotta. Säästä ryyppyrahasi avoimen opintoihin.
[/quote]
Vajotkoon koko Suomi paskaan kun valehtelitte, en tee teidän puolesta enää yhtään mitään kun valehtelitte. Tästä lähin vain sabotoin koko yhteiskuntaa, se on oikein teille, olkoon kaikki mahdollisimman kalllista ja vaikeaa.
[/quote]
Pahin mitä voit tehdä Suomelle on muuttaa Suomesta pois. Tähtää siihen. Miksi pitää tuhota oma elämä joidenkin vastuuttomien urpojen takia? Eri asia olisi, jos ei saisi enää yrittää uutta tutkintoa. Monille ei edes riitä yksi ammatti työelämässä. Ap joutuu kuitenkin uudelleenkoulutukseen myöhemmin (työkkärillä lähihoitajakoulutus). Parempi että itse valitset mitä opiskelet, etenkin vielä kun et ole liian vanha.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:26"]
Ap:n on paras unohtaa muiden lupaukset ja alkaa opiskella alaa jolla ikärasismi ei vaivaa ja joka sopii yhteen aiemman tutkinnon kanssa. Vaikka sossutyö. Voit hakea suoraan maisteriopintoihin (edes kiintiöt ei vaikuta), menee 2 vuotta, opiskele ensin avoimessa aineopinnot. Teet jotain henkilökohtaisen avustajan tai postinkantajan tai pikaruokamyymälän kassan duunia tuon 2 vuotta. Säästä ryyppyrahasi avoimen opintoihin.
[/quote]
Vajotkoon koko Suomi paskaan kun valehtelitte, en tee teidän puolesta enää yhtään mitään kun valehtelitte. Tästä lähin vain sabotoin koko yhteiskuntaa, se on oikein teille, olkoon kaikki mahdollisimman kalllista ja vaikeaa.