Huvittavia nämä ihmiset, jotka hankkivat itselleen Verisuren palveluja, vaikka heillä ei olisikaan mitään arvokasta varastettavaa!
Kommentit (43)
Sehän riittää että joku luulee että on - murtautuu ja pistää paikat sekaisin.
Naapureilla on ollut ko. lafkan hälytysjärjestelmä jo vuosikausia. Mies ei olisi halunnut mutta vaimo on niin harhainen ja pelokas että vaati saada taloon sellaisen. Hän nyt luulee muutenkin että kaikki paikat on varkaita ja r a i s k a a j i a täynnä.
Mulla on kamerat joka ulko-ovella, näkyy livenä kännykässä jos siellä joku häärää ja saa kuvaa sekä filmiä. Riittää mulle ja maksoi muutaman kympin. Oikein terävä kuva onkin.
Varastaminen on pientä verrattuna siihen, millaisen sotkun jättävät: ketsuppia ja jauhoja seinille, pakastin sulamaan, viemäri tukkoon ja hana auki jne.
Nimimerkillä Tiirikka-Teuvo sukevalta
Edellisen omistajan aikaan tähän oli murtauduttu. Lisäksi olen kokenut sen kun murtovarkaat käyvät, asuttiin 3. kerroksessa ja edellisen asunpaikan naapurissa käytiin. Eli maksan mielelläni turvan tunteesta.
No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.
Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.
Luulin Verisurea joksikin terveysfirmaksi (veripalvelu, verinäytteet jms), kun ensimmäisen kerran niiden auton näin.
Vierailija kirjoitti:
Varastaminen on pientä verrattuna siihen, millaisen sotkun jättävät: ketsuppia ja jauhoja seinille, pakastin sulamaan, viemäri tukkoon ja hana auki jne.
We are The Wet Bandits.
Maksan mielummin vakuutuksesta, jos jotain varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kamerat joka ulko-ovella, näkyy livenä kännykässä jos siellä joku häärää ja saa kuvaa sekä filmiä. Riittää mulle ja maksoi muutaman kympin. Oikein terävä kuva onkin.
Tallentuuko se kuva myös jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
No me otettiin nämä hälytinpalvelut sen jälkeen kun kotonamme kävi hiippari. Paljastui, että sama hiippari oli käynyt usean kerran ja yleensä silloin, kun nukuttiin. Seisomassa sängyn vieressä ja sen yhden ainoan kerran kun erehtyi varastamaan jotain älytöntä ja melko arvotonta, niin jäi kiinni. Muuten olisi jatkanut samaa vaikka hampaan tappiin, koska mitään jälkiä ei jäänyt. Tuli sisälle avonaisesta ikkunasta ja kesällä ovesta kun itse oltiin pihalla ajamassa nurmikkoa. Piileskeli kaapissa yöhön saakka.
Että joo, en pelkää tavaroiden puolesta, vaan ällöttää ajatus jostain sekopäisestä äijänhippulasta, joka käy toisten kodissa huvikseen. Rehellinen varas ei edes haittaisi minua.
Turussa oli jokin aika sitten vastaava tapaus. Joku häiriintynyt hiippari murtautui asuntoihin ja yksi perhe heräsi siihen kun tämä hiippari tönöttää heidän makuuhuoneessaan keskellä yötä.
Ikävin juttu näissä on juuri tuo yksityisyyden loukkaus. Tavarat (joitakin tunnearvokkaita esineitä lukuunottamatta) saa rahalla, mutta turvattomuus jää, Siksi ymmärrän hyvin hälytysjärjestelmän hankkivia ihmisiä.
Itse asumme pienkerrostalossa ns. hienolla alueella - olen vitsaillut, että paras murtoturva meille on lähistön suuret ja hienot omakotitalot
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaukana, niin ärsyttävää seurata, kun joku tunkee sisään.
Meillä kävi vaihteeksi Securitas harrastamassa iltahäirintää. Kiitos ei ja ovi kiinni.
Nykyään on kerrostaloissa jo kamerat kun on parvekkeiden kautta jo varastettu ja jopa työkoneilla nostokopin avulla ja kuorma autoilla viety huonekaluja viherkasveja.Talvitakkeja varastetaan ja pipoja myöten kaikkea.Talvikenkiä. Kaikki ei vaan ole lahjoitustavaraa vaan varastettuja.Voi olla myynnissä piraattia ja varastettua.
Ehkäpä osaavat peittää varansa ap.n kaltaisilta.
Kodinkoneita varastavat kirjoitti:
Nykyään on kerrostaloissa jo kamerat kun on parvekkeiden kautta jo varastettu ja jopa työkoneilla nostokopin avulla ja kuorma autoilla viety huonekaluja viherkasveja.Talvitakkeja varastetaan ja pipoja myöten kaikkea.Talvikenkiä. Kaikki ei vaan ole lahjoitustavaraa vaan varastettuja.Voi olla myynnissä piraattia ja varastettua.
Suomessako?
Täällä kierteli ovelta ovelle tuollainen myyjä.