Kehu imuriasi!
Tarttis ostaa uusi sellainen. Tulee käyttöön okt jossa 2 krsta. Vanha imuri Dyson johon olen tosi tyytymätön (kova ääni, liian lyhyt johto, heti täyttyy pölystä)
Kommentit (25)
Meillä yli 20 vuotta vanha Miele. Ei ole mennyt rikki edes rakennuspölyjen imuroinnista.. Ja imuroi edelleen hyvin :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:17"]
Kehun Dysonia, vaikka nykyään sen haukkuminen onkin muotia. Tyhjennyssysteemi on kätevä ja ei haise imurille. Ääni on kova, mutta entä sitten? En minä yöllä imuroi. Johto riittää 60m2 asunnossa jokapuolelle.
[/quote]Et ole päässyt paremmallakaan polkemaan, joten kyllä silloin huonokin kelpaa. Varmasti sama myös miehissä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:18"]
Meillä yli 20 vuotta vanha Miele. Ei ole mennyt rikki edes rakennuspölyjen imuroinnista.. Ja imuroi edelleen hyvin :)
[/quote]Miele on toiseksi paras, tosin se on painava jysky, mutta muuten hyvä.
En oikein ymmärrä tätä Dyson kritiikkiä. Itselläni on tuo perusdysuni sellaisella pyörivällä harjasuulakkeella. Sen ostin erikseen. Huikea imuri! Imuroinnin jälkeen todellakin on puhdasta. Meillä on kaksi koiraa, joten imuroitavaa riittää.
Säiliön täyttyminenhän on merkki toimivuudesta. Ääni on miehekäs!
Miks mä luulin että tänne pitää tulla lässyttämään jotain söpöstelyä imurilleen... :D
Ja miksi niin luultuani avasin tän ketjun. :O