Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei minua pelottaa nyt

Vierailija
25.02.2015 |

Kirjoitin joskus tänne asiasta, että paikassa X on miespuolinen henkilö, joka heittää läpändeerusta ja juttelee minulle AINA kun asioin kyseisessä paikassa. Juu, en tietenkään ole aina siellä kytiksellä katsomassa, kuinka hän juttelee muille, mutta tuntuu vähän, että siinä olisi jotain...

olen luonteeltani aika avoin ja humoristinen, myös tuntemattomille ihmisille, mikäli he tekevät aloitteen jutteluun. nyt minua on alkanut kuitenkin ihan toden teolla pelottamaan, että tämä herra X kysyy numeroani tmv. joskus!! En ole vapaa... vaikka äijäni on melko mestari sössimään asioita, niin en kuitenkaan voi lähteä pilaamaan hommaa jonkun tuntemattoman takia. MITÄ JOS HERRA X IHAN OIKEASTI PYYTÄÄ NUMEROANI JOSKUS????? @__@ olen ollut ennenkin vastaavissa tilanteissa ja vähän aikaa läppää heitettyään miehet ovat aina kokeilleet saada jatko-osaa kanssani, joten pelkään olevani nyt samassa tilanteessa!

pahinta on ehkä se, että yllättävissä tilanteissa jäädyn OIKEASTI täysin ja jumitan vain hokien, että tota... mä... mä... tota... tai siis... mä... ja naureskelen hermostuneesti.

Voihan apua! Ja en todellakaan ole mitenkään itseriittoinen vaikka mietin tällaista. Muistelen vain menneitä ja miten olen saanut yllättäviä(kin) treffikutsuja joskus menneisyydessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:29"]Siis mitä? Tämä tuntematon mieskö määrää mitä sä teet? Jos kysyy numeroa, on pakko se antaa niinkö?

mitäs jos se pyytää sua hyppäämään kaivoon, hyppäätkö?
[/quote]

Voit ymmärtää joko 1) tahallaan väärin tai 2) oikein %) valitse kumman haluat. Selitin ongelman selkeästi.

Vierailija
2/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äitis numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että "kiitos kutsusta ja arvostan rohkeuttasi, mutta olen varattu. Joten ei kiitos." Ja heität hymyn päälle. Not that bad?

Vierailija
4/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että ihan aina ei ole ollut näin. Tämä läpänheitto-juttu alkoi siitä, kun minulle kävi kerran tässä samaisessa paikassa pikku kämmi ja tämä herra X näki sen. SIITÄ lähtien on alkanut jokakertainen läpänheitto. Ei hän mitenkään minua ällötä eikä ahdista, en minä sillä. Jos olisin vapaa, saattaisin mennä täysillä mukaan ja katsoa mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

Vierailija
5/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:47"]

No sanot että "kiitos kutsusta ja arvostan rohkeuttasi, mutta olen varattu. Joten ei kiitos." Ja heität hymyn päälle. Not that bad?

[/quote]

No on se paha... ei käytöksestäni voi suoraan sanottuna edes aavistaa, että olen varattu. Enkä todellakaan halua vaikuttaa miltään flirttailevalta kusipäältä :( Ja koska mieheni on tosiaan mestari sössimään asioita, en todellakaan osaa ennustaa, milloin on vikatikki ja saan tarpeekseni. Vaikka en tietenkään halua sellaista ajatella, mutta olen vain realisti :D 

Vierailija
6/12 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyy niin et anna?! Humoristinen olet kyllä, mutta tuskinpa huumorintajuinen.

Vierailija
7/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä

Vierailija
8/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aikamoinen kälättäjä ja jossittelija.

Vierailija
9/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun pitäisi sanoa EI, mutta pelkäät sanovasi KYLLÄ?

Vierailija
10/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että ihan aina ei ole ollut näin. Tämä läpänheitto-juttu alkoi siitä, kun minulle kävi kerran tässä samaisessa paikassa pikku kämmi ja tämä herra X näki sen. SIITÄ lähtien on alkanut jokakertainen läpänheitto. Ei hän mitenkään minua ällötä eikä ahdista, en minä sillä. Jos olisin vapaa, saattaisin mennä täysillä mukaan ja katsoa mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

[/quote]Rauhoitu :) Ei jatkuvakaan läpänheitto tarkoita sitä, että mies haluaa tehdä lähempää tuttavuutta. Mies saattaa olla luonnostaan "smalltalkkaaja" kaikille vähänkin tutummille, ja tuo sun kämmäilysi on vain ollut ns. jäänmurtaja välillänne.

Vierailija
11/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:59"]

[/quote]Rauhoitu :) Ei jatkuvakaan läpänheitto tarkoita sitä, että mies haluaa tehdä lähempää tuttavuutta. Mies saattaa olla luonnostaan "smalltalkkaaja" kaikille vähänkin tutummille, ja tuo sun kämmäilysi on vain ollut ns. jäänmurtaja välillänne.

[/quote]

Toivottavasti!

Vierailija
12/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Tämä tuntematon mieskö määrää mitä sä teet? Jos kysyy numeroa, on pakko se antaa niinkö?

mitäs jos se pyytää sua hyppäämään kaivoon, hyppäätkö?