Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka luottotiedottomalle

Vierailija
25.02.2015 |

Voiko luottotiedoton päästä mihinkään töihin vai tarkistetaanko tiedot aina? Tarkistetaanko poliisin turvallisuusselvityksessä luottotiedot tai jos vaaditaan nuhteetonta taustaa? Onko luottotiedottomalla mahdollisuus töihin ja sitä kautta tietojen puhdistumiseen vai olenko aina pohjasakkaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jopa kaupassa töissä eikä siellä kenenkään myyjän luottotietoja tarkistettu, itse sai omansa katsoa jos halusi kun harjoiteltiin sitä luottokortteja varten (meillä siis myönnettiin niitä).

En oikein usko että missään muuallakaan niitä tarkisteltaisiin systemaattisesti.

Vierailija
2/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. töissä tarkistetaan luottarit, vaikkei olla millään lailla rahaliikkeen kanssa tekemisissä. Näin on ollut viimeisen viiden vuoden aikana jokaisessa mun työpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:16"]Meillä esim. töissä tarkistetaan luottarit, vaikkei olla millään lailla rahaliikkeen kanssa tekemisissä. Näin on ollut viimeisen viiden vuoden aikana jokaisessa mun työpaikassa.
[/quote]

Millaisissa töissä?

Vierailija
4/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne luottotiedot siihen työpaikan saantiin ja/tai töiden tekemiseen vaikuttaa?

Viimeisen neljännesvuosisadan aikana ei itsellä ole "luottotietoja" ollut kuin ehkä muutaman vuoden ennen nykyistä lamaa ja menivät taas konkurssin myötä eläkeikään saakka.

Silti on kaikki onnistunut asuntolainaa myöden.

Vierailija
5/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan, että luottotiedottomuus olisi ongelma työnsaannille. Tai no jossain finanssimaailmassa saattaa olla, mutta tuskin suurimpaan osaan. Millä hemmetillä voi saada luottonsa takaisin, jos ei pääse töihin, josta saa palkan, josta voi maksaa velkaa pois :D

Vierailija
6/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta työssä tarkistetaan luottotiedot? Ka mihin niitä siinä työssä tarvitaan?

Vierailija
7/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymäläpäällikkönä minun luottotiedot työnantaja tarkisti ennen palkkausta. Ensin haastattelussa kysyi pysyykö raha tallessa ja ennen sopparin kirjoittamista sitten vielä tarkasti ne. Onhan minulla vastuu liikkeeni rahoista, joten eiköhän se pomoa kiinnosta miten olen omat rahaasiani hoitanut. Henkilökunnan luottotietoja ei tarkisteta.

Vierailija
8/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut että olis tarkistettu.. Taloushallinnon töissä olen, eivät usko että firman rahat sössisin :P
Ulosottoja menee yllättävän paljon palkoista.

Vierailija
9/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajaa ei todellakaan kiinnosta miten maksat ulosottovelkasi. Työnantajaa kiinnostaa miten hoidat firman rahat, varinkin jos sinulla on vastuu firman rahoista jollain tapaa. 

Vierailija
10/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa nyt ainakin tarkastetaan luottotiedot. Ja varmaan jossain arvokuljetus ja laskentakeskuksien hommissa.

Vierailija
11/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:23"]

Työnantajaa ei todellakaan kiinnosta miten maksat ulosottovelkasi. Työnantajaa kiinnostaa miten hoidat firman rahat, varinkin jos sinulla on vastuu firman rahoista jollain tapaa. 

[/quote]

tämä vastaus numerolle 7.

Vierailija
12/14 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma taloustilanne tee huonoa työntekijää😁

Vierailija
13/14 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työpaikkaa on mennyt sivu suun luottotietojen takia. Suppea turvallisuusselvityskin menee läpi, ja ylipäätään turvallisuusselvityksissä kiinnostaa enemmän onko sinulla kontakteja järjestäytyneeseen rikollisuuteen.

Vierailija
14/14 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luototiodoton ei saa töitä mistää työantaja katsoo että olet rikollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi