Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko nainen miesten mielestä liikaa

Vierailija
25.02.2015 |

jos haluaisi suhteen, jossa mies on aidosti kiinnostunut naisesta ja aidosti haluaa olla juuri tämän naisen kanssa? Koska netissä tunnutaan ajateltavan, että kunhan nainen saa vain jonkun, niin hyvä ja se riittää. 

Minä olen aina tiennyt, että olisi noin yksi mahdollisuus miljoonasta, että kukaan mies koskaan ihastuisi minuun. Niin ei sitten koskaan käynytkään, mutta siitä huolimatta en ole koskaan katunut valintaani. En halua vain jotain satunnaista miestä, joka ei välitä minusta yhtään ja joka lähtee heti, jos löytää paremman.

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani. Tekeekö tämä minusta nirppanokkaisen prinsessan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis olemaan yksin, niin mikäpä tuossa!

Vierailija
2/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milten tuo haluamasi mies sitten konkreettisesti käyttäytyisi arkielämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä puolia sinulla on joita ei ole muilla naisilla?  Ja mitkä ovat todelliset vaatimuksesi miehelle.? Pitää minusta ei ole mikään vaatimus vaan kaikkien terveiden parisuhteiden perusta

Vierailija
4/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen saa vaatia kumppanilta mitä haluaa. Olen aapeen kanssa samaa mieltä, että parempi ilman jos ei kiinnosta. Me ollaan vanha pari, mutta kyllä me edelleen viihdymme toistemme kanssa ja keksimme paljon puhuttavaa. Siis ei pelkkä seksi tai kotityöt sido. Yhdessä kohta 24 v.

Vierailija
5/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:02"]

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani.

[/quote]

Millä tavalla tuo ihastuminen ja oikeasti kanssa olemisen halu sitten ilmenisi miehestä?

Vierailija
6/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä ole mikään sukupuolikysymys. Toisille kumppani on läheisin ystävä ja pitää olla nimenomaan se oikea, toisille taas kumppani on kaveri ja "yhteistyökumppani", ja tärkeimmät ystävät on sitten erikseen (sellainen "Sinkkuelämää-parisuhdemalli").

Vierailija
7/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:53"]

En pääse nyt kännykällä lainausrimpsun loppuun, mutta minulla on tuollainen mies VAIKKA en kuvittele että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina, enkä siis etsinytkään ketään yhtä miljoonasta, joka JUURI ja PELKÄSTÄÄN minuun olisi rakastunut. Ei se ehdoton rakkaus ole mikä pitää vaikeuksien ja haasteiden keskellä yhdessä, vaan sitoutuminen. Olen ihan varma että kumpikin meistä olisi löytänyt useitakin ihan yhtä hyviä tai huonoja kumppaneita, ja samalla tavalla olisimme sitoutuneet heihin.

Se on tietysti eri asia, jos koet että pitää olla poikkeuksellinen mies että sinuun suostuu sitoutumaan, jos niin on niin olen pahoillani siitä. tuli kuitenkin vaikutelma että odotat romanttista rakkautta jonka uskot yksin manifestoituvan uskollisuutena tms. Itse en usko että asia on niin, lojaalius on mielestäni eri asia.

N

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:10"]

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani.

[/quote]

Millä tavalla tuo ihastuminen ja oikeasti kanssa olemisen halu sitten ilmenisi miehestä?

[/quote]

Oletan, että haluat vain haastaa riitaa, mutta vastaan silti. 

Suhteen alussa se ilmenisi niin, että jos ei kaikki heti sujuisi täydellisesti, mies ei ensimmäisen pikku vaikeuden tullessa vaihtaisi naista. Jos suhde etenisi, niin se kestäisi suurempiakin kolhuja, kuten vaikka raskaudet, pikkulapsiajan ja mahdolliset sairaudet ilman, että mies hankkisi rakastajattaren tai jättäisi. 

Mies ei myöskään naureskelisi vioilleni tai omituisuuksilleni kavereidensa kanssa eikä valittaisi netissä siitä, että on joutunut tyytymään muuhun kuin supermalliin, vaan olisi sitä mieltä, että olen ihan hyvä kumppani hänelle. 

