Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko nainen miesten mielestä liikaa

Vierailija
25.02.2015 |

jos haluaisi suhteen, jossa mies on aidosti kiinnostunut naisesta ja aidosti haluaa olla juuri tämän naisen kanssa? Koska netissä tunnutaan ajateltavan, että kunhan nainen saa vain jonkun, niin hyvä ja se riittää. 

Minä olen aina tiennyt, että olisi noin yksi mahdollisuus miljoonasta, että kukaan mies koskaan ihastuisi minuun. Niin ei sitten koskaan käynytkään, mutta siitä huolimatta en ole koskaan katunut valintaani. En halua vain jotain satunnaista miestä, joka ei välitä minusta yhtään ja joka lähtee heti, jos löytää paremman.

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani. Tekeekö tämä minusta nirppanokkaisen prinsessan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse nyt kännykällä lainausrimpsun loppuun, mutta minulla on tuollainen mies VAIKKA en kuvittele että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina, enkä siis etsinytkään ketään yhtä miljoonasta, joka JUURI ja PELKÄSTÄÄN minuun olisi rakastunut. Ei se ehdoton rakkaus ole mikä pitää vaikeuksien ja haasteiden keskellä yhdessä, vaan sitoutuminen. Olen ihan varma että kumpikin meistä olisi löytänyt useitakin ihan yhtä hyviä tai huonoja kumppaneita, ja samalla tavalla olisimme sitoutuneet heihin.

Se on tietysti eri asia, jos koet että pitää olla poikkeuksellinen mies että sinuun suostuu sitoutumaan, jos niin on niin olen pahoillani siitä. tuli kuitenkin vaikutelma että odotat romanttista rakkautta jonka uskot yksin manifestoituvan uskollisuutena tms. Itse en usko että asia on niin, lojaalius on mielestäni eri asia.

N

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:02"]

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani.

[/quote]

Millä tavalla tuo ihastuminen ja oikeasti kanssa olemisen halu sitten ilmenisi miehestä?

[/quote]

Oletan, että haluat vain haastaa riitaa, mutta vastaan silti. 

Suhteen alussa se ilmenisi niin, että jos ei kaikki heti sujuisi täydellisesti, mies ei ensimmäisen pikku vaikeuden tullessa vaihtaisi naista. Jos suhde etenisi, niin se kestäisi suurempiakin kolhuja, kuten vaikka raskaudet, pikkulapsiajan ja mahdolliset sairaudet ilman, että mies hankkisi rakastajattaren tai jättäisi. 

Mies ei myöskään naureskelisi vioilleni tai omituisuuksilleni kavereidensa kanssa eikä valittaisi netissä siitä, että on joutunut tyytymään muuhun kuin supermalliin, vaan olisi sitä mieltä, että olen ihan hyvä kumppani hänelle. 

Se tarkoittaisi myös sitä, että jos tarjolle tulee nuorempi ja kauniimpi nainen, mies ei jättäisi minua hänen takiaan ellei sitten jostain syystä rakastuisi häneen.

Nyt muuten tätä kirjoittaessani itsekin tajuan, että kyllä, toivon näköjään jotain, mitä yksikään mies ei voi antaa. Unohda koko juttu. :/

[/quote]

Vierailija
22/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mietin AIVAN TÄYSIN samaa kuin ap eilen. Katsoin sitä rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa jossa oli aivan ihanasti käyttäytyvä vaimoaan rakastava mies ja minusta tuntui niin pahalta koska pelkään etten itse löydä koskaan sellaista. Ne tuntuu nimittäin olevan niin harvassa. Kaikki omat, joskin vähäiset, kokemukset miehistä on tuota toista sorttia. Sitä joista tietää etteivät he koskaan olleet rakastuneet minuun. Toisen kanssa seurustelin lähes kolme vuotta. Jälkikäteen tajusin sitten miten asiat oli hänen puoleltaan. Pelkkää kylmähköä kohtelua lopulta vain saa jos ei ole kaunotar tai ... mitä? Senkun tietäisi! Pikkupaikkakunniltako niitä lämpimiä, tuntevia ja rakkauden näyttäviä miehiä löytyy? Katsokaa se pullukka jakso niin tiedätte mistä ainakin minä haaveilen, en miljoonista tai superulkonäöstä tai jostain vaam lämpimistä sanoista ja ARVOSTUKSESTA. Kaikki eksäni ovat olleet näitä kuvalautojen pilaamia miehiä jotka eivät pohjimmiltaan arvosta naista. Ja aiemmin tyydyin liian vähään koska minulla on huono itsetunto. Nyt olen yksin kunnes rakkaus löytyy. Minulle se on lempeä mies joka rakastaa minua ja haluaa minulle hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:45"]

Olisin halunnut jonkun, joka olisi ihastunut minuun ja sitten suhteessa oikeasti halunnut olla minun kanssani.

