Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavia nämä ihmiset, jotka hankkivat itselleen Verisuren palveluja, vaikka heillä ei olisikaan mitään arvokasta varastettavaa!

Vierailija
29.11.2021 |

Hah!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kierteli ovelta ovelle tuollainen myyjä.

Vierailija
2/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riittää että joku luulee että on - murtautuu ja pistää paikat sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureilla on ollut ko. lafkan hälytysjärjestelmä jo vuosikausia. Mies ei olisi halunnut mutta vaimo on niin harhainen ja pelokas että vaati saada taloon sellaisen. Hän nyt luulee muutenkin että kaikki paikat on varkaita ja r a i s k a a j i a täynnä.

Vierailija
4/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kallistakin?

Vierailija
5/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamerat joka ulko-ovella, näkyy livenä kännykässä jos siellä joku häärää ja saa kuvaa sekä filmiä. Riittää mulle ja maksoi muutaman kympin. Oikein terävä kuva onkin.

Vierailija
6/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen on pientä verrattuna siihen, millaisen sotkun jättävät: ketsuppia ja jauhoja seinille, pakastin sulamaan, viemäri tukkoon ja hana auki jne.

Vierailija
7/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä Tiirikka-Teuvo sukevalta

Vierailija
8/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen omistajan aikaan tähän oli murtauduttu. Lisäksi olen kokenut sen kun murtovarkaat käyvät, asuttiin 3. kerroksessa ja edellisen asunpaikan naapurissa käytiin. Eli maksan mielelläni turvan tunteesta.

Vierailija
9/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.

Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.

Vierailija
10/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Verisurea joksikin terveysfirmaksi (veripalvelu, verinäytteet jms), kun ensimmäisen kerran niiden auton näin.

Vierailija
11/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastaminen on pientä verrattuna siihen, millaisen sotkun jättävät: ketsuppia ja jauhoja seinille, pakastin sulamaan, viemäri tukkoon ja hana auki jne.

We are The Wet Bandits.

Vierailija
12/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielummin vakuutuksesta, jos jotain varastetaan.

Vierailija
13/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kamerat joka ulko-ovella, näkyy livenä kännykässä jos siellä joku häärää ja saa kuvaa sekä filmiä. Riittää mulle ja maksoi muutaman kympin. Oikein terävä kuva onkin.

Tallentuuko se kuva myös jonnekin?

Vierailija
14/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.

Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.

Turussa oli jokin aika sitten vastaava tapaus. Joku häiriintynyt hiippari murtautui asuntoihin ja yksi perhe heräsi siihen kun tämä hiippari tönöttää heidän makuuhuoneessaan keskellä yötä.

Vierailija
15/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin juttu näissä on juuri tuo yksityisyyden loukkaus. Tavarat (joitakin tunnearvokkaita esineitä lukuunottamatta) saa rahalla, mutta turvattomuus jää, Siksi ymmärrän hyvin hälytysjärjestelmän hankkivia ihmisiä.

Itse asumme pienkerrostalossa ns. hienolla alueella - olen vitsaillut, että paras murtoturva meille on lähistön suuret ja hienot omakotitalot

Vierailija
16/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaukana, niin ärsyttävää seurata, kun joku tunkee sisään.

Vierailija
17/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vaihteeksi Securitas harrastamassa iltahäirintää. Kiitos ei ja ovi kiinni.

Vierailija
18/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kerrostaloissa jo kamerat kun on parvekkeiden kautta jo varastettu ja jopa työkoneilla nostokopin avulla ja kuorma autoilla viety huonekaluja viherkasveja.Talvitakkeja varastetaan ja pipoja myöten kaikkea.Talvikenkiä. Kaikki ei vaan ole lahjoitustavaraa vaan varastettuja.Voi olla myynnissä piraattia ja varastettua.

Vierailija
19/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä osaavat peittää varansa ap.n kaltaisilta.

Vierailija
20/43 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkoneita varastavat kirjoitti:

Nykyään on kerrostaloissa jo kamerat kun on parvekkeiden kautta jo varastettu ja jopa työkoneilla nostokopin avulla ja kuorma autoilla viety huonekaluja viherkasveja.Talvitakkeja varastetaan ja pipoja myöten kaikkea.Talvikenkiä. Kaikki ei vaan ole lahjoitustavaraa vaan varastettuja.Voi olla myynnissä piraattia ja varastettua.

Suomessako?