Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huvittavia nämä ihmiset, jotka hankkivat itselleen Verisuren palveluja, vaikka heillä ei olisikaan mitään arvokasta varastettavaa!
Kommentit (43)
Seutukunnalla ollut hiippareita sitten 80-luvun ja autoissakin monesti avaimet virtalukossa ja sitten tulokkaiden rosvo kuvitelmat?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ikinä osta mitään tavaraa tai palvelua ovelta ovelle kiertäviltä myyjiltä. Siksi meille ei koskaan tule Verisurea.
Meillä on valvontakamerat ja niistä varoittavat tarrat ja kyltit. Kerran oven taakse tuli Verisuren myyjä joka alkoi tivaamaan, että onko kameramme nauhoittavia, montako niitä on ja minkä merkkisiä. En varmasti kerro tuollaisia tietoja kellekään vaan myyjä sai varsin nopean lähdön. Hyvin lähellä oli etten ilmoittanut poliisille että asuinalueella pyörii hiippari joka yrittää selvittää miten asuntoihin pääsee sisälle.
Alue: Aihe vapaa
Mitä väliä korvauksilla on kun pahimmat vammat tulee sieluun? Niitä ei vakuutus korvaa. En todellakaan halua, että minun kotiini tulee yhtään ketään ja siitä turvasta olen valmis maksamaan. Mutta minulla on siihen varaakin, joten ketä kutkuttaa.