[/quote]

Millä tavalla tuo ihastuminen ja oikeasti kanssa olemisen halu sitten ilmenisi miehestä?

[/quote]

Suhteen alussa se ilmenisi niin, että jos ei kaikki heti sujuisi täydellisesti, mies ei ensimmäisen pikku vaikeuden tullessa vaihtaisi naista. Jos suhde etenisi, niin se kestäisi suurempiakin kolhuja, kuten vaikka raskaudet, pikkulapsiajan ja mahdolliset sairaudet ilman, että mies hankkisi rakastajattaren tai jättäisi. 

Mies ei myöskään naureskelisi vioilleni tai omituisuuksilleni kavereidensa kanssa eikä valittaisi netissä siitä, että on joutunut tyytymään muuhun kuin supermalliin, vaan olisi sitä mieltä, että olen ihan hyvä kumppani hänelle. 

Se tarkoittaisi myös sitä, että jos tarjolle tulee nuorempi ja kauniimpi nainen, mies ei jättäisi minua hänen takiaan ellei sitten jostain syystä rakastuisi häneen.

Nyt muuten tätä kirjoittaessani itsekin tajuan, että kyllä, toivon näköjään jotain, mitä yksikään mies ei voi antaa. Unohda koko juttu. :/

[/quote]

Okei, eli ihan normi-ihmisen käytöstä.

Ominaisuudet ja tavat joita tuossa luettelit kuuluvat kusipäiden toimintamalleihin, ja jos mielestäsi kaikki miehet käyttäytyvät tuolla tavalla, niin kannattaisi vaihtaa sitä kiinnostuksen kohdeprofiilia - noin käyttäytyy alle 5% aikuisista miehistä, teinikollit (=alle 30v) on sitten asia erikseen.

[/quote]

Itse asiassa suurin osa miehistä toimii juuri päinvastaisesti. Ja ihan jokainen mies vaihtaa nuorempaan ja nätimpään, jos vain saa tilaisuuden.

Vierailija
24/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisit nirppanokka kun haluat että mies välittää sinusta. Aha.

Vierailija
25/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat miehen joka ihastuu sinuun ja on sinun kanssasi?? No, on kyllä ihan liikaa vaadittu, olet nirppanokka.

Vierailija
26/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]

Siis olisit nirppanokka kun haluat että mies välittää sinusta. Aha.

[/quote]

No näin netissä väitetään, että naiset pyytää liikaa, kun kuka tahansa ei kelpaa. 

Vierailija
27/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:05"]

Haluat miehen joka ihastuu sinuun ja on sinun kanssasi?? No, on kyllä ihan liikaa vaadittu, olet nirppanokka.

[/quote]

Siinäpä sitten olen. Mutta vähempään en silti tyydy. 

Vierailija
28/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sikäli tuo on vähän epärealistista, että saattaa mies ehkä hullaantua johonkin nuoreen ja todella kauniiseen naiseen, mutta muutenhan nainen on miehelle enemmän hyödyke. Esim. jos naisesta ei ole seksiin vaikka syövän takia, mies jättää hänet. Ei ns. normaalista naisesta kukaan mies sen kummemmin välitä, eikä ainakaan sillä tavalla ihastu kuin nainen ihastuu mieheen. Suurin osa naisista ymmärtää tämän ja pariutuu siitä huolimatta. Ei se silti sinusta prinsessaa tee, se on ihan oma valintasi. 

Vierailija
29/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:37"]

Itse asiassa suurin osa miehistä toimii juuri päinvastaisesti. Ja ihan jokainen mies vaihtaa nuorempaan ja nätimpään, jos vain saa tilaisuuden.

[/quote]

Eli, kerta toisensa jälkeen hakeudut tieten tahtoen kusipäiden seuraan, ja olet yllättynyt kun kohtelu säilyy samana, josta päädyt yleistykseen että kaikki miehet ovat samanlaisia...

Ehkei kannattaisi sitä kiinostuksen kohdetta valita saippuasarjojen mallin mukaan...

Vierailija
30/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:05"]

Katsoin sitä rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa jossa oli aivan ihanasti käyttäytyvä vaimoaan rakastava mies

[/quote]

Eli rakastava mies julistaa koko suomen edessä, että katsokaa millainen läski minun vaimostani on tullut...?

Vierailija
31/31 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Okei, eli ihan normi-ihmisen käytöstä.

Ominaisuudet ja tavat joita tuossa luettelit kuuluvat kusipäiden toimintamalleihin, ja jos mielestäsi kaikki miehet käyttäytyvät tuolla tavalla, niin kannattaisi vaihtaa sitä kiinnostuksen kohdeprofiilia - noin käyttäytyy alle 5% aikuisista miehistä, teinikollit (=alle 30v) on sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi