Mies vihainen?
Eli kuten otsikosta näkee, mies on kiukkuinen kuin ampiainen. Tämä johtunee seksistä mitä ilmeisimmin. Olen sairaanhoitaja ja työvuorot sen mukaiset. Miehellä puolestaan mukava virastotyöaika, aina ei vapaa-aika sovi yks yhteen Mies haluaisi usein seksiä ja halailua, pussailua ym. Niin minäkin ei siinä mitään, mutta en vain jaksa töiden jälkeen. Lisäksi mies tykkää lähetellä tuhmia viestejä ym. No töissä en kyllä jaksa todellakaan seksiä miettiä, en sitten yhtään.
Mies ilmeisesti suuttui kun tiuskasin etten jaksa töiden jälkeen sekstailla, että viikonloppuna sitten. Hän kuitenkin lähetteli minulle vihjailevan viestin seuraavana päivänä ja suuttui entistä enemmän kun en vastannut.
Nyt mies ollut jo pitkään kiukkuinen, hermostuu helposti, ei oikeen naura millekkään ja jotekin pahalla tuulella. Koskaan tuollainen ole muuten. Muuten kun on niin ihana, tekee kotityöt, käy kaupassa,antaa jalkahierontaa, tekee hyviä ruokia, kuskaa töihin ym.
nyt kuin eri ihminen! Onko kukaan muu vuorotyöläinen moista kokenut?
Kommentit (30)
No, meillä miehestä huomaa, kun ei saa vällyjä pöllytellä ,,, on tosi kiukkuinen. Oon sanonutkin sen. Kannattaa joskus jaksaa.3321
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:24"]
Minä taas kunnioitan toista ihmistä sen verran paljon, että ymmärrän väsymyksen vievän seksihalut toisinaan. No mikä ongelma se taas toisaalta on, seuraavalla kerralla on kahta hauskempaa sitten, kysymys on siis vastavuoroisesta oman kumppanin huomioon ottamisesta, onko liian vaikea ymmärtää?
[/quote]
Kyllähän se näinkin on, mutta jos jatkuvasti venyttää seksiä, alkaa se pikkuhiljaa ottaa päähän.
Meillä meni näin. Vaimo "pihtasi" reilu kymmenkunta vuotta, itsellä oli siihen vaikea sopeutua, vajaa kerran viikossa tahtiin, alussa oli tietenkin paljon useammin.
Pikkuhiljaa itselläkin halut väheni, johtuen siitä, että tiesi vaimon "kierron". Ja nyt, haluttaa edelleen, mutta jos vaihtoehtona on joku muu harrastus, kaljan juonti tai joku muu, vaimon halut (edelleen sen kerran, vajaa viikossa), menee taka-alalle. Vaikka vihjailisikin siihen malliin, otan mieluummin sen toisen vaihtoehdon.
Nytkin tuossa olisi valmis, ihan varma olen, mutta ehdin ottaa "muutaman" oluen (hui, keskellä viikkoa, tuomitkaa minut nyt siitäkin), joten en ole halukas, mieluiten selvinpäin. Ehdimme huomennakin, ehkä, jos en ole menossa harrastuksiin, todennäköisesti menen, odottakoon.
M
Miehet on niin lapsellisia ja ymmärtämättömiä ikuisia pikkupoikia: jos nasse ei saa tikkaria, niin on sit hirveen vihainen, hellanlettas sentään!
Joo, älä anna, anna mieluummin jollekin kirurgille;)
Kohta toinen nainen tuolla menolla..
Seksille kyllä löytyy aikaa jos sitä OIKEASTI haluaa.
N24
Mitä sä sillä miehellä teet jos et halua sen kanssa mitään läheisyyttä?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:20"]
Kohta toinen nainen tuolla menolla..
[/quote]
Tai se kirurgi;)
Kumpi nyt on pahempaa, vähän läheisyyttä miehesi kanssa vai vihainen mies?
Sinä päätät.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:21"]
N24
[/quote]
Niinpä. Ja jos sitä ei halua tulee sitä pirunmoista pakkopullaa varsinkin jos toinen koko ajan VAATIMASSA :( Kierre on valmis.
Kai te nyt tajuutte, jos hullun väsynyt, niin kuka jaksaa ees ajatella seksii!
Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa.
M40
Jos mies oikeesti tajuu, niin vetasee tumppuun!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:21"]
N24
[/quote]
Niinpä. Ja jos sitä ei halua tulee sitä pirunmoista pakkopullaa varsinkin jos toinen koko ajan VAATIMASSA :( Kierre on valmis.
[/quote]
Mutta ongelmaa kärjistää se jos ei toinen edes suostu etsimään ratkaisua !
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]
Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa.
M40
[/quote]
LOL LOL, Tyypillinen paskasäkki!
Olen minäkin ollut usein väsynyt, mutta en koskaan niin väsynyt etten haluaisi halauksia rakkaaltani.
Silloin kun tuo alkoi tuntua suoritukselta oli tunteeni alkaneet kuolla...:(
Sano sille äijälle, että käy virkstäytymässä vieraissa, niin rauhoittuu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:29"]
M40
[/quote]
[/quote]
Tyypillinen pihtari. En sano muuta ihmeellisempää vaikka mieli tekis.
Sen kuitenkin sanon, että on tässä joutunut omia halujaan loiventamaan vuosien varrella, helppoahan se on vaimolla, kun saa, aina kun haluaa.
M40
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:29"]
M40
[/quote]
[/quote]
Kertoisitko, pihtari, oman tilanteesi? Oletko juuri se haluton mätisäkki, joka ei jaksa muuta tehdä kuin vaivoin kotinsa ylläpitää, miehen ollessa töissä? Vai oletko itse töissä kenties vai et muuten vaan jaksa, onko sinulla harrastuksia, liikunnallisia lähinnä (jotka auttaisivat ehkä seksinkin saralla jaksamiseen).
Mulle tuo oli joskus kova pala kun muija kylmeni tosipaljon kiireiden vuoksi. Mulla oli myös paha omatunto siitä ainaisesta vonkaamisesta, mutta en oystynyt hillitsemään itseäni, kun oma ihana herkkypeppu kirmaa asunnossa. Se voi oikeasti tuntua siltä, ettei ole enää mies ollenkaan, kun ei saa sitä toteuttaa käytännössä. Tulin niin hulluksi, että ajattelin vaimoani 24/7. Sain korvaushoitona käsihoidon joskus viikolla. Eipä tuo liitto sitten kestänytkään enää kuin pari vuotta.