mikä helv... on kun tulee niin paha olo
Yhden ihmisen kanssa kun "keskustellaan" eli kirjoitellaan!
Se vänkää koko ajan ja vääntää.
Hyi hitsi, tulee inhottava olo.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:12"]No älä kirjoita, vai työnkö puolesta pitää? Mua kanssa sattuu, jos hakkaan päätäni seinään. Ihme juttu, joka kerta käy niin.
[/quote]
Täytyy korjata sen käsityksiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:12"]No älä kirjoita, vai työnkö puolesta pitää? Mua kanssa sattuu, jos hakkaan päätäni seinään. Ihme juttu, joka kerta käy niin. [/quote] Täytyy korjata sen käsityksiä.
[/quote]
Miksi ihmeessä tunnet olevasi vastuussa siitä, mitä joku toinen ajattelee! Ajatelkoon ihan mitä lystää. Älä anna tuollaisten energiavarkaiden viedä aikaasi ja voimiasi. Keskity ihan omaan elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:12"]No älä kirjoita, vai työnkö puolesta pitää? Mua kanssa sattuu, jos hakkaan päätäni seinään. Ihme juttu, joka kerta käy niin.
[/quote]
Täytyy korjata sen käsityksiä.
[/quote]
Eikä täydy. Voi apua oot sellanen kamala rasittava besserwisser varmaan! Anna vaan mennä toisesta korvasta ulos sen toisem väitteet.
No älä kirjoita, vai työnkö puolesta pitää? Mua kanssa sattuu, jos hakkaan päätäni seinään. Ihme juttu, joka kerta käy niin.