Huvittavia nämä ihmiset, jotka hankkivat itselleen Verisuren palveluja, vaikka heillä ei olisikaan mitään arvokasta varastettavaa!
Kommentit (43)
Jonkun mielestä arvotonta mutta esim.huume tyyppi miettii mitä saa myymällä alushousut tai maljakon tai farkut.Esimerkiksi on muistoesineitä matkoilta ja työstä synttärilahjoja millä on tunne arvoa.Myös kun on ostanut rihkamakorun sekin on mieluinen .sitä tykkää vaikka onkin arvoton tai huumetyyppi saa siitä rahaa tupakkaan. Meille myi romanian turkkilainen Bulgariasta nainen aidon kultaranne ketjun mikä oli pläkkipeltiä ja hajosi palasiksi. Mutta taas hellari nainen varasti meiltä aidon kultaketjun Singapore ketju. Ranneketju.Meille yöksi nukkumaan pyytänyt venäjän kielinen muka juutalainen vapaakirkolta jakomäkeläinen varasti repun kahvimukeja alushout ties mitä muuta soitti meidän puhelimesta venäjän alkuisiin numeroihin yöllä.Näin ne sai meidän numeron ja osoitteet sekä tiedon mitä meillä on sillä rosvot tyhjensi asunnon huonekaluista myöhemmin.
kyllä kerrostalo varkauksia kanssa tapahtuu,myös parvekkeen kautta. jos omassa talossa käyty se on inhottava turvaton fiilis.
ymmärrän kyllä palvelun ostajia.
meidän kerrostalon paras turvajärjestelmä on kyylääjä mummot.
Meillä on kaksi 50kg painavaa vahtikoiraa jotka ajaa hiipparit pois varsin tehokkaasti. Ovat hyviä karkottamaan myös kulkukauppiaat, esim. Verisuren kaupparatsut.
Parasta verisuressa on palovaroittimet ja vuotosuoja ja tietty tuo suojaus kun ollaan reissussa.
Tunnen kaksi ihmistä, jotka muuttivat pois kodeistaan murron jälkeen. Jäi trauma ja pelkotilat.
Ymmärrän, miksi vartiointipalvelulle on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi 50kg painavaa vahtikoiraa jotka ajaa hiipparit pois varsin tehokkaasti. Ovat hyviä karkottamaan myös kulkukauppiaat, esim. Verisuren kaupparatsut.
Entäs kun tulee tulipalo? Ilmoittaako sun koirat hätäkeskukseen niin kuin Verisure?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.
Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.
Mitenkäs tuohon auttaa verisure? Hälytin on tietysti pois päältä silloin kun ollaan kotona, joten ei auta.
Kai tiesit, että sen saa hälyttämään myös silloin kun olet itse sisällä?
Hanki turvapalveluja tarrat ovelle, käytännössä yhtä tehokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.
Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.
Mitenkäs tuohon auttaa verisure? Hälytin on tietysti pois päältä silloin kun ollaan kotona, joten ei auta.
Siinä Verisuressa on kaks toimintoa: osasuojaus eli sillon kun joku on kotona, mutta ovet lukossa esim. yöllä ja toinen kokosuojaus silloin kun kukaan ei ole kotona, jolloin liiketunnistimet on myös päällä ovi- ja ikkunatunnistimien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee tulipalo? Ilmoittaako sun koirat hätäkeskukseen niin kuin Verisure?
Asutaan niin kaukana palolaitoksesta, että talo palaa maan tasalle joka tapauksessa.
Siis eikö näilä verisure-omistajilla ole mitään vakuutuksia? Jos mun kämppä palaisi tai tyhjennettäisiin, saisin vakuutuksista ihan kelpo korvaukset huomioiden, että en ole tehnyt itse mitään törppöä.
Tottakai omakotitalossa on tuollainen, saa alennusta vakuutuksestakin. Parasta siinä on se paloturva, ei tarvitse pelätä että tönö on palanut kun tulee kotiin, he sensorit hälyttää jos kun takka vähän savuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö näilä verisure-omistajilla ole mitään vakuutuksia? Jos mun kämppä palaisi tai tyhjennettäisiin, saisin vakuutuksista ihan kelpo korvaukset huomioiden, että en ole tehnyt itse mitään törppöä.
Onko kokemusta? Kuitit joka esineestä jossakin pilvessä, ja kaikki ihan uutta? Koska se "käypä korvaus" vastaa sitä mitä se irtaimisto maksaisi kirpputorilla, jo 5 v vanha laite on arvoton. Vakuutusyhtiöt kyllä lupaa, mutta korvaukset on alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellaiset hälyttimet mitkä hälyttää jos ovea avaa. Eli kun ollaan kotona ja jos yöllä joku avaa oven, niin hälyttimet pärähtää päälle. Pitää tehokkaasti tunkeilijat poissa. Sitten on lisäksi kamerat ja liiketunnistimet. Jos ollaan kokonaan poissa, niin liiketunnistimet hälyttää liikkeistä, kamera nauhoittaa ja poliisit tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla rivarissa kävi joku turvalukkokauppias. Sanoin sille että varkaat pääsee halutessaan ikkunasta ja kerroin neljästä vartioivasta koirasta. Suurimman paino oli "vain" 30kg, mutta kyllä ne asiansa ajoivat.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen omistajan aikaan tähän oli murtauduttu. Lisäksi olen kokenut sen kun murtovarkaat käyvät, asuttiin 3. kerroksessa ja edellisen asunpaikan naapurissa käytiin. Eli maksan mielelläni turvan tunteesta.
Nimeomaan turvallisuudentunne. Se on arvokas ja jos on rahaa niin miksei maksaisi siitä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi ihmistä, jotka muuttivat pois kodeistaan murron jälkeen. Jäi trauma ja pelkotilat.
Ymmärrän, miksi vartiointipalvelulle on kysyntää.
Minäkin heräsin vuosia sitten ääneen, että joku oli aamuyöstä tulossa väkivalloin sisään ulko-ovesta. Tulija lähti käpälämäkeen, kun sytytin valot. En halunnut siinä asunnossa sen jälkeen enää asua. Mitään arvokasta varastettavaa mulla ei ole koskaan ollut.