Älypuhelintaan plärännyt tyttö meinasi pudota monttuun
Kommentit (17)
Lapiomies on saatava heti lakitupaan syytettyjen penkille. Tuohan on selvää vapauden riistoa kun ei anneta tytön vapaasti tallustaa mihin haluaa. Seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit täyttyvän kun antoi tytön kävellä itseään päin, takuulla oli lapiomiehellä kanki kovana. Ei muuta kuin kymppitonni korvauksia henkisistä kärsimyksistä ja pari vuotta kuritushuonetta.
No pitäisi katsoa eteensä. Turha sitten syyllistää muita, jos käy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:12"]
No pitäisi katsoa eteensä. Turha sitten syyllistää muita, jos käy huonosti.
[/quote] No jos se lapiomies ei olisi siinä ollut niin montun pohjalta olisi puhelimineen löytänyt itsensä.
Minkähän verran moisia onnettomuuksia sattuu? Heti aamusta kirjauduttava palveluihin ja tuijotetaan näyttöä eikä ympäristöä.
Älypuhelintaan plärännyt tyttö oli pudota monttuun.
Ei mulla muuta..
kerran minua tuli vastaan PYÖRÄILEVÄ älypuhelintaan selaava vanhempi mies (noin seitsemänkymppinen) ilman kypärää. Ei paljon järki päätä pakottanut. Koko sinä aikana kun hänet näin ei nostanut katsettaan puhelimestaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:25"]
Älypuhelintaan plärännyt tyttö oli pudota monttuun.
Ei mulla muuta..
[/quote] Arvasin, että kielipoliisi tuohon puuttuu. Ei mulla muuta. :)
Minäkin olen nähnyt pyörällä ajavan miehen puhelinta räpeltämässä.
Vai meinasi pujota monttuhun. Tytöt tytöt katsokaapa ympärille ja älypuhelin laukussa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:31"]
Vai meinasi pujota monttuhun. Tytöt tytöt katsokaapa ympärille ja älypuhelin laukussa.
[/quote] Niin, siinä jos ois niskat taittaen volttia heittänyt pudotessaan ois jäänyt pläräykset siihen.
Jos olisin ollut se lapiomies, olisin kyllä vaatinut jotakin korvaukseksi...
Onneksi ei ole varaa älypuhelimen ostoon.
Täytyy tunnnustaa, että viime vuonna toukokuussa kaupasta tullessani kirjoitin viestiä ja tipuin matalaan työmaamonttuun. Ostokset levisivät pitkin ja poikin ja iskin leukani johonkin kivenmurikkaan sillä seurauksella, että leukaan ommeltiin 5 tikkiä ja ruma arpi muistona. Puhelin ihme kyllä säilyi ehjänä. Ja olen sentään jo keski-ikäinen eukko!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:34"]
Jos olisin ollut se lapiomies, olisin kyllä vaatinut jotakin korvaukseksi...
[/quote] Palkinto, koska pelasti tytön vähintään nololta tilanteelta.
Pari kuukautta sitten näin juna-aseman portaissa kaksi miestä, jotka tuijottivat puhelimiaan ja ajattelin itsekseni, että kohta nuo kaatuvat. No, eivät kaatuneet mutta kumpikin horjahti ikävän näköisesti ja toinen pomppi epämääräisesti portaat loppuun asti kunnes sai tasapainonsa takaisin. Hyvä, etteivät vetäneet muita ihmisiä mukanaan.
En tiedä miksi nuorilla naisilla pitää aina olla joku miesten keksimä vekotin kädessä. Se alkaa tuntua kliseiseltä. Minulle riittää pöytätietokone ja puoliksi rikkinäinen kännykkä.
Siinä voi helposti kuvitella, että siellä on jotakin tärkeää ja ylevää meneillään, vaikka oikeasti luetaan jotakin juoruja tai alusvaatemallistoja.
-Mies 29v-
Lähinnä mua huolestuttaa opettajien viestittely oppilaille. Jos heti aamusta oltava kirjautuneena palveluihin ja keskityttävä niihin, niin on se riskitekijä liikenteessä.