Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä mulla on??

Vierailija
25.02.2015 |

ystävät on viime aikoina huomautelleet että vaivun ajatuksiini hetkeksi enkä kommentoi keskusteluun tai vastaa kysymykseen joka minulle esitetty.tuijotan vain tyhjästi eteeni kuin muka miettisin jotain, sitten havahdun ja kysyn et mitä kysyitkään ja mistä puhuttiinkaan. en muista itse että olisin jonkin aikaa vaan jotenkin 'ollut', mielestäni vain sekunniksi kadotin keskustelunaiheen vaikka ilmeisesti todellisuudessa ollut poissaoleva tovin enemmänkin??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
2/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut. Paljon mielessä?

Vierailija
4/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:51"]

Ikäsi?

[/quote]

32, öö, kuinka niin?

ap.

Vierailija
5/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittaa muistisairauteenkin

Vierailija
6/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:51"]

Epilepsia?

[/quote]

???

ap.

Vierailija
7/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:52"]

Masentunut. Paljon mielessä?

[/quote]

ei masennuksesta tietoakaan...

ap.

Vierailija
8/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita teini-ikäsenä. Oli kuulemma kaveri huudellu vieres aika kauan. Emmä ainakaa tiedä mitä se oli

Vierailija
9/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kuten kaikki tietävät, 90% aivokapasiteetista on käytössä pingviinien varastointiin*, sinun kohdallasi pingviinit ovat lisääntyneet tavallista runsaammin ja alkavat nyt viedä sitä loppu 10%:a. Pingviinikantaa tulisi harventaa, tai antaa osa pois sellaiselle, jolla pingviineillä on vaikeuksia lisääntyä.

2) Olet Neuvostolliton-aikaisen agenttiohjelman sleeper-agentti ja hylätty ohajusjärjestelmä yrittää reistaillessaan herättää sinua toimimaan saamiesi ohjeiden mukaisesti, jolloin lamaannut hetkiseksi. Missiosi olisi mennä Lievestuoreen peruskoululle ja vaatia enemmän Neuvostoliittolaisia maitotuotteita koulun ruokavalioon.

3) Olet yksi Stepfordin vaimoista ja alitajuntasi taistelee ohjelmointia vastaan. Älä pelästy, etsi miehesi kaukosäädin ja kontrolloi omaa elämääsi, kunnes löydät tavan purkaa ohjelmointi.

Osuiko mikään oikeaan?

*Douglas Adams, The Long Dark Tea-time of the Soul

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi