Kivat huulet Tuksulla
http://www.hymy.fi/uutiset/hymy-selvitti-tukiaisen-koko-rikoshistoria
ohanna Tukiainen on jällleen ollut syytettynä pahoinpitelyistä ja kunnianloukkauksista. Päätös saadaan ensi viikolla - syyttäjä vaatii vankilatuomiota. Hymy selvitti Tukiaisen aiemmat tuomiot.
Naisella on jo vakuuttava rikoshistoria. Tuomioita on tullut kahdeksan eri kertaa. Kokosimme ne alle.
Elokuu 2010
Oikeus tuomitsi Tukiaisen neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen kolmesta pahoinpitelystä ja kahdesta haitanteosta virkamiehelle.
Tammikuu 2011
Oikeus tuomitsi Johannan Varkaudessa tapahtuneesta törkeästä rattijuopumuksesta, virkamiehen vastustamisesta ja väärän henkilöllisyyden antamisesta. Rangaistukseksi tuli 80 päivää ehdollista vankeutta ja 40 päiväsakkoa.
Joulukuu 2011
Tuomittiin pahoinpitelystä, jossa Johannan lisäksi oli vastaajina kaksi muutakin henkilöä. Johanna sai 50 päiväsakkoa. Hän sai myös 400 euron uhkasakon, koska ei ollut saapunut aiemmin oikeuteen.
Toukokuu 2013
Tukiainen sai miehen pahoinpitelystä 60 päivää ehdotonta vankeutta. Tuksu valitti tuomiostaan hoviin, joka muutti sen 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua.
Elokuu 2013
Tuomittiin pahoinpitelystä. Johanna oli jutussa myös asianomistajana, sillä häntäkin pahoinpideltiin. Tuomittiin 60 päiväsakkoon.
Syyskuu 2013
Tukiainen tuomittiin ex-aviomiehensä Arto Länsmanin pahoinpitelystä 45 päivän ehdottomaan vankeuteen. Valitti hovioikeuteen, joka muunsi tuomion 45 päiväksi yhdyskuntapalvelua.
Elokuu 2014
Tukiainen tuomittiin 30 päiväsakkoon kotirauhan rikkomisesta.
Lokakuu 2014
Tukiainen sai sata päiväsakkoa törkeästä rattijuopumuksesta.
Kommentit (5)
Samanlaisella rikostaustalla mies olisi ollut jo aikoja sitten telkien takana.
On se kumma, ettei tuo saa koskaan muuta kuin silitystä päälaelle. Toistuvia pahoinpitelyjä vuodesta toiseen.
On se ihme akka. Mut joo hyvä kun miehetkin saa välillä maistaa omaa lääkettä. If you know what i mean.
Maanantaina 2.3 klo.21.00 tulee YLE kanavalla televisiosta ruotsinkielinen haastatteluni, ohjelman nimi on "Efter nio."
Radio Finlandia.net haastatteluni Espanjassa oli hyvin positiivinen. Niin monet ihmiset ovat saaneet täysin väärän käsityksen musta median kautta, mutta osa ihmisistä haluaakin saada ja kiusaa vain pahuuttaan ja ilkeyttään.
Luin juuri Seiskasta Oskari Katajistosta jonka tunnen usean vuoden takaa ja hänen kauniista Sanna vaimostaan, joka teki pari juontokeikkaakin minulle joskus.
Julkisuuden henkilöitä otetaan järkyttävään myllytykseen, kiusantekoon jne, eikä tässä ainoastaan Katajisto ole ainoa joka on myöntänyt alkoholiongelmaansa julkisesti, lista on pitkä. Pointtini on se, että yli puolet suomalaisista juo alkoa ihan älyttömästi, mutta eihän heistä puhuta mitään. Jostain syystä minut on vuosikausia laitettu paljon pahemman riepottelun ja vainon kohteeksi. En tässä vaiheessa kommentoi kyseistä farssityylistä oikeudenkäyntiä enempää. Minä ja lakimieheni sanoimme siellä kaiken, mitä sanottavana oli. Syyttäjä oli hyvin agressiivinen ja hänen kysymyksensä olivat johdattelevia.
Minulta vaadittiin järjettömiä rahasummia naurettavilla perusteilla, vaikka mun itseni ja perheeni pitäisi saada rahalliset korvaukset julkisesta, törkeästä kunnianloukkauksesta, koskien erityisesti erästä "kirjaa" joka on täyttä bullshittiä ja joka ihan suoraansanottuna pilasi myös vakavasti perheemme välejä ja välillisesti johti Julian menehtymiseen. Että sinä kirjoittaja ja muu porukka siellä taustalla, saatte elää omantuntonne kanssa loppuelämän asian tiimoilta.
Kuvistani saattaa saada käsityksen että olisin jotenkin itserakas, laista piittaamaton, ylimielinen narsisti joka on mielrnterveyshäiriöinen (joidenkin mielestä.)
Minä en ole laista piittaamaton henkilö, olen suorittanut vanhaa rattijuopumus syytettäni kauan aikaa sakkojen muodossa sekä YKP palveluna. Nyt tässä täytyy ottaa järki käteen, onko tämä ihan oikeasti oikeusvaltio..???? Kyseessä on lähinnä vaino mua kohtaan ja hirveät rahastamiset.
Siitä tehdään iso numero, että olen "huitonut käsilläni jossain häiden jatkoilla yrittäen osua Susannaan" mutta miten se, että asia siivuutettiin kokonaan, että hampaani olivat halki mukaanlukien musta leuka ja silmät??? Jokuhan häävieraista sen teki, se on täysi fakta! Ja se oli törkeä pahoinpitely.
Meidän olisi pitänyt muuttaa Julian kanssa jo vuosia sitten ulkomaille ja jäädä sinne asumaan!!! Olen varma, että hän voisi olla vielä elossa! Mutta tämä kiusaajien yhteiskunta polkee pohjamutiin kaikki!
Suomi on rasistinen maa!!!! Eikä ainoastaan ulkomaalaisia kohtaan, vaan omaa kansaansa kohtaan!!! Mitä ihmettä nämä laulaja Tauski Peltoseenkin kohdistuvat pahoinpitelyt oikein ovat....??!!! Ei se ole mikään selitys, että lehtien mukaan hän löi ex-naisiaan! Ei Se oikeuta pahoinpitelemään häntä!!!
Olihan ex-aviomieheni Arto Länsman hyvin väkivaltainen, mutta tietääkseni häntä ei ole hakattu. Hän osallistui törkeisiin talouspetoksiin mutta juoksentelee vuoden ehdonalaisessa vapaana.
Saanko kysyä: mikä tätä kansaa vaivaa!???? Sitten ihmetellään korkeita itsemurhatilastoja Suomessa! Miksiköhän......??
Suomessa kateus voittaa kiimankin!
Johanna Tukiainen
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Maanantaina-232015-Ylella-ruotsinkielhaastatteluni-/1066381