Se tarkoittaisi myös sitä, että jos tarjolle tulee nuorempi ja kauniimpi nainen, mies ei jättäisi minua hänen takiaan ellei sitten jostain syystä rakastuisi häneen.

Nyt muuten tätä kirjoittaessani itsekin tajuan, että kyllä, toivon näköjään jotain, mitä yksikään mies ei voi antaa. Unohda koko juttu. :/

[/quote]

[/quote]

No en minäkään tarkoittanut, että vain ja ainoastaan minuun voisi rakastua. Mutta että tykkäisi kuitenkin, eikä valittaisi jossain netissä, että on joutunut tyytymään suominautaan ja että jopa haluaisi pitää minut ja hiukan pelkäisikin menettävänsä minut. Niin kuin minä tuntisin kumppaniani kohtaan, muuten en edes jäisi suhteeseen.

Mutta sikäli kyllä odotan romanttista rakkautta, että en tarvitse miestä mihinkään muuhun. Minulla on ihan riittävästi rahaa, osaan hoitaa seksuaaliset tarpeeni yksinkin ja olen varsin kätevä käsistäni, joten osaan tehdä ne kotini pikku "miesten" työtkin itse. En tarvitse yhtä kaveria lisää tai kämppistä, vaan haluan jonkun joka välittää romanttisella tavalla. 

Vierailija
8/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan jos kysyy, miten ne halutut ominaisuudet sitten miehestä näkyisivät/ilmenisivät?

Mielestäni ihan rehellinen kysymys.

Jos ei kykene vastaamaan tai ei tiedä, niin miten voi siinä tapauksessa sanoa, ettei halutun kaltaiseen mieheen olisi koskaan törmännyt.

Esimerkiksi, olisiko se halutun kaltaista käytöstä ja tunteiden osoittamista, jos mies kulkisi koko valveillaoloaikansa polvillaan puoli metriä naisen takana ruusupuska käsissä, mantrana hokien "minä rakastan sinua ja suutelen maata jalkojesi alla"

Vierailija
9/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:30"]Miksi täällä alapeukutetaan jos kysyy, miten ne halutut ominaisuudet sitten miehestä näkyisivät/ilmenisivät?

Mielestäni ihan rehellinen kysymys.

Jos ei kykene vastaamaan tai ei tiedä, niin miten voi siinä tapauksessa sanoa, ettei halutun kaltaiseen mieheen olisi koskaan törmännyt.

Esimerkiksi, olisiko se halutun kaltaista käytöstä ja tunteiden osoittamista, jos mies kulkisi koko valveillaoloaikansa polvillaan puoli metriä naisen takana ruusupuska käsissä, mantrana hokien "minä rakastan sinua ja suutelen maata jalkojesi alla"
[/quote]

Jaarittele vaan, kyllä sinut tunnetaan. Viestejäsi alapeukutetaan eikö kukaan halua puhua kanssasi, koska haastat riitaa, keksit ylläolevan kaltaisia olkiukkoja etkä kykene asialliseen keskusteluun

Vierailija
10/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet nirppanokka, kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
11/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap luovuta. Ihania nuoria miehiä on Suomessakin paljon :) niitä ei vain yleensä löydä baareista tai lähiöistä, ja ovat ainakin oman kokemukseni mukaan pk-seudulla harvinaisempia. Pienen paikkakunnan korkeakouluista esim. löytyy älykkäitä miehiä, jotka eivät pelkää näyttää tunteita ja haaveilevat ihan yhtä lailla perheestä ja arjesta rakkaan kanssa. Minulla on tällainen mies, hankimme esim. juuri undulaatteja, reissaamme yhdessä ja olemme mahtava tiimi. Kummallakin on kuitenkin omiakin harrastuksia ja kavereita, ei olla mitään toisiimme liimautuneita. Vaihda piirejä, siitä se seuran taso paranee.

Vierailija
12/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:45"]

Mitä hyviä puolia sinulla on joita ei ole muilla naisilla?  Ja mitkä ovat todelliset vaatimuksesi miehelle.? Pitää minusta ei ole mikään vaatimus vaan kaikkien terveiden parisuhteiden perusta

[/quote]

Ei mitään. Sitäkö mieltä miehet sitten on? Että jos ei ole joku ainutlaatuinen supernainen, niin ei ole oikeutta haaveilla välittävästä miehestä?

Vierailija
13/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:10"]

[/quote]

[/quote]

Oletan, että haluat vain haastaa riitaa, mutta vastaan silti. 

Suhteen alussa se ilmenisi niin, että jos ei kaikki heti sujuisi täydellisesti, mies ei ensimmäisen pikku vaikeuden tullessa vaihtaisi naista. Jos suhde etenisi, niin se kestäisi suurempiakin kolhuja, kuten vaikka raskaudet, pikkulapsiajan ja mahdolliset sairaudet ilman, että mies hankkisi rakastajattaren tai jättäisi. 

Mies ei myöskään naureskelisi vioilleni tai omituisuuksilleni kavereidensa kanssa eikä valittaisi netissä siitä, että on joutunut tyytymään muuhun kuin supermalliin, vaan olisi sitä mieltä, että olen ihan hyvä kumppani hänelle. 

Se tarkoittaisi myös sitä, että jos tarjolle tulee nuorempi ja kauniimpi nainen, mies ei jättäisi minua hänen takiaan ellei sitten jostain syystä rakastuisi häneen.

Nyt muuten tätä kirjoittaessani itsekin tajuan, että kyllä, toivon näköjään jotain, mitä yksikään mies ei voi antaa. Unohda koko juttu. :/

Vierailija
14/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä jännä juttu.. minä naisena en ole koskaan vaatinut mitään, ja siltikin sain miehen joka vastaa kaikkia toivaitani.

Vierailija
15/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:35"]

Sinänsä jännä juttu.. minä naisena en ole koskaan vaatinut mitään, ja siltikin sain miehen joka vastaa kaikkia toivaitani.

[/quote]

Eihän ap näytä vaativan yhtään mitään vaan olettaa miehen sitoutuvan yhteiseen sukuhautaan heti ensi treffeillä....   

Vierailija
16/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Eihän ap näytä vaativan yhtään mitään vaan olettaa miehen sitoutuvan yhteiseen sukuhautaan heti ensi treffeillä....   

[/quote]

Missä minä niin sanoin?

Vierailija
17/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen luontoon ei kuulu kiintyä yhteen naiseen tai mitkään ihastumiset/rakastumiset, ne on naisten tunteita.

Mies ottaa parhaan näköisen naisen, minkä saa ja jos joskus tulee tilanne, että vielä paremman näköinen on saatavilla, mies vaihtaa siihen.  

Ymmärrän kyllä, että toivoisit asioiden olevan toisin, niin minäkin, mutta eivät ole. Ellei sitten keksitä jotain pilleriä, jolla voi muuttua lesboksi. Mutta jos miehen haluat, vaadit liikaa. 

Vierailija
18/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et vaatinut mitään? Eli sinulle olisi kelvannut ihan kuka tahansa, vaikka pedofiili... Eikö sinua nolota tunnustaa olleesi epätoivoinen?

Vierailija
19/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako polly sokerin?

tunteiden esittäminen on kyllä varmaan kiinni myös siitä miten toinen ne esittää. siitä syntyy sellainen luonnollinen vuorovaikutus.

kun ne menee ristiin tahi toinen loukkaa, vuorovaikutus on epäilevämpi, luonnollisesti.

se että koppaa kenet vaan on minusta epätoivoista, ei se että miettii jotain tiettyä jota sydämessää tuntee.

Vierailija
20/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:08"]

haluaako polly sokerin? tunteiden esittäminen on kyllä varmaan kiinni myös siitä miten toinen ne esittää. siitä syntyy sellainen luonnollinen vuorovaikutus. kun ne menee ristiin tahi toinen loukkaa, vuorovaikutus on epäilevämpi, luonnollisesti. se että koppaa kenet vaan on minusta epätoivoista, ei se että miettii jotain tiettyä jota sydämessää tuntee.

[/quote]

En ymmärrä tästä mitään...Saisiko saman suomeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi